PROTOTHEMA

Πολιτική

Περιοδεία του υπουργού Παιδείας στο νομό Φλώρινας

Γαβρόγλου: Στην Ελλάδα έχουμε το πιο καταπιεστικό εκπαιδευτικό σύστημα

Γαβρόγλου: Στην Ελλάδα έχουμε το πιο καταπιεστικό εκπαιδευτικό σύστημα

«Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να φτιάξουμε κάτι καλύτερο στην εκπαίδευση», είπε σήμερα ο υπουργός Παιδείας σε μαθητές του Γυμνάσιου Αμυνταίου

«Επιθυμία μας είναι να αποδραματοποιήσουμε τις εξετάσεις και όλο το εκπαιδευτικό έργο να γίνεται μέσα στο σχολείο» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, απαντώντας σε ερώτηση για τις πανελλαδικές εξετάσεις, που του έθεσε ο πρόεδρος του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου του Γυμνασίου Αμυνταίου, το οποίο επισκέφθηκε σήμερα το πρωί, στο πλαίσιο περιοδείας του στον νομό Φλώρινας.

«Έχουμε το πιο καταπιεστικό εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα, το οποίο σας διαβεβαιώνω ότι θα το αλλάξουμε και θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να φτιάξουμε κάτι καλύτερο» είπε ο υπουργός.

Σε ό,τι αφορά την ακυρωτική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας επί της απόφασης που καθόριζε τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων και επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων και εργαστηριακών κέντρων ο κ. Γαβρόγλου μιλώντας στους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου Αμυνταίου είπε: «Έχουμε μία δύσκολη απόφαση από το ΣτΕ, που αφορά την εκλογή των διευθυντών στα σχολεία, έχουμε μία απόφαση, που στην ουσία μας κόβει τα πόδια, όμως σας διαβεβαιώνω ότι θα την αντιμετωπίσουμε με απόλυτο και δημοκρατικό τρόπο».

Αναφερόμενος στη χρηματοδότηση της Παιδείας ο υπουργός επισήμανε ότι έχει συγκροτηθεί επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν όλα τα κόμματα της Βουλής των Ελλήνων, η οποία θα εξετάσει το σύνολο των οικονομικών και των ανελαστικών δαπανών της εκπαίδευσης έως και τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. «Το κάνουμε αυτό προκειμένου να αποτυπώσουμε μία εικόνα για το τι συμβαίνει με τα οικονομικά στον χώρο της εκπαίδευσης και το πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε καλύτερα τις δαπάνες που πραγματοποιούμε» για εκπαίδευση, είπε, ενώ για το εκπαιδευτικό προσωπικό εξήγησε: «Υπάρχει δυσκολία να προχωρήσουμε σε προσλήψεις για την κάλυψη των αναγκών στις σχολικές μονάδες, λόγω των μνημονιακών υποχρεώσεων».

Σχετικά με τις ανάγκες συντήρησης των σχολικών μονάδων ο κ. Γαβρόγλου παρατήρησε ότι κάποιοι δήμαρχοι έχουν αναλάβει το καθήκον της συντήρησης των σχολικών μονάδων, αλλά τις έχουν εγκαταλείψει. «Παρότι υπάρχει εγκεκριμένη χρηματοδότηση, οι δήμαρχοι αδιαφορούν ως προς τη συντήρησή τους» είπε και διεμήνυσε: «Με τους δημάρχους που δεν αξιοποιούν εδώ και χρόνια τα κονδύλια θα είμαστε απίστευτα σκληροί».

Εξάλλου, κατά την ξενάγησή του στο Γυμνάσιο Αμυνταίου και την ενημέρωσή του από τη διεύθυνση για τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, που έχει αναπτύξει το σχολείο, και τις πανελλήνιες διακρίσεις που έχει πετύχει, ο κ. Γαβρόγλου δήλωσε ότι «αυτή είναι μία άλλη εικόνα της Ελλάδας, που δεν έχει καμία σχέση με την εικόνα της μιζέριας και της απαξίωσης, που συνήθως προβάλλεται γύρω από τον χώρο των δημόσιων σχολείων».

Ο υπουργός δώρισε στη βιβλιοθήκη του σχολείου μία πολύτομη εκπαιδευτική εγκυκλοπαίδεια και στη συνέχεια επισκέφθηκε τη δημόσια βιβλιοθήκη Αμυνταίου Φλώρινας, την οποία εγκαινίασε τον περασμένο Αύγουστο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος. Μέγας δωρητής της βιβλιοθήκης αυτής είναι ο Γιώργος Λιάνης, ο οποίος εκτός από 4.500 βιβλία δώρισε και σπάνια προσωπική συλλογή του, που περιλαμβάνει φωτογραφίες, ντοκουμέντα, πίνακες ζωγραφικής και παραδοσιακές φορεσιές. Ο κ. Γαβρόγλου δεσμεύθηκε να δρομολογήσει τις διαδικασίες που αφορούν το νομικό καθεστώς τη βιβλιοθήκης και να μεριμνήσει για την ένταξή της στο δίκτυο δημόσιων βιβλιοθηκών.

Ο υπουργός επισκέφθηκε και το ιστορικό κτίριο του σχολείου Ξινού Νερού, που χτίστηκε το 1902 και το οποίο έχει κριθεί διατηρητέο μνημείο με απόφαση του τμήματος Νεωτέρων Μνημείων τον Υπουργείου Πολιτισμού, ενώ αυτή την ώρα συναντάται με τις διοικήσεις του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και του Τμήματος ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στη Φλώρινα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

db21/03/201700:20

Η πιο συνηθισμένη ερώτηση που έχω ακούσει απόjξένους εκπαιδευτικούς-συνοδούς που φιλοξενούνται στο σχολείο μαζί με τους μαθητές τους είναι ότι ''πως καταφέρνουμε οι μαθητές στην Ελλάδα να είναι τόσο χαρούμενοι;''

Απάντηση
Σχολιάκιας20/03/201721:13

Ας πάει ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ή ΣΤΗ ΡΩΣΣΙΑ, αλλά στη Σουηδία, Ολλανδία και την Δανία, δηλ. σε πολύ φιλελεύθερες κοινωνίες και να δει ο υπουργός τι σημαίνει ΝΟΜΟΣ, ΤΑΞΗ και ΣΕΒΑΣΜΟΣ στο σχολείο. Και μετά ας έρθει να μας πει για καταπίεση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Απάντηση
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ . 20/03/201718:49

Γελίοι ΔωσίλογοΙ, ΔΗΘΕΝ συγγραφείς εκαπιδευτικών βιβλιων, υποκείμενα που το παίζεται χρόνια τώρα Υπουργοί Παιδείας και ανέχεστε ή ακόμα χειρότερα επικροτείτε και επιταχύνετε την κατάντια αυτού του λαού φέρνοντάς τον λίγο λίγο, ίσα με το τίποτα. Μηδενιστές και Εθνομηδενιστές κουλτουριάρηδες! Τρέψατε σε φυγή το πιο παραγωγικό κομμάτι της οικονομίας, κρατώντας πίσω ελάχιστους πατριώτες που επιμένουν να αγωνίζονται για να παραδώσουν κάτι απο αυτά που τους παρέδωσαν οι δικοί τους πρόγονοι στα παιδιά τους. Αλλά είναι πολύ λίγοι για να επιβάλλουν την τάξη και το δίκιο. Παρόλα αυτά υψώνουμε ανάστημα αν και ρατσιστικά μας στιγματίζετε ως ΦΑΣΙΣΤΕΣ. ΦΑΣΙΣΜΟΣ ειναι να διαλύεις μια ολόκληρη χώρα όχι μόνο οικονομικά αλλά και φυλετικά και ιστορικά, ώστε αυριο να τη παραδόσεις βορρά στο στόμα του λύκου. Καταργείτε τα Εθνικά συμβολα, τις Ελληνικές Παραδόσεις, πριμοδοτείτε συγγραφείς την δηθεν κουλτούρας με τσέπες που θα αποδειχθούν γεμάτες απο "φιλάνθρωπες" ΜΚΟ, Αριστερούς ιστορικούς για τους οποίους η πατριδα είναι κάτι το οποίο δεν έχει σύνορα και κατα συνέπεια όποιος πέθανε γι' αυτά είναι ηλίθιος και πιο ηλίθιος όποιος θα το κάνει εφεξής!! ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΞΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΔΡΑΤΕ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΦΤΩΧΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΕΡΑΤΕ. ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΝΕΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΞΥΠΝΑΝΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΝ: ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΧΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ. ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΕΡΜΑΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ 'Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΩΜΑΛΟΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ .

Απάντηση
@18:49. Συμπατριώτη,20/03/201722:57

έξοχο και αληθινό κείμενο! Αποκωδικοποιεί με λίγες σειρές την κατάντια τής πατρίδα μας. Αλλά, αγαπητέ μου, από έναν αφιονισμένο παλαιοκομματικό σταλινιστή, που ακούει στο όνομα: Efenti Γιαβρ'-οglu, τι άλλο θα μπορούσε να περιμένει κανείς? Ποιον να εμπνεύσει εμπιστοσύνη και σιγουριά ο ξεκουτιασμένος παππούς? Μόνο τους ομοίους του. Χανόμαστε αδέρφια, χανόμαστε... (Ο.Ε.)

Απάντηση
GEORGE 6820/03/201717:49

ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΑΓΕ ..........ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΛΑΔΙ ΕΝΑ ΑΡΝΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΚΕΤΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΝΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Κ.Α ΑΡΑΓΕ ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ΨΗΦΟ ΣΤΑ 17......ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ ΣΤΑ ΚΕΡΑΜΥΔΙΑ

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία