PROTOTHEMA

Πολιτική

Εντονη αντίδραση

Σύγκρουση ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ για την αφίσα με το καλάσνικοφ

Σύγκρουση ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ για την αφίσα με το καλάσνικοφ

Στην αφίσα εικονίζεται ένας νέος με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του με ένα μαντήλι ο οποίος κρατά στα χέρια του ένα Καλάσνικοφ

Μια αφίσα της φοιτητικής παράταξης Αριστερή Ενότητα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που διαφημίζει το πάρτι της, ενόψει των φοιτητικών εκλογών της 17ης Απριλίου προκαλεί τη σφοδρή αντίδραση του γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας.

Στην αφίσα εικονίζεται ένας νέος με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του με ένα μαντήλι ο οποίος κρατά στα χέρια του ένα Καλάσνικοφ.

H ΝΔ αναφέρει σε ανακοίνωσή της:
«Ο ΣΥΡΙΖΑ, αφού όπλισε τα χέρια όσων επιχείρησαν να πυρπολήσουν ζωντανούς συμπολίτες τους στη Χαλκιδική, τώρα, ενόψει φοιτητικών εκλογών, διαφημίζει με αφίσα ενός κουκουλοφόρου που κρατά Καλάσνικοφ, τη νεολαία του ως φυτώριο εγκληματιών. Υπάρχει ντροπή στο ΣΥΡΙΖΑ;».

Κρέμα Φαρίν Λακτέ12/04/201315:55

Σιγά μην είναι έτσι οι βούτυρο μπεμπέδες του ΕΜΠ. οι Απουσιολόγοι και οι Αστράτευτοι θέλουν και επανάσταση. lol. Έτσι νομίζανε και τα παιδάκια των Πυρήνων και μετά βάλανε τις μανάδες τους στα κανάλια να φωνάζουν για βία. Βρε δεν πάτε να βαρέσετε καμία σκοπία μην αρχίσουμε τις σφαλιάρες και τρέχετε και εσείς στην μάνα σας;

Απάντηση
proodeyoume12/04/201313:25

προοδευουμε . με ισλαμικες μαντιλες καλσνικοφ και ιντιφαντα. λειπει το ρουκετοβολο RPG 4 απο τον αλλο ομο του συριου μαχητη. ημιμετρα. χωρις RPG θα χασουμε τη δαμασκο συντροφοι θα μας παρουνε φαλαγκι οι δυναμεις του ασαντ συντροφοι γρηγορα να γινει ρετουσαρισμα κα.να.εξοπλιστει επαρκως ο περηφανος μαχητης.

Απάντηση
makis96712/04/201312:58

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΣΥΡΙΖΑΙΟ : Πες μου βρε ....βλ@κα, τι παριστάνεις όταν υπερασπίζεσαι τον συμβολισμό αυτής της φωτογραφίας ??? Τον ΕΠΑΝΑ ΣΤΑΤΗ ?? Δε θυμάμαι κάποιον επαναστάτη (πραγματικό εννοείται) που να έκρυβε το πρόσωπό του. Από Έλληνα (Κολοκοτρώνη και βάλε) μέχρι ξένο (Τσε Γκεβάρα). Μήπως παριστάνεις τον ΙΔΕΑΛΙΣΤΗ ??? Τι γυρεύει τότε το όπλο στα χέρια σου ???? Την ΙΔΕΑ την υπερασπίζεσαι με αυτό που τη δημιουργεί, το μυαλό (αν έχεις) εννοείται. Και επειδή δε περιμένω απάντηση θα σου τη δώσω εγώ. Κρύβεις το πρόσωπό σου επειδή ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ γι' αυτό που είσαι και κρατάς το όπλο γιατί είσαι ένας φοβιτσιάρης που στην καθημερηνότητά σου βρίσκεσαι θαμένος στην αφάνια της ανυπαρξίας σου.

Απάντηση
Τσάμπα Magas12/04/201310:47

Φανταστείτε, αφίσα παρόμοιας έμπνευσης να είχε κυκλοφορήσει από το αντίπαλον δέος, τη Χ.Α. Θα ζητούσε ή όχι, ο ΣΥΡΙΖΑ (και οι λοιπές προοδευτικές δυνάμεις), απαγόρευση του κόμματος, ποινικές διώξεις για ηθική αυτουργία και για προτροπή σύστασης τρομοκρατικής ομάδας. Καλά ρε γελοίοι, με τόσα θύματα στη χώρα μας από καλάσνικοφ, αυτό βρήκατε ως "καλλιτεχνική έμπνευση" ?

Απάντηση