Mακροπρόθεσμα τα οφέλη του Personal Banking

Mακροπρόθεσμα τα οφέλη του Personal Banking

Στο περιβάλλον της κρίσης αναδεικνύεται η ανάγκη σχεδιασμού τόσο για την ανάπτυξη όσο και την προστασία των διαθέσιμων κεφαλαίων

Mακροπρόθεσμα τα οφέλη του Personal Banking
Στην ανάγκη των νοικοκυριών για μακροπρόθεσμο οικονομικό σχεδιασμό, που γίνεται δυσκολότερος στην παρούσα συγκυρία, ανταποκρίνονται οι υπηρεσίες Personal Banking. Μπορεί στο τρέχον περιβάλλον το Personal Banking να φαίνεται ανεπίκαιρο, αλλά οι δυσκολίες, για παράδειγμα, που διαμορφώνουν οι χαμηλές αποδόσεις καθώς και οι προκλήσεις αναφορικά με την κοινωνική ασφάλιση αναδεικνύουν ανάγκες οι οποίες απαιτούν σχεδιασμό για πελάτες που έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν ένα κεφάλαιο, όπως εξηγεί ο κ. Γιώργος Γεωργόπουλος, αναπληρωτής γενικός διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς. 

Ο κ. Γεωργόπουλος σημειώνει ότι οι πελάτες αυτής της κατηγορίας, εκτός από προσωποποιημένη και διακριτή εξυπηρέτηση, αναζητούν βοήθεια και σύγχρονες λύσεις σε σχέση με τον οικονομικό προγραμματισμό τους. Αυτός είναι ο πυρήνας της υπηρεσίας Personal Banking, τονίζει ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς, ο οποίος υπογραμμίζει ότι οι προκλήσεις της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας καθιστούν την ανάγκη του σχεδιασμού του μέλλοντος ιδιαίτερα σημαντική. «Το ζητούμενο για πελάτες που έχουν διαθέσιμα κεφάλαια προς αξιοποίηση είναι να στραφούν από την αντιμετώπιση των βραχυχρόνιων ανησυχιών τους στην πιο μακροπρόθεσμη προσέγγιση των αναγκών τους. Για παράδειγμα, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι δομές σύνταξης και υγείας, όπως και οι χαμηλές αποδόσεις στην πλειονότητα των τοποθετήσεων, διαμορφώνουν ανάγκες για συστηματική και επαγγελματική προσέγγιση στη διαχείριση της περιουσίας», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργόπουλος και διευκρινίζει ότι, ενώ συχνά η αρχική αντίδραση των πελατών είναι επιφυλακτική, στη συνέχεια αναδεικνύεται η αναγκαιότητα του Personal Banking, όταν γίνονται αντιληπτά το εύρος των υπηρεσιών και η προστιθέμενη αξία της υπηρεσίας. «Τότε οι πελάτες αντιδρούν θετικά», επισημαίνει και συνεχίζει:  «Η Τράπεζα Πειραιώς, με επαγγελματισμό και καθαρότητα λόγου, μπορεί να γίνει πολύτιμος συνεργάτης στον οικονομικό σχεδιασμό του πελάτη, καθοδηγώντας σε δύο βασικούς άξονες: αφενός στη διατήρηση και ανάπτυξη του κεφαλαίου του και αφετέρου στην προστασία του κεφαλαίου αυτού, με την έννοια ότι προτείνονται εναλλακτικές λύσεις ώστε να μη χρησιμοποιηθεί σε περιπτώσεις έκτακτων αναγκών».

H Tράπεζα Πειραιώς έχει δημιουργήσει εδώ και χρόνια το Personal Banking και σχεδόν το σύνολο των πελατών αυτής της κατηγορίας απολαμβάνει τη διακριτή εξυπηρέτηση και τα οφέλη της υπηρεσίας. Ο κ. Γεωργόπουλος μάλιστα αποσαφηνίζει ότι το Personal Banking είναι πολύ περισσότερα από υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση: «Εχουμε αναπτύξει ένα πλέγμα υπηρεσιών και προϊόντων με επίκεντρο τον Προσωπικό Συνεργάτη του Personal Banking. Ο Προσωπικός Συνεργάτης, που αποτελεί το κεντρικό σημείο αναφοράς του πελάτη με την τράπεζα, γνωρίζει συνολικά και σε βάθος τις ανάγκες και τους στόχους του, καθώς συναντάται μαζί του τακτικά. Επιδιώκεται οι συναντήσεις αυτές να είναι προγραμματισμένες και με συγκεκριμένη θεματολογία, προκειμένου να υπάρχει η βέλτιστη προετοιμασία, ώστε να είναι αποδοτικές και με σεβασμό στον χρόνο του πελάτη. Ο ρόλος του Προσωπικού Συνεργάτη είναι διττός: αφενός αναζητά συνεχώς βέλτιστους τρόπους προστασίας και αξιοποίησης της περιου­σίας του πελάτη, αφετέρου τον κατευθύνει για την εξυπηρέτηση άλλων εξειδικευμένων αναγκών του, είτε αφορούν τον ίδιο, είτε την επαγγελματική ή επιχειρηματική δραστηριότητά του». 

Κλείσιμο
Ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Πειραιώς επισημαίνει ότι η τράπεζα διαθέτει καλαίσθητους χώρους σε πάνω από 300 καταστήματα, όπου οι πελάτες συναντούν τον Προσωπικό τους Συνεργάτη. Αναφέρει δε ότι «ο στόχος της τράπεζας είναι να μη βλέπουν οι πελάτες το κατάστημα ως χώρο αναγκαστικής επίσκεψης για τις συναλλακτικές τους ανάγκες, αλλά ως ένα σημείο ουσιαστικής συζήτησης για θέματα που τους απασχολούν. Ολες οι συναλλαγές μπορούν να διενεργούνται στο κατάστημα, αλλά θεωρούμε ότι αυτό μπορεί να γίνει πολύ πιο αποτελεσματικά και γρήγορα για τον πελάτη μέσα από τα ηλεκτρονικά κανάλια της τράπεζας. Αλλωστε οι πελάτες του Personal Banking έχουν πρόσβαση στην ειδικά διαμορφωμένη Winbank και σε ειδική τηλεφωνική γραμμή που απαντά εξειδικευμένη ομάδα όλο το 24ωρο».

Οσον αφορά τα σχέδια της Πειραιώς για το επόμενο βήμα του Personal Banking, o κ. Γεωργόπουλος σημειώνει: «Η τράπεζα προσπαθεί διαρκώς, εισάγοντας καινοτόμα εργαλεία και εμπλουτίζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, να προσδίδει προστιθέμενη αξία στους πελάτες που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους. Αλλωστε στην Τράπεζα Πειραιώς αναγνωρίζουμε ότι οι εύποροι πελάτες έχουν ένα ειδικό βάρος στην πορεία προς την ανάπτυξη, καθώς η οικονομική τους δυνατότητα θα τους επιτρέψει να συμμετέχουν ενεργά, στον βαθμό που το επιθυμούν, στις επενδύσεις που απαιτείται να υλοποιηθούν στη χώρα. Στον ρόλο τους αυτό η τράπεζα φιλοδοξεί να είναι συνεργάτης και αρωγός».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης