Κλαίνε οι μικροί, κερδίζουν οι μεγάλοι

Κλαίνε οι μικροί, κερδίζουν οι μεγάλοι

Με μεγάλο νικητή τα εμπορικά κέντρα που διαρκώς κερδίζουν έδαφος, από τη μια, και τα μικρομεσαία καταστήματα να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν στον ογκούμενο ανταγωνισμό, από την άλλη, συνεχίζονται οι χειμερινές εκπτώσεις. Τη στιγμή που το «Mall» και το «Attica» παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων έως και 30%, καταστήματα στο υπόλοιπο Λεκανοπέδιο αρκούνται στο να περιμένουν το Σαββατοκύριακο για να ανασάνουν.

Οπως αναφέρουν στελέχη της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου και του Εμπορικού

Κλαίνε οι μικροί, κερδίζουν οι μεγάλοι

Με μεγάλο νικητή τα εμπορικά κέντρα που διαρκώς κερδίζουν έδαφος, από τη μια, και τα μικρομεσαία καταστήματα να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν στον ογκούμενο ανταγωνισμό, από την άλλη, συνεχίζονται οι χειμερινές εκπτώσεις. Τη στιγμή που το «Mall» και το «Attica» παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων έως και 30%, καταστήματα στο υπόλοιπο Λεκανοπέδιο αρκούνται στο να περιμένουν το Σαββατοκύριακο για να ανασάνουν.

Οπως αναφέρουν στελέχη της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου και του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, η τριήμερη πρεμιέρα των εκπτώσεων δεν συνοδεύτηκε και από τα καλύτερα μηνύματα. Η εικόνα ήταν άσχημη κυρίως σε περιφερειακές αγορές όπως αυτή του Πειραιά, της Κηφισιάς και της Γλυφάδας, ενώ κάπως καλύτερα κινήθηκαν τα πράγματα στο κέντρο της Αθήνας. Ιδιαίτερα ενθαρρυντική υπήρξε η εικόνα στη Θεσσαλονίκη, η οποία παρουσιάζει αύξηση.

Τα ποσοστά των εκπτώσεων

Μεγάλες πάντως υπήρξαν οι προσφορές κυρίως στα ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά είδη, στην ένδυση και στην υπόδηση αλλά και στον οικιακό εξοπλισμό και στα έπιπλα. Η «Κωτσόβολος» και η «Electroworld» έσπευσαν να προγραμματίσουν προσφορές που αγγίζουν έως και το 40%, ενώ ανάλογη καμπάνια, μετά και την κρίση του 2005, δημιούργησε και η αλυσίδα «Ράδιο Κορασίδη».

Σε ανάλογα ποσοστά κινήθηκαν η «Ηλεκτρονική Αθηνών» και η γερμανική «Media Markt», ενώ παίκτες όπως η «ΣΕΗΟΣ Euronics» προχώρησαν σε ευρύ επικοινωνιακό πρόγραμμα για τις τρέχουσες ημέρες.

Η Ενδυση και η υπόδηση παρουσίασαν, και αυτοί ως κλάδοι, δελεαστικές προσφορές που κυμάνθηκαν από 20%-50% κατά περίπτωση. Χαμηλότερες υπήρξαν οι προσφορές στα οικιακά είδη και στα έπιπλα, όμως και η κίνηση σε αυτά τα μαγαζιά δεν υπήρξε η αναμενόμενη.

Σε κάθε περίπτωση πάντως κι εφέτος δεν έλειψαν φαινόμενα προεκπτωτικών διαδικασιών. Βέβαια τα κλιμάκια του υπουργείου Ανάπτυξης μπροστά στην ανάγκη τόνωσης της αγοράς δεν πραγματοποίησαν κλιμακωτούς ελέγχους, όμως καταγγελίες και αυτή τη φορά υπήρξαν από το οργανωμένο εμπόριο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης