Google: Νέα υπηρεσία στην Ελλάδα για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Google: Νέα υπηρεσία στην Ελλάδα για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Με το AdWords Express, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να διαφημίζουν εύκολα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους 

Google: Νέα υπηρεσία στην Ελλάδα για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
H Google εγκαινιάζει στην Ελλάδα την υπηρεσία AdWords Express, θέλοντας να υποστηρίξει ακόμα περισσότερο τις μικρές επιχειρήσεις, ώστε να προσεγγίσουν διαδικτυακά τους πελάτες τους.

Με το AdWords Express, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να διαφημίζουν εύκολα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο Google και να βλέπουν αποτελέσματα τόσο στο φυσικό κατάστημά τους, όπως κλήσεις ή επισκέψεις από πιθανούς πελάτες, όσο και δραστηριότητα στον ιστότοπό τους. Χρειάζονται μόλις 15 λεπτά για τη δημιουργία μιας διαφήμισης, ενώ το AdWords Express τη βελτιώνει διαρκώς, μετράει την απόδοσή της και παρουσιάζει τα αποτελέσματα με απλό και κατανοητό τρόπο.

Οι μικρές επιχειρήσεις θα βρίσκονται ακριβώς εκεί που ψάχνουν οι πελάτες τους
Όταν οι χρήστες θέλουν να βρουν κάτι, το αναζητούν στο Google. Για την ακρίβεια, 62% των Ελλήνων καταναλωτών, πριν αγοράσουν οτιδήποτε, κάνουν πρώτα μια online έρευνα, ενώ ένας στους τέσσερις Έλληνες αναζητάει πληροφορίες για τοπικές επιχειρήσεις, τη στιγμή που πραγματοποιεί μια τοπική αγορά. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες, όταν αναζητούν κάτι σε τοπικό επίπεδο, είναι ήδη αποφασισμένοι να ψωνίσουν. Το Adwords Express βοηθάει τις μικρές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν τους καταναλωτές, ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.
Κλείσιμο

Πραγματικά αποτελέσματα, όχι απλώς και μόνο κλικ
Πολλές φορές, είναι δύσκολο για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να καταλάβουν αν οι διαφημίσεις τους αποδίδουν πραγματικά, πέρα από τα κλικ. Με το Adwords Express, οι επιχειρηματίες είναι σε θέση να δουν πραγματικά αποτελέσματα σε σχέση με τον στόχο τους, όπως κλήσεις πελατών, περισσότερες επισκέψεις στο φυσικό τους κατάστημα, ή αυξημένη δραστηριότητα στον ιστότοπό τους.

Το AdWords Express βελτιστοποιεί διαρκώς τις διαφημίσεις βάσει του στόχου που έχει τεθεί και ενημερώνει αν και πόσο αυτές πλησιάζουν τον στόχο αυτό. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι η επιχείρηση θα πληρώνει μόνο όταν η διαφήμισή της λειτουργεί, δηλαδή όταν ένας πελάτης επιλέξει να κάνει κλικ σε αυτή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης