PROTOTHEMA

Ελλάδα

Στο 12ο δημοτικό σχολείο Γλυφάδας

Πατέρας 7χρονου: Το παιδί φώναξε αλλά η δασκάλα δεν άκουσε και το κλείδωσε

Πατέρας 7χρονου: Το παιδί φώναξε αλλά η δασκάλα δεν άκουσε και το κλείδωσε

Μαθητής πήδηξε από το παράθυρο όταν ανακάλυψε ότι τον είχαν κλειδώσει μέσα στο σχολείο - Τραυματίστηκε ευτυχώς ελαφρά και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου στο Παίδων 

Άγιο είχε επτάχρονος στο 12ο δημοτικό σχολείο της Γλυφάδας, όταν για να βγει από την κλειδωμένη αίθουσα, ανέβηκε σε θρανίο και πήδηξε από το παράθυρο, από ύψος 4 περίπου μέτρων.


Στο σχολείο σήμανε συναγερμός και το παιδί μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο Παίδων, όπου ευτυχώς οι γιατροί διαπίστωσαν ότι έφερε μόνον ένα κάταγμα στη πτέρνα. 



Στο ερώτημα πώς το παιδί βρέθηκε κλειδωμένο μέσα στο σχολείο, η απάντηση ήταν ότι η δασκάλα όταν τελείωσαν τα μαθήματα και έφυγαν τα παιδιά, κλείδωσε τις πορτες όπως κάνει κάθε μέρα, χωρίς να αντιληφθεί ότι μέσα σε μια αίθουσα ήταν ο 7χρονος μαθητής. 
Αυτός, όταν συνειδητοποίησε ότι είναι κλειδωμένος μάλλον πανικοβλήθηκε, και ανέβηκε σε ένα θρανίο και πήδηξε από το παράθυρο για να φύγει με αποτέλεσμα να τραυματιστεί. 

Ο πατέρας του παιδιού μίλησε στο protothema.gr και καταλόγησε ευθύνες στη δασκάλα, λέγοντας πως δεν έλεγξε αν υπήρχε κάποιο παιδί μέσα στην αίθουσα και πως ο 7χρονος της μίλησε αλλά προφανώς εκείνη δεν τον άκουσε, κλείδωσε και έφυγε. 

Ολόκληρη η δήλωση του Αριστείδη Ακριβειάδη στο protothema.gr έχει ως εξής: 


«Μεγάλη αμέλεια της δασκάλας να μην ελέγξει τα παιδιά που ηταν μέσα στην τάξη και φυσικά μεγάλη αμέλεια να μην κλειδώσει τα παράθυρα.
Την ώρα που τα παιδιά έβγαιναν από την τάξη για να σχολάσουν το παιδί μου είχε σκύψει κάτω από το θρανίο προφανώς για να μαζέψει τα πράγματα του. Η δασκάλα παρόλο που μίλησε το παιδί δεν άκουσε και έτσι κλείδωσε την πόρτα. 

Το παιδί μου έτρεξε και φώναξε αλλά και η πόρτα ήταν κλειδωμένη και κανείς δεν το άκουσε. Πήγε στο παράθυρο που ήταν ανοιχτό και πήδηξε κάτω. Υπολογίζω ότι το ύψος πρέπει να είναι πάνω από τρία μέτρα. Το παιδί πήδηξε και ευτυχώς που δεν χτύπησε στο κεφάλι να έχουμε χειρότερα». 

Aργά το απόγευμα έγινε γνωστό ότι η δασκάλα συνελήφθη και σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο. 

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Πάνος16/09/201709:45

Η κατάσταση έχει ξεφύγει τελείως! Παλιά υπήρχε σεβασμός για τον δάσκαλο! Τώρα, οι τρελαμένες μαμάδες της νέας γενιάς, απαξιούν τελείως το έργο του δασκάλου με τις παράλογες απαιτήσεις τους! Καμία ευθύνη δεν έχει η μαμά, όλα η δασκάλα. Αν το παιδί είναι κακότροπο και ατίθασο φταίει η δασκάλα! Αν σκοντάψει και γδάρει το γονατάκι του, φταίει η δασκάλα! Αν βρίζει τη δασκάλα, φυσικά και φταίει η δασκάλα! Αν η δασκάλα αναφέρει στο σύλλογο γονέων ότι το απροσάρμοστο παιδί πρέπει ναλλάξει σχολείο, φταίει η δασκάλα! Μαθητής της Τετάρτης πηδά τα κάγκελα και εξαφανίζεται και η απάντηση της μαμάς στο τηλέφωνο είναι ''καλά έκανε....θα ξανάρθει'' Ολα αυτά τα ζώα εδώ μέσα (που ''τη βρίσκουν'' όταν τα κακομαθημένα παιδιά τους είναι ατίθασα και που αρέσκονται να κρεμάσουν ευχαρίστως τη δασκάλα για το παραμικρή παρατήρηση που θα κάνουν στα κακοαναθρεμένα τους), προσπαθούσαν να τα συνετίσουν και να τους μάθουν να σέβονται τον δασκαλό τους, η κοινωνία μας θα ήταν πολύ καλύτερη!

Απάντηση
Πατέρας16/09/201706:50

Άμα δεν μπορούν να κάνουν τον έλεγχο της τάξης στο κλείσιμο οι δασκάλοι, ας βρουν κάποιον να τον κάνει, δηλαδή να βρει ο διευθυντής. Έτσι κι' αλλιώς η πρώτη και δευτέρα δημοτικού είναι τα μικρά που θέλουν παραπάνω προσοχή. Η ευθύνη του ατυχήματος για μένα ανήκει 70% στο δάσκαλο και 30% στο διευθυντή του σχολείου. Μερικές δασκάλες είναι 24-25 χρονών κοριτσάκια με το μυαλό στο Facebook, τι περιμένεται.

Απάντηση
Καποιος μας δουλεύει15/09/201720:58

7 χρονών παιδί, προτίμησε να πέσει από το παράθυρο αντί να πάει στο παράθυρο και να αρχίσει να φωνάζει τρομαγμένο βοήθεια??? Όλο και κάποιος θα ήταν εκεί και θα το άκουγε. Κάτι δεν κολλάει. Επίσης σε μία τάξη δημοτικού λίγο δύσκολο να μην δεις ενα παιδάκι όσο και να έσκυψε κάτω από το θρανίο, εκτός και αν εχεις κρυφτεί κάπου επίτηδες

Απάντηση
Αντώνης Μ15/09/201717:07

Επ' ευκαιρία, μερικές σκέψεις... Τα παρακάτω αφορούν -δυστυχώς- μεγάλη μερίδα γονέων και δασκάλων... απλά επειδή η καθημερινότητα δεν έχει τα "κατάλληλα" περιστατικά, δεν φαίνεται... Γονείς που ξεφορτώνονται (όχι, δεν βάζω εισαγωγικά) τα παιδιά τους στο σχολείο, όπου την ευθύνη την έχουν άλλοι, άρα για ό,τι συμβεί μπορούν να κατηγορήσουν κάποιον... (είμαι μέλος συλλόγου γονέων και έχω ακούσει από γονέα να λέει σε διευθυντή σχολείου το αμίμητο: "Εγώ έχω την ευθύνη όταν το έχω στο σπίτι. Τις ώρες που είναι στο σχολείο, είναι δική σου ευθύνη, οπότε μην μου ξανατηλεφωνήσεις επειδή έκανε κάτι κακό. Αντιμετώπισέ το! Είναι η δουλειά σου!") Γονείς που τα ξέρουν όλα γιατί "έχουν πάει στο πανεπιστήμιο" (ή και όχι, απλώς τα ξέρουν...) και κάνουν υποδείξεις στους δασκάλους για την ποιότητα του μαθήματος... Γονείς που είναι δυσαρεστημένοι και λένε ότι "ο δάσκαλος δεν είναι καλός" επειδή δεν βάζουν ή βάζουν λίγες εργασίες για το σπίτι... Γονείς που κατηγορούν/απαξιώνουν/γελοιοποιούν/μηδενίζουν τους δασκάλους μπροστά στα παιδιά τους, όταν οι δάσκαλοι κάνουν κάποια παρατήρηση στο παιδί τους ή εκφράσουν ανησυχία για τη συμπεριφορά του στο σχολείο... Δάσκαλοι χωρίς ενδιαφέρον να διδάξουν, χωρίς έμπνευση, διεκπεραιωτές της "εργασίας" τους, κυνηγοί του ωραρίου τους (πόσοι όμως -ειδικά υπάλληλοι- καθόμαστε στη δουλειά μας παραπάνω "επειδή έχουμε μεράκι;;;")... Δάσκαλοι κουρασμένοι, απογοητευμένοι, χτυπημένοι κι αυτοί απ' τα μνημόνια... Δάσκαλοι χωρίς ουσιαστική δυνατότητα επιβολής πειθαρχίας, χωρίς δυνατότητα νουθεσίας, αν δεν συνεργάζονται μαζί τους οι γονείς. Το Δημοτικό σχολείο -καλώς κατά τη γνώμη μου- έχει αλλάξει και δεν χρησιμοποιείται πια -ευτυχώς- η σωματική ή άλλη τιμωρία (αυτή που χρησιμοποιούσαν οι "παλιοί, καλοί δάσκαλοι"). ΑΠΑΙΤΕΙ όμως κατ' ελάχιστον την ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΟΝΕΑ, την αμοιβαία ενημέρωση και φυσικά την αλληλοεκτίμηση. Όλα αυτά για το καλό του παιδιού, αλλά -δυστυχώς- αυτό συμβαίνει σπάνια, γιατί όλα αυτά είναι κουραστικά!!! Όχι μόνο για τον "δημόσιο υπάλληλο-τεμπέλη-δάσκαλο" αλλά και -κυρίως- για τον "ξερόλα γονιό που έχει το καλύτερο-εξυπνότερο-πιο ήσυχο-πιο υπάκουο παιδί του κόσμου". Και σαν να μη φτάνει αυτό, η Διοίκηση (υπουργείο, περιφερειακές δ/νσεις, δ/νσεις πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και σχολικοί σύμβουλοι), στην καλύτερη περίπτωση υποεκτιμά τις καταστάσεις, στη χειρότερη αδιαφορεί και κουκουλώνει... Πού θα πάει, κάποια στιγμή θα βάλουμε μυαλό... ελπίζω!

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία