PROTOTHEMA

Πολιτική

Αντιδράσεις στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης

Χλευασμός Μητσοτάκη για την αποθέωση Τσίπρα από το ΑΠΕ

Χλευασμός Μητσοτάκη για την αποθέωση Τσίπρα από το ΑΠΕ

«Εκτός από  fake news, έχουμε πλέον και fake events», ανέφερε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας για τις αναφορές που αφορούσαν την υποδοχή του πρωθυπουργού στην Ξάνθη

Με χλευασμό αντιμετώπισε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητοστάκης το τηλεγράφημα του ΑΠΕ-ΜΠΕ για την υποδοχή του πρωθυπουργού στην Ξάνθη.


«Εκτός από  fake news, έχουμε πλέον και fake events» σχολίασε ο κ. Μητσοτάκης από το Στρασβούργο, μετά τις επαφές που είχε με Ευρωπαίους αξιωματούχους στην έδρα του Ευρωκοινοβουλίο.

«Θα μπορούσα κι εγώ να πω ότι βγαίνοντας από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με υποδέχθηκαν αυθόρμητα πολίτες του Στρασβούργου με ανθοδέσμες στα χέρια που ήθελαν να με αποθεώσουν», είπε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

@15/11/201710:07

εσενα κουλη ο μονος που μπορει να σε υποδεχθη. Ειναι ο φιλος σου ο χριστοφωρακος

Απάντηση
....14/11/201723:04

Παιδιά...ρίχτε του κανα λέλουδο του μητσοτάκη γιατι στεναχωριέται ρε σεις!

Απάντηση
Αλήθειες 14/11/201722:46

Ποπη τσιμπα 3

Απάντηση
@14/11/201722:49

Μπαγλαμά, εδώ είσαι ;

Απάντηση
Πόπη14/11/201722:28

Κυριάκο μου, δε γίνεται αυτό που λες. Στο Στρασβούργο πας με την κουκούλα να καρφώσεις την κυβέρνηση. Βγάζοντας την κουκούλα του προδότη θα σε υποδεχτούν και μάλιστα αυθόρμητα άνθρωποι που θα νομίζουν ότι είσαι ο Μίστερ Μπιν !.........

Απάντηση
Πολίτης14/11/201723:11

Πόπη, επειδή σε κόβω για μεγάλο λιγούρη, το κοινωνικό μέρισμα μην ξεχάσεις να πάρεις και να τα μετρήσεις καλά μήπως ο Πινόκιο έδωσε κανένα ευρώ λιγότερο.

Απάντηση
ΗλίαςΤ14/11/201723:06

Μόνη σου το σκέφτηκες όλο αυτό τι σενάριο ;

Απάντηση
ΚΙΜ14/11/201722:53

ΑΛΕΞΗΗΗΗ δειξε μου τον τροπο.....

Απάντηση
Ποπα14/11/201722:51

Ποπακι τρολακι εικοσαρικακι οεο

Απάντηση
Ολιγάκης14/11/201722:50

Έλα Πόπη, σε πήραμε είδηση. Μην αγωνίζεσαι άλλο. Έβγα από το υπόγειο του Μαξίμου να δεις λίγο κόσμο.

Απάντηση