Βίντεο: Ο «απαγορευμένος πρίγκιπας» του Φίλη έγινε διαφήμιση ρούχων!

Βίντεο: Ο «απαγορευμένος πρίγκιπας» του Φίλη έγινε διαφήμιση ρούχων!

«Μαμά, θέλω να γίνω πρίγκηπας». Ένας χωροφύλακας ακούει το μικρό και τον κοιτάζει βλοσυρά. Έντρομη η μητέρα του γυρίζει και λέει στο γιο της: «Τι είναι αυτά που λες παιδί μου; Απαγορεύεται!»

Βίντεο: Ο «απαγορευμένος πρίγκιπας» του Φίλη έγινε διαφήμιση ρούχων!
Δεκαετία του '60. Μία μητέρα με το παιδί της περπατούν σε μια γειτονιά της Αθήνας, στο Μετς. Περνούν μπροστά από ένα κατάστημα ρούχων. Ο μικρός φοράει κοντό παντελονάκι μέχρι τα γόνατα, λευκό πουκάμισο και κρατά στα χέρια του μία μπάλα ποδοσφαίρου της εποχής. Μόλις βλέπει τα κομψά ρούχα που είναι φορεμένα στην κούκλα της βιτρίνας, σταματάει και λέει στη μητέρα του. «Μαμά, θέλω να γίνω πρίγκηπας». Ένας χωροφύλακας ακούει το μικρό και τον κοιτάζει βλοσυρά. Έντρομη η μητέρα του γυρίζει και λέει στο γιο της: «Τι είναι αυτά που λες παιδί μου; Απαγορεύεται!».

Η παραπάνω σκηνή θα μπορούσε να είναι η πραγματικότητα εκείνης της εποχής. Είναι όμως και η νέα διαφήμιση της γνωστής εταιρείας ρούχων «Prince Oliver». Πηγή έμπνευσης για το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας αποτέλεσε ο σάλος που ξέσπασε, με την απαγόρευση στους γονείς να αποκαλούν τα παιδιά τους «πριγκίπισσες» ή «βασιλόπουλα» στα νέα σχολεία, όπως αυτά διαμορφώνονται από τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη.

Ο υπεύθυνος επικοινωνίας της «Prince Oliver» δημοσιογράφος Παντελής Περιβολάρης, ο οποίος μάλιστα παίζει το ρόλο του χωροφύλακα, μίλησε στο protothema.gr για την επίμαχη διαφήμιση. «Πρίγκιπας είναι η ονομασία της εταιρείας μας αλλά ασφαλώς και μας ενέπνευσε η επικαιρότητα και ο θόρυβος που δημιουργήθηκε γύρω από το συγκεκριμένο θέμα. Ως εταιρεία αφουγκραζόμαστε τα όσα συμβαίνουν γύρω μας και τα παρουσιάζουμε με μια ανατρεπτική ματιά και με χιούμορ» δηλώνει ο Παντελής Περιβολάρης.

Κλείσιμο
Πριν ακόμη η διαφήμιση γίνει ευρέως γνωστή, κάποιοι ήδη στοιχηματίζουν στο ενδεχόμενο να έχει την... τύχη μιας άλλης διαφήμισης εταιρείας παιχνιδιών με πρωταγωνίστρια την Άντζελα Δημητρίου, η οποία αποσύρθηκε όταν, έπειτα από προσφυγή της Γενικής Γραμματείας Ισότητας, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας αποφάσισε την περικοπή της φράσης «Χτύπα, χτύπα σαν άνδρας».




«Στη συγκεκριμένη διαφήμιση δεν θίγουμε θέματα ισότητας. Δεν είναι η περίπτωση ενός φτωχού παιδιού που ονειρεύεται πράγματα που δεν μπορεί να αποκτήσει, διότι αυτό που θέλουμε να δείξουμε, είναι ότι η εταιρεία μας προσφέρει εξαιρετική ποιότητα σε προσιτές τιμές και κάποιος μπορεί να ντυθεί σαν πρίγκιπας χωρίς να ξοδέψει μια περιουσία» σχολιάζει ο κ.Περιβολάρης και προσθέτει σκωπτικά: «Αν το χιούμορ μπει στην ατζέντα της πολιτικής, τότε ως ελληνική κοινωνία μάλλον έχουμε χάσει το χιούμορ μας».

Πώς όμως επελέγη ο δημοσιογράφος Παντελής Περιβολάρης για το ρόλο του χωροφύλακα; «Καλέσαμε στην εταιρεία τον σκηνοθέτη Κώστα Λακαφώση και του είπαμε την ιδέα μας για τον πρίγκηπα. Πάνω στην κουβέντα μου είπε ότι με θέλει για το ρόλο του χωροφύλακα. Του “έκανε” το βλέμμα μου, το οποίο είναι το κυρίαρχο στο συγκεκριμένο ρόλο» λέει γελώντας ο εκπρόσωπος επικοινωνίας της γνωστής εταιρείας ρούχων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης