Βενιζέλος: «Όταν ανέβουν στο δέντρο, οι νέοι καναλάρχες, θα φανούν τα οπίσθια»

Βενιζέλος: «Όταν ανέβουν στο δέντρο, οι νέοι καναλάρχες, θα φανούν τα οπίσθια»

«Νομίζετε ότι εκβιάζετε τους παλιούς και υπόσχεστε στους νέους, αλλά στην ουσία τους εκβιάζετε και αυτούς. Έχετε απλώσει πολύ τον τραχανά και δεν θα αντέξετε» προειδοποίησε την κυβέρνηση ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ

Βενιζέλος: «Όταν ανέβουν στο δέντρο, οι νέοι καναλάρχες, θα φανούν τα οπίσθια»
Ολομέτωπη επίθεση στην κυβέρνηση εξαπέλυσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος
, κατηγορώντας ευθέως το Μέγαρο Μαξίμου πως παραβιάζει το Σύνταγμα με στόχο τη δημιουργία ενός νέου συστήματος διαπλοκής.

Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αμφισβήτησε τη διαδικασία:
Κλείσιμο
«Σκοτώσατε το ΕΣΡ
και τώρα χρησιμοποιείτε το αβάσιμο επιχείρημα "είμαστε ορφανοί, ας του πάρουμε όλες τις αρμοδιότητες"».

Επισήμανε ότι είναι λάθος ο περιορισμός των αδειών:
«Ο νόμος έλεγε ότι καθορίζονται τεχνικά οι δίαυλοι με βάση τη χωρητικότητα. Δεν μπορείς σήμερα -την ώρα που πολλαπλασιάζονται οι δυνατότητες χωρητικότητας- να περιορίζεις τον αριθμό. Αυτό αντιβαίνει τη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων».

Προειδοποίησε την κυβέρνηση ότι οι μεθοδεύσεις της θα αποκαλυφθούν:
«Θα ζητηθούν στοιχεία για την προέλευση χρημάτων και αυτοί (σ.σ. οι νέοι καναλάρχες) τότε θα ανέβουν στα δέντρα. Και ξέρετε ότι όταν ανέβουν στο δέντρο, θα φανούν τα οπίσθια. Νομίζετε ότι εκβιάζετε τους παλιούς και υπόσχεστε στους νέους, αλλά στην ουσία τους εκβιάζετε και αυτούς. Έχετε απλώσει πολύ τον τραχανά και δεν θα αντέξετε».

Από την αρχή της συζήτησης είχε ζητήσει από το προεδρείο της Βουλής να μην εισαχθεί η τροπολογία: «Έχετε υποχρέωση εκ του Κανονισμού και εκ του Συντάγματος να αρνηθείτε να ανοίξετε τη συζήτηση για το θέμα αυτό και εν πάση περιπτώσει θεωρώ ότι αυτού του είδους η διαδικασία προσβάλλει  βαθύτατα το Κοινοβουλευτικό Πολίτευμα, ευθέως το Σύνταγμα, τον Κανονισμό της Βουλής, αλλά και την έννοια του δημοκρατικού διαλόγου».

Υποστήριξε ότι η κυβέρνηση επέλεξε το συγκεκριμένο θέμα προκειμένου να κρύψει τις αποτυχίες της:
«Η Κυβέρνηση απλώς δημιουργεί ένα σκηνικό αντιπερισπασμού.  Δεν μπορεί να ελέγξει το προσφυγικό, δεν μπορεί να διαχειριστεί μείζονα θέματα εθνικής κυριαρχίας και ασφάλειας και θα δούμε τι συνέβη στο ΝΑΤΟ. Δεν μπορεί να κλείσει την αξιολόγηση, δεν μπορεί να εμφανίσει στην κοινωνία μία ολοκληρωμένη πρόταση για το ασφαλιστικό, έχει χάσει την ικανότητα πολιτικής διεύθυνσης της χώρας.  Και ο αντιπερισπασμός είναι ο αγώνας κατά της διαπλοκής, κατά της διαφθοράς, οι κακοί συνωμότες, οι πολιτικοί εχθροί της Κυβέρνησης, τα μέσα ενημέρωσης που έκαναν τον ΣΥΡΙΖΑ πλειοψηφία και τον κ. Τσίπρα πρωθυπουργό και εμάς μας είχαν στα έξι μέτρα όλα τα χρόνια του εθνικού και πατριωτικού αγώνα να κρατηθεί η χώρα όρθια.  Όλα τα χρόνια που ο ΣΥΡΙΖΑ και οι εταίροι του έλεγαν ωμά ψέματα, παραμύθια, στον Ελληνικό λαό». 


Πρώτη παρέμβαση Ευ. Βενιζέλου επί του Κανονισμού σχετικά με την τροπολογία για τις τηλεοπτικές άδειες


Ευ. Βενιζέλος:  Το νομοσχέδιο αυτό εισάγεται με τις ειδικές νομοθετικές διαδικασίες του άρθρου 108, παράγραφος 6.  Έχει ψηφιστεί στην αρμόδια διαρκή επιτροπή με πλειοψηφία που υπερβαίνει τα 4/5, άρα συζητείται και ψηφίζεται συνοπτικά και ως εκ τούτου η δυνατότητά του να υποδεχθεί τροπολογίες είναι προφανώς περιορισμένη, γιατί έτσι αλλάζει ριζικά η αρχή και η φύση του, παύει να είναι ένα νομοσχέδιο κύρωσης διεθνούς συνθήκης, παύει να είναι ένα συναινετικό νομοσχέδιο ψηφισμένο με ευρύτατη πλειοψηφία και γίνεται ένα συγκρουσιακό νομοσχέδιο άλλου αντικειμένου, που πρέπει να συζητηθεί με άλλη διαδικασία.

Ο κανονισμός είναι σαφής, άρα η διαδικασία που προτείνεται, παραβιάζει ευθέως το άρθρο 108, παράγραφοι 1 και 6 του Κανονισμού.  Επιπλέον, η τροπολογία η οποία εισάγεται, είναι οφθαλμοφανώς εκπρόθεσμη με σφραγίδα, παραβιάζει συνεπώς το άρθρο 87 παράγραφος 2 του Κανονισμού και το άρθρο 74 παράγραφος 5 του Συντάγματος κι επιπλέον είναι προφανώς παντελώς άσχετη με το αντικείμενο του νομοσχεδίου, το οποίο κυρώνει μία σύμβαση με τη Λευκορωσία για τις οδικές μεταφορές.

Άρα αντιλαμβάνεστε ότι δεν μπορεί να εισαχθεί η τροπολογία αυτή για συζήτηση και να αλλάξει η φύση της διαδικασίας και εσείς, ως Πρόεδρος της Βουλής, πρέπει να αρνηθείτε να θέσετε προς συζήτηση το ζήτημα.  Έχετε υποχρέωση εκ του Κανονισμού και εκ του Συντάγματος να αρνηθείτε να ανοίξετε τη συζήτηση για το θέμα αυτό και εν πάση περιπτώσει θεωρώ ότι αυτού του είδους η διαδικασία προσβάλλει  βαθύτατα το Κοινοβουλευτικό Πολίτευμα, ευθέως το Σύνταγμα, τον Κανονισμό της Βουλής, αλλά και την έννοια του δημοκρατικού διαλόγου.

Να το φέρει η κυβέρνηση, να το συζητήσουμε, αλλά κανονικά.  Να εισαχθεί στην αρμόδια επιτροπή, να γίνει μία πρώτη συζήτηση, να γίνει διαβούλευση, ακρόαση των φορέων, αν χρειαστεί, και μετά να εγγραφεί στην ημερήσια διάταξη κανονικά.  Τί κατεπείγον υπάρχει όταν αυτό το ζήτημα λέτε εκκρεμεί για τόσο καιρό και δε σας αφήνει η Αντιπολίτευση να επιλέξετε τα μέλη του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης;

Και τα λέω όλα αυτά πριν ανοίξουμε τη συζήτηση για τις κραυγαλέες και ωμές αντισυνταγματικότητες αυτής της τροπολογίας.  Δεν μπαίνω στην ουσία του θέματος, ούτε τη νομική, ούτε τη θεσμική, ούτε την πολιτική.  Υπάρχει ένα προδικαστικό ζήτημα και επί του προδικαστικού ζητήματος, δε θέλω τοποθέτηση της Κυβέρνησης ή των κομμάτων, θέλω τοποθέτηση του Προέδρου της Βουλής, της κατέχουσας την έδρα, η οποία πρέπει να τιμήσει ως θεματοφύλακας του Συντάγματος και του Κανονισμού το ρόλο της ή το ρόλο του.  Δεν αναφέρομαι στο πρόσωπό σας, που ξέρετε τί φιλικά αισθήματα τρέφω, αλλά στον κατέχοντα την έδρα.

 
Δεύτερη παρέμβαση Ευ. Βενιζέλου επί του Κανονισμού σχετικά με την τροπολογία για τις τηλεοπτικές άδειες


Ευ. Βενιζέλος:  …αν ήμουν θα αντιδρούσα… όχι, δεν ήμουν.

Πρόεδρος:  Ήσασταν.

Ευ. Βενιζέλος:  Δεν ήμουν.  Στη συζήτηση αυτή που λέτε ότι αποδέχθηκε η Βουλή να παραβιάσει ευθέως το Σύνταγμα και τον Κανονισμό.  Ούτε είναι επιχείρημα ότι κι εσείς βασανίζατε, τους ξέρω εγώ ποιους…

Πρόεδρος:  Το είπα κύριε Βενιζέλο, το είπα.

Ευ. Βενιζέλος:  …άρα μπορούμε να είμαστε όλοι ελεύθερα ρατσιστές και ξενοφοβικοί.  Λοιπόν, η επανάληψη των παραβάσεων και των παραβιάσεων δε δημιουργεί δίκαιο και εν πάση περιπτώσει, προφανώς υπήρξε αντίδραση στην προηγούμενη σχετική τροπολογία γιατί ήταν βέβαιο ότι θα ακολουθήσει η σημερινή σχετική τροπολογία και άλλες πολλές, διότι αυτός ο νόμος και τροποποιούμενος, όπως έχω προβλέψει, δε θα εφαρμοστεί.

Η Κυβέρνηση απλώς δημιουργεί ένα σκηνικό αντιπερισπασμού.  Δεν μπορεί να ελέγξει το προσφυγικό, δεν μπορεί να διαχειριστεί μείζονα θέματα εθνικής κυριαρχίας και ασφάλειας και θα δούμε τι συνέβη στο ΝΑΤΟ. Δεν μπορεί να κλείσει την αξιολόγηση, δεν μπορεί να εμφανίσει στην κοινωνία μία ολοκληρωμένη πρόταση για το ασφαλιστικό, έχει χάσει την ικανότητα πολιτικής διεύθυνσης της χώρας.  Και ο αντιπερισπασμός είναι ο αγώνας κατά της διαπλοκής, κατά της διαφθοράς, οι κακοί συνωμότες, οι πολιτικοί εχθροί της Κυβέρνησης, τα μέσα ενημέρωσης που έκαναν τον ΣΥΡΙΖΑ πλειοψηφία και τον κ. Τσίπρα πρωθυπουργό και εμάς μας είχαν στα έξι μέτρα όλα τα χρόνια του εθνικού και πατριωτικού αγώνα να κρατηθεί η χώρα όρθια.  Όλα τα χρόνια που ο ΣΥΡΙΖΑ και οι εταίροι του έλεγαν ωμά ψέματα, παραμύθια, στον Ελληνικό λαό.  Του υποσχόντουσαν παραδείσους ανύπαρκτους, για να εμφανιστούν τώρα κίνδυνοι άμεσοι…

Πρόεδρος:  Κύριε Βενιζέλο, ακούστηκε η πρότασή σας, να μιλήσουν κι άλλοι.  Κύριε Δένδια;

Ευ. Βενιζέλος:  …και χειροπιαστοί μέσα στην αυλή του εθνικού μας  χώρου. Λοιπόν, έχετε μεγάλη ευθύνη προσωπικά.  Και ο κύριος Πρόεδρος της Βουλής θα ήταν στην έδρα του τώρα.  Και αυτός δε δίνει τις απαντήσεις, όχι να μεταφέρει σε εσάς την ευθύνη…

Πρόεδρος:  Δεν έχω πρόβλημα κύριε Βενιζέλο, εγώ αναλαμβάνω ευθύνες, δεν έχω πρόβλημα.  Δε θέλω προστασία.

Ευ. Βενιζέλος: Και ο κ. Πρόεδρος της Βουλής πρέπει να ασκήσει τα καθήκοντά του, τα οποία είναι βαριά και μπορεί να τον φέρουν  σε αντίθεση με το κόμμα του και την Κυβέρνηση του κόμματός του.


Τρίτη παρέμβαση Ευ. Βενιζέλου επί του Κανονισμού σχετικά με την τροπολογία για τις τηλεοπτικές άδειες
 

Ευ. Βενιζέλος: Προβάλλω αντιρρήσεις κατά την παράγραφο 7 του άρθρου 67 του Κανονισμού. Η αντίρρησή μου  έγκειται στο ότι το παρεμπίπτον ζήτημα αφορά το γεγονός ότι η τροπολογία είναι εκπρόθεσμη και άσχετη.  Εσείς απορρίπτετε τη δική μου ένσταση επί του Κανονισμού λέγοντας, θα εφαρμόσω μία διαδικασία κατ’ οικονομία, για να συζητηθεί μία εκπρόθεσμη και άσχετη τροπολογία.  Αυτό συνιστά παραβίαση του Κανονισμού.

Δεν μπορείτε να αποφασίσετε εν ψυχρώ παραβίαση του Κανονισμού, μπορείτε να κάνετε διευθετήσεις του χρόνου της συζήτησης και του χρόνου των ομιλητών όταν το θέμα συζητείται κατά τον κανονισμό, όχι αντίθετα προς τον κανονισμό.

Άρα, ό,τι και να πείτε, ό,τι και να ψηφίσετε, έχουμε εδώ ζήτημα εσωτερικής τυπικής αντισυνταγματικότητας του τρόπου ψήφισης της τροπολογίας . Και ξέρετε πάρα πολύ καλά ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο κατά παράδοση ελέγχει στα δικά του θέματα την εσωτερική τυπική αντισυνταγματικότητα.  Οι άλλοι κλάδοι της δικαιοσύνης δεν το κάνουν, αλλά αν ακολουθήσετε το δρόμο αυτόν και αυτή η νομολογία –γιατί περί νομολογίας πρόκειται– θα αλλάξει.  Αυτά που λέμε, δεν τα λέμε για να τα απορρίπτει η πλειοψηφία του ΣΥΡΙΖΑ, τα λέμε για να γράφονται στα πρακτικά και θα κριθούν από τη δικαιοσύνη και από την ιστορία.


Τοποθέτηση Ευ. Βενιζέλου επί της ενστάσεως αντισυνταγματικότητας στην τροπολογία για τις τηλεοπτικές άδειες

 
Η τροπολογία που υπογράφει ο κ. Υπουργός Επικρατείας και ενσωματώνεται στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών, δημιουργεί ζήτημα αντισυνταγματικότητας του νομοσχεδίου, το οποίο και θέτω κατά το άρθρο 100 του Κανονισμού της Βουλής.  Το ζήτημα της αντισυνταγματικότητας δεν το θέτω προκειμένου να κριθεί από τη Βουλή οριστικά και αμετάκλητα, αυτός είναι ένας πολιτικός έλεγχος της συνταγματικότητας.  Το θέτω για να καταγραφεί η συζήτηση στα πρακτικά, γιατί τα θέματα αυτά θα γίνουν αντικείμενο και δικαστικού ελέγχου από τα εθνικά δικαστήρια και διεθνούς δικαστικού ελέγχου στο επίπεδο του Συμβουλίου της Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως συνέβη και με άλλες χώρες που έκαναν ωμές παρεμβάσεις στο πεδίο των μέσων ενημέρωσης.  Αυτό συνέβη πρόσφατα και με την Ουγγαρία και με την Πολωνία, γιατί παραβιάζονται όχι μόνο συνταγματικές αρχές, αλλά και οι αρχές και οι αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι συστάσεις του Συμβουλίου της Ευρώπης, της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης και της Επιτροπής Υπουργών, αλλά βεβαίως και το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

Η τροπολογία λοιπόν πάσχει από δύο κραυγαλέες και οφθαλμοφανείς αντισυνταγματικότητες.  Η διάταξη με την οποία προβλέπεται η μεταφορά της αρμοδιότητας για τους διαγωνισμούς αδειών από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης στον αρμόδιο Υπουργό, είναι αντίθετη στο γράμμα και το πνεύμα του άρθρου 15 παράγραφος 2 του Συντάγματος, που λέει ότι στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης ασκείται άμεσος έλεγχος του Κράτους δια του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης και ο έλεγχος αυτός περιλαμβάνει και την προηγούμενη άδεια.

Το επιχείρημα ότι «δεν έχουμε Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, η Αντιπολίτευση δε συμφωνεί, δεν μπορούμε να επιλέξουμε νέα μέλη του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης», είναι ένα αβάσιμο και προκλητικό επιχείρημα, διότι, όπως σας είχαμε πει, όταν με νόμο που εισήγαγε η κυβέρνηση αυτή, έληξε η θητεία των μελών του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, η ανεξάρτητη αρχή είναι όργανο του κράτους άμεσο, δηλαδή προβλεπόμενο απευθείας από το Σύνταγμα, και διαρκές, δε νοείται κενό στην ύπαρξη των οργάνων αυτών.  Άμεσο και διαρκές όργανο σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρξει αντικατάσταση με κενό, δηλαδή δεν μπορεί να λήξει η θητεία χωρίς να έχουν επιλεγεί ήδη οι επόμενοι.

Άρα, υπό την έννοια αυτή, η λύση δεν είναι να μεταφέρουμε την αρμοδιότητα στον Υπουργό, αλλά ή θα υπάρξει άμεσα επιλογή νέων μελών με συναίνεση και άρα με διάθεση συζήτησης εκ μέρους της Κυβέρνησης, ή θα αναβιώσουν τα μέλη τα οποία παύθηκαν προώρως εκ του νόμου που ψήφισε η Βουλή με εισήγηση του κυρίου Παππά.  Το επιχείρημα «σκοτώσαμε το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, είμαστε ορφανοί, ελάτε να πάρουμε τις αρμοδιότητές του», είναι ένα επιχείρημα αβάσιμο, αντισυνταγματικό και βεβαίως θα ελεγχθεί δικαστικά κατά τρόπο εύκολο και γρήγορο, διότι όλα τα θέματα θα πάνε αμέσως στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Υπάρχει όμως και η άλλη ρύθμιση, η ρύθμιση που λέει ότι ο νόμος καθορίζει τον αριθμό των αδειών.  Βεβαίως, ο νόμος να καθορίσει τον αριθμό των αδειών.  Όμως, πρέπει να τηρήσει τη διαδικασία που ήδη προβλεπόταν επί χρόνια και είχε προβλέψει και η αρχική ρύθμιση του κ. Παππά για τη δημόσια διαβούλευση και την αιτιολογημένη γνώμη του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης.  Έχει πει η νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας ότι και ο νομοθέτης δεσμεύεται από αυτές τις διαδικαστικές προϋποθέσεις, και αυτό ελέγχεται δικαστικά.

Άρα, δεν μπορείς να μεταφέρεις την αρμοδιότητα για τον αριθμό των αδειών στο νόμο χωρίς δημόσια διαβούλευση και χωρίς αιτιολογημένη γνώμη του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης.  Και πάλι όμως, χρειάζεσαι αιτιολογία του νόμου που ελέγχεται, δεν μπορεί ο νόμος να πει ότι «καθορίζω τον αριθμό των αδειών με βάση τη χωρητικότητα της διαφημιστικής αγοράς και την πλειοδοσία ως προς το τίμημα», αυτά δεν είναι συνταγματικά κριτήρια.  Η νομοθεσία εδώ και 20 χρόνια λέει ότι πρέπει να εξαντλείται η τεχνική ευρυχωρία του συστήματος, δεν μπορείς να έχεις εννέα άδειες εθνικής εμβέλειας με αναλογική εκπομπή και τέσσερις με ψηφιακή.  

Ο νόμος, έως την εποχή της σημερινής Κυβέρνησης, έλεγε ότι καθορίζονται τεχνικά οι δίαυλοι με βάση τη χωρητικότητα, το 60% για εθνικής εμβέλειας κανάλια, το 40% για περιφερειακής και τοπικής.  Δεν μπορείς να πεις τώρα, όταν έχουμε ταχύτατες εξελίξεις και πολλαπλασιάζονται ραγδαία οι συχνότητες, ότι το μειώνουμε αυτό, γιατί εάν ένας σταθμός έχει 400 άτομα προσωπικό πρέπει να έχει μία μερίδα διαφημιστικής αγοράς που δεν υπάρχει σήμερα.  Μπορεί κάποιος να θέλει να οργανώσει διαφορετικά την επιχείρησή του, μπορεί να είναι μη κερδοσκοπικός, δεν μπορείς να πεις ότι το κριτήριο είναι η διαφημιστική αγορά και η δυνατότητα αυτός να αντλήσει ένα ποσοστό, γιατί αυτό αντιβαίνει στη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου που τα τελευταία χρόνια έχει με κάθε λεπτομέρεια επεξεργαστεί τα θέματα αυτά με αφορμή ιταλικές, βελγικές, τουρκικές υποθέσεις.  Η νομολογία είναι πλουσιότατη.  Πρόκειται για μία οφθαλμοφανή, παιδαριώδη σύγκρουση με το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και βεβαίως με το άρθρο 14 παράγραφος 9 του Συντάγματός μας, που λέει ότι ο νομοθέτης μπορεί να θέσει περιορισμούς ως προς τη συγκέντρωση, δεν μπορείς να έχεις παραπάνω από μία άδεια, όχι ως προς το συνολικό αριθμό των αδειών.  Ο νομοθέτης μπορεί να παρέμβει μόνο ως προς τις εγγυήσεις διαφάνειας και ως προς τον έλεγχο του τρόπου απόκτησης των οικονομικών μέσων.

Ακούστε, η διάταξη αυτή συνιστά οπισθοχώρηση, συνιστά παραβίαση του Συντάγματος, παραβίαση των αξιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παραβίαση της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Παραβίαση μάταιη, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα, διότι όταν θα έρθουν οι νέοι διεκδικητές αδειών και θα τεθούν τα ερωτήματα, ποιος είσαι, ποιον εκπροσωπείς, πού βρήκες τα λεφτά, ποιο είναι το συμφέρον που σε παρακινεί, θα ανέβουν στο δέντρο.  Και όταν ανέβουν στο δέντρο, η παροιμία λέει ότι θα φανούν τα οπίσθια, και σε συνδυασμό με άλλα θέματα, ένα αγαπημένο θέμα θα είναι η Τράπεζα Αττικής για παράδειγμα, θα δείτε πώς θα λειτουργήσει ο συνδυασμός των θεμάτων του χρηματοπιστωτικού συστήματος και των μέσων ενημέρωσης και τί θα μας θυμίσει.

Δε θα πάτε πουθενά, οδηγείστε απλώς σε ένα διπλό πολιτικό εκβιασμό, νομίζετε ότι εκβιάζετε τους παλιούς και υπόσχεστε στους καινούριους κατά βάθος εκβιάζοντάς τους.  Δεν μπορείτε να τα διαχειριστείτε αυτά, έχετε υποσχεθεί πολλά, έχετε απλώσει πολύ τραχανά, οδηγείστε σε απόλυτο αδιέξοδο, δεν έχετε διαφυγή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης