Αλεξάνδρα Κατσαϊτη: Το αγοροκόριτσο που έγινε image maker

Αλεξάνδρα Κατσαϊτη: Το αγοροκόριτσο που έγινε image maker

Η κριτής του My Style Rocks είναι μια γυναίκα που δουλεύει άπειρες ώρες, που αναλαμβάνει να χτίσει την εικόνα των Ελλήνων καλλιτεχνών, που τρέχει από φωτογραφίσεις σε τηλεοπτικά στούντιο, και επιστρέφει σπίτι της αργά το βράδυ για να κοιμηθεί

Αλεξάνδρα Κατσαϊτη: Το αγοροκόριτσο που έγινε image maker
Είναι μια γυναίκα καριέρας, από τις πρώτες  στιλίστριες της Ελλάδας, η γυναίκα που έντυσε την Ρούλα Κορομηλά στο ξεκίνημα της και την Ελένη Μενεγάλη όταν δούλευε στον Τροχό της Τύχης. Όταν δεν μαλώνει με τη Ραμόνα στα πλατό του My Style Rocks ντύνει τις μεγαλύτερες Ελληνίδες pop star. 

Το αγοροκόριτσο

Γεννήθηκε στην Αθήνα, μεγάλωσε στους Αμπελόκηπους. Έκανε πρωταθλητισμό στην κολύμβηση (ύπτιο) και ήταν Αρσακειάδα. Αγοροκόριτσο, πάντα με σορτς και αθλητικά την έβλεπες στη γειτονιά. Μεγάλωσε σε αστική οικογένεια που έστελνε την Αλεξάνδρα κάθε καλοκαίρι στη Βρετάνη μαζί με τον αδελφό της για να εξασκηθούν στα γαλλικά. Υπήρξε καλή μαθήτρια και ήταν σχετικά εύκολο να περάσει στην Γαλλική Φιλολογία. Ωστόσο,  όταν γράφτηκε στο πανεπιστήμιο δεν συνάντησε αυτό που περίμενε. Τα παράτησε. Μεγάλωσε με μια γιαγιά μοδίστρα, την έβλεπε να ράβει, πάντα είχε υφάσματα και κλωστές γύρω της, ζητούσε από την γιαγιά της να της φτιάξει ζακέτες όπως αυτές του Dior. Όχι κυριλέ. Μεγάλωσε στα 80s, με βάτες και μπούκλα. Όλα τα ρούχα της τα έχει κρατήσει. Τα περισσότερα τα δώρισε στην Τάμτα. Δεν πετάει ποτέ ρούχα. Μετά το Πανεπιστήμιο πήγε για ένα χρόνο στο Παρίσι, στην ESMOD. Αλλά ο γαλλικός σωβινισμός δεν ήταν κάτι που άντεξε περισσότερο από ένα χρόνο.
Κλείσιμο



Τα περιοδικά 

Η μητέρα του καλύτερου φίλου της ήταν πάρα πολύ καλή φίλη με την Ελεάνα Κυρκιλή. Ήταν η διευθύντρια του περιοδικού Μια των Εκδόσεων Κοσκωτά. Αργότερα πήγε στις Αττικές Εκδόσεις. Αυτή την πήρε το 1989 και ξεκίνησε ως βοηθός στα περιοδικά. Εκείνα τα αθώα χρόνια δεν υπήρχε αυτή η γνώση, ούτε τα ξένα περιοδικά ούτε το διαδίκτυο. Μετρημένοι Έλληνες σχεδιαστές στα δάχτυλα και πολλές μπουτίκ που έφερναν κανένα κομμάτι ξένου σχεδιαστή. Κλειστός χώρος. Αν δεν σε ήξεραν δεν σου έδιναν τίποτα. Μόνο με γνωριμίες μπορούσες να κινηθείς. Και με συστάσεις. Ξεκίνησε ως βοηθός της υπεύθυνης για το deco, στην διακόσμηση. Είδη σπιτιού δηλαδή και κυκλοφορούσε με polaroid για να δείχνει δείγματα. Όυτε photoshop ούτε τίποτα. Δεν υπήρχε κανένα celebrity star system, μόνο η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Και φυσικά δεν ήξερε κανείς τι σημαίνει fashion styling. Υπήρχε όμως η ανάγκη για φωτογραφίσεις και παραγωγές. Ο μοναδικός στιλίστας ήταν ο Βασίλης Ζούλιας στο Πάνθεον. Γυναικείο περιοδικό των εκδόσεων Λαμπράκη. Εκεί πήγε όταν έκλεισε λόγω του σκανδάλου Κοσκωτά το περιοδικό Μια. Έπρεπε κάποιος να σου αναθέσει κάτι στα περιοδικά να κάνεις. Δεν αποφάσιζες μόνος σου. Τότε οι σχεδιαστές έκαναν μόνο υψηλή ραπτική όπως ο Φαλιάκος, ο Μαυρόπουλος, η Άννα Κατραμάτου. Και για καθημερινά ρούχα ψωνίζαν στου Μινινόν. Κάθε γυναίκα είχε τη μοδίστρα της.



Κεφάλαιο τηλεόραση 

Παράλληλα με τα περιοδικά εκεί γύρω στα 23 μπήκε στην τηλεόραση. Η Μαργαρίτα Σακελλαρίου, η αρχισυντάκτρια του “Πρωινού Καφέ” με τη Ρούλα Κορομηλά την γνώριζε από τα περιοδικά Κοσκωτά και την κάλεσε για να ντύνει την Ρούλα Κορομηλά και τους υπόλοιπους συνεργάτες του Πρωινού Καφέ. Δημιούργησε το αρχέτυπο της Ελληνίδας παρουσιάστριας πρωινής ζώνης. Έκανε και ρεπορτάζ μόδας και συνεντεύξεις στην εκπομπή.  Δούλεψε σε πολλές σειρές και τηλεπαιχνίδια. Από τις “Κόντρες” με τον Βλάση Μπονάτσο και τον “Τροχό της Τύχης” με τον Πολυχρονίου και την Μενεγάκη μέχρι το “Μεγάλο Παζάρι” με τον Μικρούτσικο και την Κρίστα. Όλη μέρα στα στούντιο και τους δρόμους. Επέστρεφε σπίτι μόνο για να κοιμηθεί. Και στο σίριαλ “Εκείνες κι εγώ” και στο “Λαβ Σόρρυ” με την Κωνσταντίνα Μιχαήλ.



Image Maker

To 2004 έκανε styling στο περιοδικό Votre Beaute. Οργάνωσε ένα θέμα με newcomers και εκεί γνώρισε την Τάμτα. Μόλις είχε βγει από το Super Idol. Η Τάμτα τότε της ζήτησε να αναλάβει το styling της. Μέχρι τότε η Αλεξάνδρα Κατσαϊτη έκανε βίντεοκλιπ,  έντυνε την Έφη Σαρρή και την Άντζι Σαμίου, αλλά ποτέ πριν την Τάμτα δεν έκανε styling αποκλειστικά για ένα καλλιτέχνη. Δεν ήταν φτασμένη καλλιτέχνης η Τάμτα, δεν είχε budget να δίνει τρελά ποσά, ούτε βέβαια της ζήτησε η στιλίστρια. Χτίστηκε μια σχέση που κατέληξε σε φιλία. Αυτό είναι image making, μέσα από μια σχέση εμπιστοσύνης να χτίσεις μια εικόνα. Αυτό έκανε και με τους Vegas. Παρακολούθησε και κάποια σεμινάρια στο St. Martins του Λονδίνου και από το 2004 ως το 2009 πηγαινοερχόταν στη Νέα Υόρκη που δούλεψε ως personal stylist. Εκεί ξεκίνησε να ασχολείται ως creative director αλλά διέκοψε την συνεργασία συνειδητά γιατί επέστρεψε στην Αθήνα και ασχολήθηκε με το image making. Δούλεψεμε τον Σάκη και την Δέσποινα Βανδή. Ποτέ δεν δέχθηκε τηλεφώνημα “τι είπε αυτή στην τηλεόραση για το ρούχο μου” από τους καλλιτέχνες. Την εμπιστεύονται. Ο Κώστας Καπετανίδης την σύστησε στην Δέσποινα Βανδή σε παρασκήνια των βραβείων Mad.








































Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης