Αψηφώντας την κρίση, οι Ελληνες αγοράζουν σταθερά εφημερίδες και περιοδικά!

Αψηφώντας την κρίση, οι Ελληνες αγοράζουν σταθερά εφημερίδες και περιοδικά!

8 στους 10 πολίτες διαβάζουν τουλάχιστον μία τοπική εφημερίδα - Αναφορά και στα έντυπα free press τα οποία έχουν σταθερό αναγνωστικό κοινό


Αψηφώντας την κρίση, οι Ελληνες αγοράζουν σταθερά εφημερίδες και περιοδικά!
Την αισιοδοξία τους ότι παρά τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και του διαδικτύου και την οικονομικής κρίση, τα περιοδικά και γενικότερα ο έντυπος Τύπος θα επιβιώσει και θα αναπτυχθεί περαιτέρω, εξέφρασαν χθες οι εκπρόσωποι της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου.

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών, ο πρόεδρος της ΕΔΙΠΤ Μιχάλης Σαββάκης δήλωσε ότι ενωμένες όλες οι Ενώσεις Τύπου θα παλέψουν για τη βιωσιμότητα του ΕΤΑΠ - ΜΜΕ ως ασφαλιστικού τους Ταμείου. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και εκφώνησαν σύντομους χαιρετισμούς εκπρόσωποι όλων των κομμάτων, οι οποίοι με τη σειρά τους εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για το μέλλον του κλάδου. Ωστόσο, έκρουσαν και αυτοί με τη σειρά τους τον κώδωνα του κινδύνου για τη διατήρηση του αγγελιοσήμου ως πόρου επιβίωσης των Ταμείων και γενικότερα των δημοσιογράφων.

Στην εκδήλωση, με αφορμή τα 77 χρόνια από την ίδρυση της ΕΔΙΠΤ, παρουσιάστηκε έρευνα της εταιρείας FocusBari για το μέλλον του περιοδικού και περιφερειακού Τύπου, όπου αναλύθηκαν, ο περιφερειακός και τοπικός Τύπος, τα επαγγελματικά κλαδικά έντυπα και τα περιοδικά ειδικών ενδιαφερόντων - χόμπι.

Όσον αφορά τον περιφερειακό Τύπο, διαπιστώθηκε ότι 8 στους 10 πολίτες διαβάζουν τουλάχιστον μία τοπική εφημερίδα βρίσκοντας σε αυτήν την αποκλειστικότητα των ειδήσεων για την περιοχή διαμονής τους, δίνοντας αισιόδοξα μηνύματα για την επιβίωση των συγκεκριμένων εντύπων, ειδικά σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Εντυπωσιακοί ήταν οι χαρακτηρισμοί του κοινού για τον περιφερειακό Τύπο, τον οποίοι περιβάλλουν με «αγάπη» όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε γιατί τους βοηθά να κρατούν επαφή με τον τόπο τους. Σημαντικό και για τον διαφημιστικό κλάδο, καθώς το 79% του κόσμου επιθυμεί να βλέπει διαφημίσεις τοπικών προϊόντων στις σελίδες των εντύπων.

Περισσότερο εξειδικευμένο κοινό ανώτατης μόρφωσης, είναι το κοινό των επαγγελματικών εντύπων με τους ελεύθερους επαγγελματίες να κρατούν τη μερίδα του λέοντος στο αναγνωστικό κοινό, δίνοντας αντίστοιχα μηνύματα για τους εκδότες. Ενδιαφέρον ήταν, επίσης, το γεγονός ότι παρά την οικονομική κρίση και τον περιορισμό των δαπανών των πολιτών για έξοδα όχι πρώτης ανάγκης, όπως ένα περιοδικό, αρκετοί από αυτούς δήλωσαν ότι θα δαπανήσουν κάποια ευρώ για ένα περιοδικό συγκεκριμένα, γιατί, όπως σημείωσαν, κάνει τη ζωή τους πιο ευχάριστη, ενώ συμπλήρωσαν ότι το περίπτερο παραμένει το μέρος που επιλέγουν για τις αγορές εντύπων.
Κλείσιμο

Τέλος, έγινε αναφορά και στα έντυπα free press τα οποία έχουν σταθερό αναγνωστικό κοινό το οποίο αυξάνει, με επιλογή και λόγο, δίνοντας και εκεί θετικά μηνύματα για την επιβίωση των συγκεκριμένων εντύπων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης