PROTOTHEMA

Ελλάδα

Οριζόντια μείωση 4,47% στους μισθούς

Θεσσαλονίκη: «Ναι» των εργαζομένων του ΟΑΣΘ σε μειώσεις και στην κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού

Θεσσαλονίκη: «Ναι» των εργαζομένων του ΟΑΣΘ σε μειώσεις και στην κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού

Οι εργαζόμενοι ψήφισαν σε ποσοστό 70% να συνυπογράψουν τη νέα συλλογική σύμβαση

Να συνυπογράψει τη νέα συλλογική σύμβαση εργασίας, που αφορά σε οριζόντιες μειώσεις αποδοχών σε ποσοστό 4,47% και κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού τους, αποφάσισαν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ κατά πλειοψηφία 70% στη διάρκεια της σημερινής γενικής τους συνέλευσης, όπως ανέφερε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του συνδικάτου τους, Δημήτρης Τσερμενίδης.
 
Εντός των επόμενων ημερών, το προεδρείο του συνδικάτου των εργαζομένων του ΟΑΣΘ θα έχει νέα συνάντηση με τη διοίκηση, προκειμένου να διευθετηθούν και οι τελευταίες λεπτομέρειες. Πέραν των όσων βλέπουν το φως της δημοσιότητας, "αυτό που έχει σημασία, είναι ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ κατέληξαν σε μια απόφαση που αφορά στην αποδοχή του κορμού της νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας που συζητούταν όλο το προηγούμενο διάστημα", ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τσερμενίδης.


Στις λεπτομέρειες που μένουν να διευθετηθούν, συμπεριλαμβάνεται η χρονική διάρκεια της σύμβασης, με τους εργαζόμενους να επιθυμούν αυτή να έχει τριετή διάρκεια, ενώ η διοίκηση λένε πως επιμένει τουλάχιστον στη διετία, καθώς θα αλλάξει, τόσο το όνομα του οργανισμού, όσο και η διοίκηση του.

 
Πάντως, ο κ. Τσερμενίδης ανέφερε ακόμα πως το συνδικάτο βρίσκεται σε συζητήσεις με την διοίκηση για το πότε θα ισχύσει η σύμβαση, διευκρινίζοντας πως οι εργαζόμενοι επιθυμούν να ισχύσει απότην 1η Ιανουαρίου του 2018.
 
Σε κάθε περίπτωση, ο πρόεδρος του συνδικάτου των 2.300 εργαζομένων του ΟΑΣΘ, χαρακτήρισε τη συλλογική σύμβαση που προτάθηκε από τη διοίκηση του οργανισμού, «πολύ καλή, σε σχέση με το ενιαίο μισθολόγιο, το οποίο θα προέβλεπε μεγαλύτερες μειώσεις».

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Αντώνης Τσουρέλας 09/12/201711:21

Πρώτη φορά αριστερά τέτοιο πράγμα δεν ξανά είδα

Απάντηση
απορία08/12/201711:24

εχω ακούσει (απο οδηγό τους) οτι υπάρχει και ενα σύστημα "αγοράζω μετοχές των λεωφορείων" οπου οι εργαζόμενοι αγοράζουν ποσοστά απο λεωφορεία με το εκατοστό του μέτρου και κάθε λίγο παίρνουν μέρισμα απο τα κέρδη. Οδηγοί και στελέχη έχουν προτεραιότητα στις μετοχές κτλ κτλ Μπορεί ποιος με γνώση του θέματος να μας δώσει λεπτομέρειες?

Απάντηση
Γιάννης08/12/201710:53

πάντα καλοπληρωμένοι οι οδηγοί αστικών Αθήνας-Θεσσαλονίκης και οι ποιο άξεστοι από όλους τους επαγγελματίες οδηγούς, λές και εχουν προέλθει από μεταφορές λυμάτων και νομίζουν ότι ακόμη μεταφέρουν λύματα, αντί για ανθρώπους

Απάντηση
Η Καμόρα08/12/201710:21

της πόλης!!! 2500 ευρώ σε απόφοιτο γυμνασιου-λυκείου για οδηγηση έξι ωρών (μετά γράφουν υπερωρίες). Τόσα χρόνια δεν είχαν κοπεί τα δώρα (5000 ευρώ Χριστούγεννα και 3700 ευρώ Πασχα και άδεια). Βάλτε μέσα και τις ""προσφορές σε ταξίδια και σουπερ μαρκετ από το σωματείο τους"" (με κρατικά χρήματα). Σε όλους τους υπαλληλους δημόσιους -ιδιωτικούς κόπηκε το 40% του μισθού τους και μάλιστα από το 2012 και σε αυτούς που αφήνουν όποτε γουστάρουν την πόλη χωρίς λεωφορεία δεν κόπηκε τίποτε. Τώρα θα τους κόψουν από 30-40 ευρώ και όλα καλά. Μιλάμε για την πόλη με το χειρότερο δίκτυο ΜΜ. Βρώμικα λεωφορεία, παλιά, αγενείς συμπεριφορά, καθυστερήσεις στα δρομολόγια...κλπ. ΚΑΜΟΡΑ...

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία