Stars με κολάν & αθλητικά: Πόση άνεση να αντέξει κανείς πια;

Stars με κολάν & αθλητικά: Πόση άνεση να αντέξει κανείς πια;

Athleisure: Νέα μανία στον χώρο της μόδας ικανή να κάνει τη Chanel να βγάλει αθλητικά και το Net-a-Porter να λανσάρει το Net-a-Sporter. Τι σημαίνει; Φοράς κολάν ακόμη και σε κόκκινα χαλιά, αγοράζεις την αθλητική κολεξιόν της Μπιγιονσέ και κάνεις οικονομία για τη σειρά της Stella McCartney για τα Adidas. Σημαίνει επίσης ότι πέφτουν οι πωλήσεις τζιν και casual ρούχων σε μεγάλες αλυσίδες

Stars με κολάν & αθλητικά: Πόση  άνεση να αντέξει κανείς πια;
Σύμφωνα με τις οικονομικές εφημερίδες, όπως η «Wall Street Journal», η αγορά του athleisure (λέξη που πρόσφατα προστέθηκε στο λεξικό Merriam-Webster), της τάσης να φοριούνται τα ρούχα γυμναστηρίου σχεδόν όλο το 24ωρο, θα φέρει στα ταμεία γύρω στα 270 δισ. δολάρια το 2016, ενώ προβλέπεται αύξηση πωλήσεων γύρω στο 30% τα επόμενα τέσσερα χρόνια.  Η συγκεκριμένη τάση ευθύνεται και για την πτώση των πωλήσεων στα αμερικανικά brands Gap, J.Crew, Abercrombie & Fitch - σε απλά ελληνικά, δεν ξοδεύουν πλέον οι καταναλωτές χρήματα σε τζιν και κάζουαλ ρούχα ή ξοδεύουν μόνο σε περιόδους εκπτώσεων και δεκαήμερα προσφορών. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν μετά από έρευνες οι οικονομολόγοι της Deutsche Bank.


Η Χέιλι Μπόλντουιν κόβει την ανάσα έτσι κι αλλιώς. Ακόμα και όταν ψωνίζει



Τι ψωνίζουν πλέον στα πολυκαταστήματα και το Amazon οι καταναλωτές; Παντελόνια για γιόγκα, αθλητικά κολάν και παπούτσια για τρέξιμο. Ειδικά οι γυναίκες που βαρέθηκαν να ψωνίζουν skinny jeans. Αλλωστε, εξαιτίας της κυρίαρχης τάσης αυτών των κολλητών τζιν άλλαξε ο τρόπος που αντιμετωπίζουν τη γυναικεία σιλουέτα οι μεγάλες αλυσίδες ρούχων, με αποτέλεσμα όλες οι γυναίκες να ανανεώνουν εγγραφές σε γυμναστήρια και στούντιο πιλάτες. Ο CEO της Nike Μαρκ Πάρκερ δηλώνει επίσημα ότι τα leggings (κολάν) είναι  το νέο τζιν. Σαφέστατα για τους παραπάνω λόγους (aka ζήτηση) προχώρησε η αγορά στην επόμενη τάση, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτριών, το athleisure. Γεννήθηκαν τα Gap Body, η αθλητική σειρά της Μπιγιονσέ πωλείται στα «Topshop» και οι γυναίκες με πρότυπο την Γκουίνεθ Πάλτροου παραγγέλνουν τα αθλητικά ρούχα της online από το Net-a-Sporter.com (εκεί που τα Fendi κολάν κοστίζουν 550€) και ανοίγουν στην πανάκριβη νεοϋορκέζικη συνοικία NoHo τα «Yogasmoga» και τα «Lululemon» (δημοφιλή πολυτελή αθλητικά ρούχα για γιόγκα και αθλητικές δραστηριότητες).
Κλείσιμο

Τα μοντέλα της Victoria’s Secret ποστάρουν συνεχώς φωτογραφίες στα social media με την αθλητική σειρά της εταιρείας, ενώ μπορείς να βρεις εξειδικευμένα αθλητικά sections είτε ψωνίζεις στα «Tory Burch» είτε στα «H&M».
Η Louis Vuitton πουλάει athleisure, γεγονός που παγιώνει κάθε τάση. Οι παραδοσιακές εταιρείες αθλητικών ειδών Nike, Under Armour και Adidas ανεβάζουν το παιχνίδι τους για να μείνουν στην κορυφή και λανσάρουν νέα προϊόντα σχεδιασμένα από celebrities.


Η σειρά αθλητικών ειδών της Μπιγιονσέ έχει λογαριασμό Instagram με 220.000 followers



Χαρακτηριστικά παραδείγματα οι συνεργασίες της Adidas με τον Φάρελ Γουίλιαμς, που εκτόξευσε τις πωλήσεις των Superstar Supercolor, της Puma με τη Ριάνα, ενώ ο καταξιωμένος σχεδιαστής Ολιβιέ Ρουστέν της Balmain σχεδιάζει σειρά για τη Nike και οι φόρμες των 250 ευρώ γίνονται sold out. Το πρόσωπο των διαφημίσεων της Under Armour είναι η Ζιζέλ και η πασίγνωστη μπαλαρίνα Μίστι Κόπλαντ. Διόλου παράξενο αν αναλογιστεί κανείς ότι σε Νέα Υόρκη και Λος Αντζελες οι εργαζόμενοι δεν πηγαίνουν πλέον για ποτά μετά τη δουλειά, αλλά σε spinning μαθήματα. Πρόβλεψη της Morgan Stanley παρακινεί τους επιχειρηματίες να επενδύσουν στην αγορά του activewear (ρούχα για αθλητικές δραστηριότητες) ειδικά στην Κίνα, καθώς η διαρκώς αυξανόμενη μεσαία τάξη της χώρας ξεκίνησε να αθλείται και να έχει χόμπι. Το athleisure «χτύπησε» και στην αγορά των τακουνιών.

Οι γυναίκες αγοράζουν πλέον αθλητικά παπούτσια και τα επιδεικνύουν φορεμένα με μίνι φορέματα και culottes.
Στις πασαρέλες της Chanel είδαμε το επώνυμο αθλητικό να ντεμπουτάρει. Σύμφωνα με παγκόσμια εταιρεία που διεξάγει έρευνα αγοράς, οι πωλήσεις των στιλέτο έχουν πέσει γύρω στο 12%. Για τον εξής απλούστατο λόγο ότι τα τακούνια δεν ταιριάζουν με τις φόρμες, εκτός αν είσαι η Ριάνα και οι φόρμες σου είναι Gucci.



Στο παιχνίδι με τα πολλά δισεκατομμύρια δεν άργησαν να μπουν και οι celebrities δημιουργώντας τις επώνυμες σειρές αθλητικών ρούχων. Και γιατί όχι; Η πιο σοβαρή ερώτηση που γίνεται σε A-lister επώνυμη αφού το μυστικό της για την τέλεια σιλουέτα. Και ποστάροντας μια φωτογραφία στο Instagram φορώντας τα κολάν της οι πωλήσεις ανεβαίνουν. Το 2010 η πιο έξυπνη επιχειρηματίας στον χώρο του μόντελινγκ, η Γερμανίδα (καμία έκπληξη) Χάιντι Κλουμ, συνεργάζεται με τη New Balance και δηλώνει: «Θέλω άνετα και hip ρούχα». Η Adidas το 2013 προσέγγισε τη Σελένα Γκόμεζ για να γίνει guest designer της σειράς Neo που απευθυνόταν σε εφήβους. Τον Οκτώβριο του 2013 η Κέιτ Χάντσον δημιουργεί τη σειρά της Fabletics, αφού είχε ήδη ανακηρυχθεί σε #fitspo βασίλισσα των social media. Το 2014 η Ρίτα Ορα συνεργάζεται με την Adidas Originals και δημιουργεί την πιο κουλ και φλοράλ σειρά ρούχων. Η κολεξιόν Ivy Park της Μπιγιονσέ ήταν η αιτία που δημιουργήθηκαν ουρές στα «Topshop» τον φετινό Απρίλιο. «Μετά τη γέννηση της κόρης μου και καθώς μεγαλώνω αποφάσισα να ασχοληθώ περισσότερο με την άσκηση. Δεν έβρισκα πουθενά ρούχα που να μου ταιριάζουν και έτσι αποφάσισα να κάνω τη δική μου σειρά», δηλώνει όσο κάνει βουτιές στα χρήματά της. Τον ίδιο μήνα η Μπεχάτι Πρίνσλου, το γνωστό μοντέλο των Victoria's Secret, στοιχηματίζει ότι θα ξανακάνει μόδα τις Juicy Couture φόρμες λέγοντας ότι σχεδιάζει για κορίτσια που θέλουν χαρούμενα και άνετα ρούχα για όλες τις ώρες.

Η Κέιτ Χάντσον γυμνάζεται έξι μέρες την εβδομάδα. Είναι η βασίλισσα του athleisure


Οι αρθρογράφοι των «New York Times» δεν σταματούν να κριτικάρουν τη νέα τάση εκλιπαρώντας τους αναγνώστες να μην κυκλοφορούν σε γραφεία και εστιατόρια λες και πηγαίνουν γυμναστήριο, «αλλά με ρούχα που είναι τόσο ακριβά που ντρέπεσαι να τα ιδρώσεις» και σχεδόν απαγόρευσαν στις πωλήτριες καταστημάτων ρούχων γιόγκα να απαντούν στην ερώτηση «από τι φτιάχτηκε;» λέγοντας «από μαγικά σύννεφα». Αλλά μιλά στους αναγνώστες μιας πόλης που θεωρεί τον Μαραθώνιο κομμάτι της ιστορίας και θα μπορούσε κάλλιστα να μετονομαστεί σε «World’s Legging Biggest Show». Πρόκειται για τόσο ανταγωνιστική αγορά που η εταιρεία Lululemon μήνυσε τον κολοσσό Calvin Klein υποστηρίζοντας ότι αντέγραψε το Astro yoga κολάν. Δεν πρόκειται απλώς για τάση, αλλά για υιοθέτηση ενός νέου μοντέλου ζωής και συμπεριφοράς. Δείτε τις παπαρατσικές φωτογραφίες του 2016. Πόσες φορούν αθλητικά κολάν και σνίκερ;

Η Ρίτα Ορα μάς μάδησε όταν λάνσαρε τη κολεξιόν της με την Adidas




Το μοντέλο της Victoria’s Secret, Μπεχάτι Πρίνσλοου,θα ξανακάνει μόδα τις φόρμες Juicy Couture





Η Ελένη Πετρουλάκη λάνσαρε τη δική της κολεξιόν sportswear σε συνεργασία με ελληνικό brand


Αν δεν είναι η Ζιζέλ poster girl για διαφήμιση περιοδικών, τότε ποια είναι;

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης