Μαύρη τρύπα 1,2 δισ. ευρώ στο ΝΑΤ

Μαύρη τρύπα 1,2 δισ. ευρώ στο ΝΑΤ

Μαύρη τρύπα που φθάνει το 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ έχει το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο για το 2008.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα τα μέλη του προεδρείου της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, «το συνολικό οργανικό έλλειμμα των Ταμείων φτάνει τα 1,272 δισ. ευρώ και η κρατική επιχορήγηση φτάνει στο 1,1 δισ. ευρώ. Δημιουργείται  προσωρινά “κενό” ύψους 172,99 εκατ. ευρώ».

Ο αριθμός των συνταξιούχων του ΝΑΤ ανέρχεται σε 69.100, ενώ των εν

Μαύρη τρύπα 1,2 δισ. ευρώ στο ΝΑΤ

Μαύρη τρύπα που φθάνει το 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ έχει το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο για το 2008.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα τα μέλη του προεδρείου της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, «το συνολικό οργανικό έλλειμμα των Ταμείων φτάνει τα 1,272 δισ. ευρώ και η κρατική επιχορήγηση φτάνει στο 1,1 δισ. ευρώ. Δημιουργείται  προσωρινά “κενό” ύψους 172,99 εκατ. ευρώ».

Ο αριθμός των συνταξιούχων του ΝΑΤ ανέρχεται σε 69.100, ενώ των εν ενεργεία ναυτικών σε 23.000 περίπου.

Μείωση οργανικών συνθέσεων

«Καταπέλτης» για την εικόνα του ΝΑΤ ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Ε.Ν. Σάββας Τσιμπόγλου, σε εκδήλωση στην οποία τίμησαν με την παρουσία τους βουλευτές της Ν.Δ. και του ΚΚΕ, ο δήμαρχος Νίκαιας Στέλιος Μπενετάτος, ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, ο επίτιμος πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγών Πλοίων Ανδρέας Ποταμιάνος και εκπρόσωποι από τα ναυτεργατικά σωματεία:

«1. Επί σειρά ετών δεν γίνονται ισολογισμοί, με αποτέλεσμα να παρουσιάζεται μια πλασματική εικόνα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ.

2. Αιτία της κατάστασης αυτής είναι η πολιτική της ανταγωνιστικότητας του εφοπλιστικού κεφαλαίου, που υλοποιείται σε όλες τις κατηγορίες πλοίων.

Κλείσιμο

 

3. Ακραία εφαρμογή της είναι οι 11 μειώσεις των οργανικών συνθέσεων στην ποντοπόρο ναυτιλία από το 1980 μέχρι σήμερα.

4. Στις άλλες κατηγορίες πλοίων προωθείται η πολιτική με τις ειδικές μειωμένες οργανικές συνθέσεις και την εφαρμογή του Κανονισμού 3577/92 στις θαλάσσιες ενδομεταφορές, τις απαλλαγές των εφοπλιστών από τις ασφαλιστικές εισφορές.

Οι λόγοι αυτοί έχουν ως αποτέλεσμα να αφανίζονται ασφαλισμένοι ναυτεργάτες και να διογκώνονται τα προβλήματα του ΝΑΤ».


Η ΠΕΜΕΝ

Επίσης, ο πρόεδρος της Ενωσης τόνισε ότι το 2008 είναι χρονιά αρχαιρεσιών για την ΠΕΜΕΝ, κάτι που όπως υπογράμμισε: «Μας βρίσκει όλους με αυξημένα καθήκοντα και υποχρεώσεις για να συμβάλουμε στο δυνάμωμα της Ενωσής μας».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης