PROTOTHEMA

Πολιτική

Συνομίλησε και με την Μέρκελ

Τετ α τετ Άδωνι-Σόιμπλε για την Ελλάδα

Τετ α τετ Άδωνι-Σόιμπλε για την Ελλάδα

Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ συνομίλησε για περίπου 20 λεπτά με τον Γερμανό υπ. Οικονομικών με αφορμή την παρουσία του σε προεκλογική συγκέντρωση του CDU

Προσκεκλημένος του αντιπροέδρου του κόμματος της Άνγκελα Μέρκελ σε προεκλογική συγκέντρωση του CDU ήταν ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης.


Ο κ. Γεωργιάδης είχε την ευκαιρία, κατόπιν της πρόσκλησης του κ. Μίκαελ Φουξ, να έχει μια συνάντηση τετ α τετ με τον υπουργό Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.


Οι δύο τους για περίπου 20 λεπτά συνομίλησαν για την Ελλάδα αλλά και για τις εκλογές στη Γερμανία.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης συνομίλησε για λίγα λεπτά και με την Καγκελάριο της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ καθώς και με άλλα στελέχη του CDU.












Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

chrisAK06/09/201716:54

Δεν είδα θέμα να σχολιάζεται 3ις μέρες. Πονάει ο Άδωνις, πονάει....

Απάντηση
Γεωμέτρης06/09/201714:17

Μπράβο στον Άδωνι. Μόνο αν γίνουμε Γερμανική επαρχία θα γίνουμε κράτος. Ξυπόλυτοι βαλκάνιοι ... ξυπνάτε !!! Δεν μας νοιάζει το κράτος των Ελλήνων. Το Έθνος των Ελλήνων μας νοιάζει, και σε αυτό η Εκκλησία μας κάνει καλά τη δουλειά της.

Απάντηση
Ο .."πολυτάλαντος"υποτακτικός!!!06/09/201713:43

Ο άκρως..δουλοπρεπής Αδωνις δεν θα'χανε ποτέ της ευκαιρίας τέτοιων φωτό!!!Τις χρειάζεται αλλωστε για το βιογραφικό(!) του σε περίπτωση που τα τσουγκρίσει με την ψιφοδεξιά...!!!

Απάντηση
Maria Christian 06/09/201712:02

Ο Αδωνις που μιλησε στον γερμανο υπουργο οικονομικων σας πειραξε, η ο ξεφτιλας Τσιπρας που δηθεν το παιζει αντιστασιακος για να τον ψηφιζουν τα βοδια , και μολις εκλεχτηκε απο σανοφαγους, κανει υποκλισεις στη Μερκελ και εφαρμοζει κατα γραμμα ο,τι διαταζει ο Σοιμπλε και ακομη παραπανω? Αφου οι ιδιοι οι γερμανοι λενε οτι αγαπουν τον Τσιπρα, γιατι αυτος περναει τα χειροτερα μετρα, αφου οσοι δηθεν διαμαρτυρονταν και τα εσπαζαν τωρα εχουν καρεκλα! Ο Τσιπρας εφαρμοζει πολυ χειροτερη λιτοτητα απο τη ΝΔ για να του βαλει καλο βαθμο ο Σοιμπλε, και οι οσοι βολεμενοι απο τη μιζερια του ελληνικου λαου του εμειναν ψηφοφοροι, σχολιαζουν κανοντας τους ενοχλημενους απο "σοκαριστικες" φωτογραφιες του Γεωργιαδη, ετσι, ριχνοντας σανο και σκονη στους ηλιθιους, ο Τσιπρας μπορει να συνεχιζει να μας πετσοκοβει με τα φιλαρακια του της ΕΕ! Ο Σοιμπλε τριβει τα χερια του, με τον Τσιπρα στην εξουσια, γινεται γλεντι γδαρσιματος των Ελληνων υπερ της Γερνανιας και χωρις αντιδρασεις ! Το χειροτερο ειναι οτι οι Συριζα εχουν το θρασος να συνεχιζουν να λενε, οτι μετα απο 2 σκληροτερα μνημονια που υπεγραψαν με γελια, "ειναι εναντιον των μνημονιων"!

Απάντηση