PROTOTHEMA

Πολιτική

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων

Γ.Μανιάτης: «»Να κοπούν όχι ένας, αλλά δύο μισθοί στους βουλευτές»

Γ.Μανιάτης: «»Να κοπούν όχι ένας, αλλά δύο μισθοί στους βουλευτές»

«Όχι μόνο ένας, αλλά δύο μισθοί να περικοπούν. Αυτό θεωρώ ότι θα ήταν το σωστότερο. Και στην περικοπή των δύο μισθών να ενταχθούν επίσης οι συνταξιούχοι Βουλευτές και οι συνταξιούχοι Δήμαρχοι και Νομάρχες»...

Ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και  Κλιματικής Αλλαγής, Γιάννης Μανιάτης, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων, κατά την είσοδό του στη Βουλή, σχετικά με την περικοπή ενός μισθού των αιρετών και μετακλητών λειτουργών του Δημοσίου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Όχι μόνο ένας, αλλά δύο μισθοί να περικοπούν. Αυτό θεωρώ ότι θα ήταν το σωστότερο. Και στην περικοπή των δύο μισθών να ενταχθούν επίσης οι συνταξιούχοι Βουλευτές και οι συνταξιούχοι Δήμαρχοι και Νομάρχες».

Προφήτης13/09/201111:47

Προς Κο Γ.Μανιάτη. Μην περιμένετε την κυβέρνηση να θεσπίσει το μέτρο.Εσείς πρώτος να πάτε να καταθέσετε τους δύο μισθούς σας σε εκείνο το περιβόητο ταμείο για την διάσωση της Ελλάδας. Αν δεν το κάνετε τότε μπορείτε να σκάσετε και να ρουφήξετε το αβγό σας μαζί με τους υπόλοιπους τζάμπα μάγκες.

Απάντηση
Grigoris Papadopoylos13/09/201111:31

1 ) na kopoyn sto miso i apozimiosis ton Boyleyton 2) na min pernoyn sintaji xoria alla na entasontai ta xronia tis erxasias toys sthn Boylh sta sintajima os simpliroma . 3) na katargithoyn ta I.X. poy ta plironi o Laos 4 ) na forologoyntai kanonika opos oli i Polites .

Απάντηση
Χριστόδουλος Π.13/09/201110:50

Οι βουλευτές και όλα τα δημόσια στελέχη πρέπει να παίρνουν 2000 max Χ 12μήνες (σε καλές συνθήκες και ΤΙΠΟΤΑ τώρα) και κάθε τους έξτρα έξοδο να εγκρίνεται πρώτα και μετά να ελέγχεται. Φυσικά πρέπει να απαγορευτεί η εκλογή τους για δυο συνεχόμενες φορές και συνολικά να μην μπορούν να εκλεγούν πάνω από τρεις φορές στη ζωή τους. Ως αποτέλεσμα αυτού δεν θα δικαιούνται ειδική ξεχωριστή βουλευτική ή άλλη σύνταξη για μόνο 3Χ4 = 12 χρόνια δουλειάς, αλλά θα συνυπολογιστούν στα υπόλοιπα εργάσιμα χρόνια τους, αν φυσικά εργάζονται. Αλλιώς να μην πάρουν καθόλου σύνταξη... Δεδομένου πως τους μισθούς τους και τις συνταξεις τους τις πληρώνω εγώ την ίδια στιγμή που δεν μπορώ να πληρώνω άλλα βασικά πράγματα που αφορούν τη ΖΩΗ μου, νομίζω πως είναι ώρα να ακουστώ. Αυτοί οι άνθρωποι και οι "οικογένειες" που άφησαν τα χρόνια να περνούν χωρίς κανένα έργο, χωρίς καμιά διάθεση να σταματήσουν τη κατρακύλα, ενώ πάντα βόλευαν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς και τους "δικούς τους" ανθρώπους, νομίζω πως δεν δικαιούνται να κονομάμε άλλο από τους φόρους μας. Τα φάγατε και τέλειωσαν! Τώρα μπορείτε να έχετε μόνο όσα μπορούμε να σας δίνουμε. ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΠΟΤΑ! Κι αν ποτέ παράξετε έργο και δημιουργήσετε άλλες συνθήκες ανθηρές για όλους, ΠΡΩΤΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΤΕ ΕΜΑΣ, και μετά βλέπουμε... τι περισσεύει για εσάς. Αιδώς Αχρείοι!!!

Απάντηση
ΑΔΕΚΑΡΟΣ ΕΛΛΗΝ13/09/201110:45

ΟΧΙ ΜΙΣΘΟΙ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ ΕΠΙ ΠΙΚΑΝΙ... ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ... ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ!

Απάντηση