PROTOTHEMA

Πολιτική

Εφ΄όλης της ύλης

Συνάντηση Μητσοτάκη - Σαμαρά στα γραφεία της Ν.Δ.

Συνάντηση Μητσοτάκη - Σαμαρά στα γραφεία της Ν.Δ.

Οι δύο άντρες βρίσκονται σε τακτική επικοινωνία

Με τον Αντώνη Σαμαρά συναντήθηκε το μεσημέρι ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΝΔ και στην ατζέντα θα βρέθηκαν όλες οι τελευταίες πολιτικές εξελίξεις.

Πρόκειται για την πρώτη επίσκεψη του πρώην πρωθυπουργού στα γραφεία της ΝΔ για να συναντηθεί με τον κ. Μητσοτάκη, αν και οι δύο άντρες βρίσκονται σε τακτική επικοινωνία.


Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

ΝΤΙΝΤΗΣ- ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ19/06/201717:04

Καλέ, πότε είναι αύριο η συγκέντρωση η δική μας με τα σκυλάκια μας ; Αδημονώ να γαυγί...... - παρντόν- να φωνάξω ΠΑΡΕΙΤΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΕΕΕΕ !......

Απάντηση
ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΛΑ (ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ) 19/06/201715:38

Πόσο χαίρομαι να βλέπω το παρελθόν και το μέλλον της Ελλάδος μας μαζί. Δύο άντρες ίσα με κει πάνω. Αποφασιστικοί. Δυνατοί . Συγκροτημένοι . Ο πρώτος βοήθησε το έθνος μας να ξεπεράσει την οικονομική κρίση και να αναπτυχθεί τάχιστα, μετά τη λαίλαπα των αριστερών. Έτσι με τη βοήθεια της Παναγίας μας , και ο δεύτερος θα μας σώσει από τα νύχια αυτών των ακατανόμαστων κομμουνιστών, ο Θεός να βάλει το χέρι του να πάνε όλα δεξιά . Κάντε λίγο υπομονή και οι καμπάνες θα χτυπήσουν ξανά χαρμόσυνα για να σωθούμε !

Απάντηση
Για να μην με λέτε μετά Χριστόν προφήτη19/06/201714:49

Με τον Κούλη επόμενο πρωθυπουργό όχι μόνο θα ισχύουν οι αποφάσεις και τα μέτρα του Συριζα, αλλά ο γουρλομάτης θα παίρνει ακόμα 5-10 επώδυνα για τους Έλληνες μέτρα για να είναι αρεστός στα αφεντικά του! Για τον λαό δεν θα αλλάξει τίποτα, απλά θα φύγουν οι μαδούροι και θα έρθουν οι μιζαδόροι της ΝΔ!

Απάντηση
Στρ. Γιάννης19/06/201714:44

Koύλn, αν είσαι μάγκας και φοράς παντελόνια, μόλις βγεις πρωθυπουργός να στείλεις τον Σαμαρά στον ανακριτή για το videο Μπαλτάκου.

Απάντηση