Ανδρική Μόδα: Επιτέλους ντυθείτε χωρίς σκέψη

Ανδρική Μόδα: Επιτέλους ντυθείτε χωρίς σκέψη

Μια νέα εταιρία ανδρικών ρούχων μπορεί να βοηθήσει με μόδα που πάντα φαίνεται η ίδια!

Ανδρική Μόδα: Επιτέλους ντυθείτε χωρίς σκέψη
Δεν υπάρχει έλλειψη των «τέλειων basics» στη μόδα. Uniqlo, COS, Filippa K, APC και επίσης η νέα ετικέτα του ομίλου H&M, Arket - τόσες πολλές μάρκες γεμίζουν τα καταστήματά τους κάθε σεζόν με λευκά T-shirts, γκρι πουλόβερ από κασμίρ, και indigo blue jeans και υπόσχονται τη λύση σε όλα τα στυλιστικά προβλήματα. Ξεχάστε τάσεις, βασιστείτε στο κλασικό που διαρκεί για πάντα και ταιριάζει με όλα. Φυσικά, το "απλό" σε αυτό το πλαίσιο δεν σημαίνει βαρετό, αλλά διαχρονικό και απόλυτα υψηλής ποιότητας.

Με την ιδέα αυτή μπορεί κάποιος να πείσει τους μοντέρνους άντρες. Μια νέα ετικέτα ανδρικών ενδυμάτων από τη Γερμανία τώρα θέλει επίσης να τους βοηθήσει να γεμίσουν την ντουλάπα με τα ίδια στοιχεία - όπως ο επιμελητής του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης (MoMA), Klaus Biesenbach, ο οποίος ταξινομεί τα μπλουζάκια του με βάση τις μπλε αποχρώσεις.

Η Phyne ειδικεύεται στα t-shirts, τα πουκάμισα με μακριά μανίκια, τα πουλόβερ, τα bomber jackets και τα καπέλα, κάποιες φορές με, κάποιες φορές χωρίς logo, μερικές φορές σε navy blue, κάποιες φορές σε γκρι. Φαίνεται πάντα η ίδια εμφάνιση, αλλά κατά κάποιο τρόπο είναι πάντα ωραία.


Κλείσιμο

Ανοίγεις τη ντουλάπα, βγάζεις τα ρούχα έξω, τα φοράς, είσαι έτοιμος - χωρίς να το σκέφτεσαι, χωρίς να ελέγχεις αν κάτι ταιριάζει ή εφαρμόζει καλά: έτσι οι δημιουργοί υπόσχονται ότι τα ρούχα Phyne θα κάνουν τη ζωή ευκολότερη για τους πελάτες τους. Και δεν χρειάζεται να φοβάσαι τη μεγάλη αντικατάσταση στην αρχή νέας σεζόν - κάθε κομμάτι που σχεδιάστηκε κάποτε παραμένει στη γκάμα.

 Μόνο τα λευκά T-shirts, για τη Phyne, είναι απλά αδιάφορα μακροπρόθεσμα. Η ποικιλία επιτυγχάνεται με περιορισμένες «καλλιτεχνικές συλλογές» σε συνεργασία με καλλιτέχνες. Η πρώτη σχεδιάστηκε από τον Γερμανό φωτογράφο μόδας, Joachim Baldauf.


 
Ο Baldauf, ο οποίος φωτογραφίζει για τα editorials του περιοδικού GQ ή για τις διαφημιστικές καμπάνιες της Lala Berlin έχει σχεδιάσει για τη Phyne ένα χέρι- σύμβολο που συνδυάζει χειρονομία με το μέσο δάχτυλο και το Like με τον αντίχειρα. Ταιριάζει απόλυτα με την αναποφάσιστη γενιά Y. Και αυτή η γενιά είναι το target group της Phyne.






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης