Gianluca Vacchi: Ο εκκεντρικός εκατομμυριούχος που «ρίχνει» το Instagram

Gianluca Vacchi: Ο εκκεντρικός εκατομμυριούχος που «ρίχνει» το Instagram

Οι συνήθειες, η ζωή και οι δραστηριότητές τους είναι καλά σφραγισμένες πίσω από τις οχυρωμένες επαύλεις τους. Δεν είναι αυτή η περίπτωση, όμως, του Gianluca Vacchi

Gianluca Vacchi: Ο εκκεντρικός εκατομμυριούχος που «ρίχνει» το Instagram
Έχουμε συνηθίσει να παρακολουθούμε από απόσταση ή από την κλειδαρότρυπα των περιοδικών τη ζωή των εκατομμυριούχων. Οι συνήθειες, η ζωή και οι δραστηριότητές τους είναι καλά σφραγισμένες πίσω από τις οχυρωμένες επαύλεις τους. Δεν είναι αυτή η περίπτωση, όμως, του Gianluca Vacchi.

Ο 50χρονος Ιταλός επιχειρηματίας έχει 10,1 εκατ. followers στο Instagram και υπάρχει λόγος για αυτό. Στον προσωπικό του λογαριασμό δεν διστάζει να δημοσιεύει στιγμές της ιδιωτικής του ζωής, τα ταξίδια του, κυρίως να χορεύει μόνο με το μαγιό του σε λάτιν ρυθμούς με τη μέχρι πρότινος σύντροφό του, τη στιλίστρια Giorgia Gabriele. Στις περισσότερες αναρτήσεις του είναι ημίγυμνος. Γιατί όχι; Έχει ένα γυμνασμένο, ηλιοκαμένο κορμί, γεμάτο τατουάζ, που θα ζήλευαν άντρες με τα μισά του χρόνια. «Είναι σημαντικό ένας άντρας της υψηλής κοινωνίας, όπως εγώ, να μην είναι πάντα σοβαρός, γιατί πολύ απλά όποιος δεν γελάει δεν είναι σοβαρός» λέει αφοπλιστικά.



Δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που τα likes πέφτουν βροχή. Οι φωτογραφίες του Gianluca Vacchi σε κότερα, πισίνες, ιδιωτικά αεροσκάφη, από τα ταξίδια του στο Μαϊάμι, την Κορτίνα, το Γκστάαντ, τη Μόσχα, την Μπολόνια, το Πόρτο Τσέρβο παρουσιάζουν μια πληθωρική, γεμάτη χλιδή και στιλ ζωή που μόνο στον κινηματογράφο βλέπουμε. Κι, όμως, δεν πρόκειται για μια ξιπασμένη επίδειξη αλλά για ένα κάλεσμα γιορτής. Άλλωστε το μότο του Gianluca, που φυσικά το έχει κάνει hashtag στο Instagram, είναι «Enjoy». Κυκλοφόρησε μάλιστα, το 2016, και ένα βιβλίο με αυτό τον τίτλο που έγινε best seller στην Ιταλία, για να ενισχύσει έτσι κι άλλο τις τραπεζικές του καταθέσεις.
Κλείσιμο

Όπως λέει ο ίδιος, δεν υπάρχει μέρα που να μην εργάζεται. Ωστόσο, ο Gianluca Vacchi δεν ξεκίνησε από το πουθενά. Κληρονόμησε από τον πατέρα του μια φαρμακευτική εταιρεία, που ο ίδιος εξέλιξε στην πολυεθνική Industria Macchine Automatiche S.p.A. (IMA), με σημερινή αξία 2 δισ. δολάρια. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε πολλούς τομείς, από φάρμακα μέχρι τρόφιμα. Ο Vacchi γεννήθηκε στις 5 Αυγούστου του 1967 στην Μπολόνια, έχει πτυχίο στα οικονομικά και τη διαχείριση επιχειρήσεων και φαίνεται να έχει ταλέντο σε αυτό. Τα ετήσια έσοδά του αγγίζουν τα 20 εκατ. δολάρια και τα μηνιαία το 1,6 εκατ. δολάρια. Το 2006 δημιούργησε την εταιρεία ToyWatch, την ιταλική απάντηση στα φτηνά, ποπ ρολόγια της Swatch. Τα ρολόγια αγάπησαν η Oprah Winfrey και η Ellen DeGeneres. Την επόμενη χρονιά όμως πούλησε την εταιρεία σε Aμερικανούς επιχειρηματίες. Είχε αλλά σχέδια στο μυαλό του.



Ο χορός

Δεν είναι το πιο συνηθισμένο πράγμα να βλέπεις έναν πετυχημένο επιχειρηματία να χορεύει λάτιν δημόσια. Όμως για τον Gianluca Vacchi «Ο χορός είναι ένα είδος έκφρασης και επικοινωνίας. Εγώ δεν ντρέπομαι να χορεύω μπροστά σε εκατομμύρια ανθρώπους. Δεν έχω καμία αναστολή να με βλέπουν να χορεύω έτσι. Εκπροσωπώ τη χαρά. Δεν προβάλλω τον εαυτό μου σαν παράδειγμα προς μίμηση. Πολύ απλά δείχνω τον εαυτό μου χωρίς μάσκα, χωρίς ψέματα, σε αντίθεση με αυτό που κάνουν οι περισσότεροι. Είμαι πολύ ακραίος στον τρόπο που λειτουργώ, γιατί θεωρώ πως μόνο με πρόκληση μπορείς να μεταφέρει το μήνυμα που θες» είπε στην εκπομπή Σπίτι μου, Σπιτάκι μου και στη Φλορίντα Πετρουτσέλι.

Πάντως αυτές οι χορευτικές αναρτήσεις του –με 12 εκατ. views, παρακαλώ– του έχουν βγει σε καλό, καθώς πλέον θεωρείται ένας από τους πιο ακριβοπληρωμένους DJs στον κόσμο, την ίδια στιγμή που η Cathy Guetta και ο 50 Cent δεν σημειώνουν ποτέ απουσία όταν παίζει στο Μαϊάμι. Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς έπαιξε στο πολυτελές ελβετικό ξενοδοχείο Ultima Gstaad. Το πάρτι είχε την «κωδική» ονομασία Gatsby Party και η τιμή εισόδου ήταν 1.000 δολάρια.

Ο Gianluca Vacchi, ίσως στην αρχή αυθόρμητα αλλά πλέον εν πλήρει συνειδήσει, κατάφερε να μετατρέψει τον εαυτό του σε ένα δυνατό και πετυχημένο brand, εξομοιώνοντας τη ζωή του με παραμύθι, και μάλιστα χωρίς δράκους.

Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης