Η φίρμα ανανεώνεται και ταξιδεύει!

Η φίρμα ανανεώνεται και ταξιδεύει!

Από τον αριθμό 9 της Σόλωνος στο Providence του Rhode Island - το ταξίδι της φίρμας Yoleni’s συνεχίζεται πέραν του Ατλαντικού

Η φίρμα ανανεώνεται και ταξιδεύει!
Αν κανείς από τους χιλιάδες επισκέπτες του πολυώροφου κτηρίου στο 9 της οδού Σόλωνος στο Κολωνάκι – που στεγάζει τις δραστηριότητες του πολυχώρου ελληνικής γαστρονομίας Yoleni’s σε όλες τις δυνατές εκδοχές της- αποφασίσει να περιηγηθεί από κάτω από τα πάνω και από τα πάνω προς τα κάτω δεν θα βρει τίποτα στη θέση του … Και αυτό δεν είναι υπερβολή! Οι υπεύθυνοι του όλου εγχειρήματος τα άλλαξαν όλα. Από τα πρόσωπα και τις συνεργασίες μέχρι τη θέση της κάβας – wine bar και του παντοπωλείου. Συνέβη κάτι; Ήταν μια αναγκαστική επιλογή λόγω εξωγενών παραγόντων; Ο Νίκος Πίπας, επικεφαλής του εγχειρήματος –ένας από τους πιο ψύχραιμους ανθρώπους στη γη- απαντά με απλές, καθαρές κουβέντες: «Το project ωριμάζει – ωριμάζει και εξελίσσεται. Και εμείς είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε και να στηρίξουμε αυτή την εξέλιξη. Πάντα, με γνώμονα τις επιλογές, τις διαθέσεις αλλά και τα συμφέροντα των πελατών μας».

H εταιρεία έγινε γνωστή από το ηλεκτρονικό της delicatessen, μια πληθωρική πλατφόρμα φιλοξενίας χιλιάδων μικρών παραγωγών με έντονη τοπική αναφορά από όλη την Ελλάδα. Η πλατφόρμα γνώρισε ανταπόκριση αλλά και καθιέρωση. Στη συνέχεια, ήρθε το project της Σόλωνος. Πρόσφατα, η φίρμα έκανε το υπερατλαντικό της ταξίδι – φυσικό κατάστημα κάπου έξω από τη Βοστώνη και συμβόλαια για «άνοιγμα» καταστημάτων σε πολιτείες των ΗΠΑ. 

Πώς δένουν, όμως, όλα αυτά; Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα με το φυσικό κατάστημα; Το project της Σόλωνος, η Αμερική;


Κλείσιμο



Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Η εταιρεία με τη φίρμα Yoleni’s ξεκίνησε το 2013, αναπτύσσοντας και έχοντας υπό τη διαχείριση της το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό delicatessen, 2500 και πλέον ελληνικών προϊόντων. 

Όπως επισημαίνει ο επικεφαλής της εταιρείας Νίκος Πίπας «κύριος στόχος της ιδρυτικής ομάδας αλλά και των ανθρώπων που στελεχώνουν έκτοτε την εταιρία, αποτελεί η ανάδειξη και προώθηση των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων και φυσικά των παραγωγών τους, σε Ελλάδα και Ευρώπη και στις Η.Π.Α, μέσα από μια μοναδική συνολική εμπειρία για τον επισκέπτη-πελάτη».   

Το Φθινόπωρο του 2016, η εταιρία, έχοντας χαράξει νέο στρατηγικό σχεδιασμό, προχώρησε στη δημιουργία του πρώτου φυσικού της καταστήματος στο κέντρο της Αθήνας. Ο λόγος πάλι στον κ. Πίπα: «Το αποτέλεσμα της εξέλιξης από το ηλεκτρονικό στο φυσικό ράφι, ήταν η “ναυαρχίδα” του εγχειρήματος, το Yoleni’s Flagship store στην οδό Σόλωνος 9 στο Κολωνάκι, το οποίο αποτελεί τον μεγαλύτερο πολυχώρο Ελληνικής γαστρονομίας και παράλληλα το «σπίτι» του Έλληνα παραγωγού. Η εν λόγω εξέλιξη δεν αποτέλεσε μια τυχαία επιλογή. Διαδικτυακοί κολοσσοί όπως η Amazon, με την πρόσφατη εξαγορά της αμερικάνικης αλυσίδας τροφίμων Whole Foods και την ταυτόχρονη μεταφορά των προϊόντων αυτής και στα ψηφιακά ράφια της Amazon, επαληθεύουν την άποψη πως η φυσική παρουσία παίζει μείζονα ρόλο στην αμεσότερη επαφή προϊόντος-καταναλωτή και με τη σειρά της στην περαιτέρω ανάπτυξη και στο brand awareness της επιχείρησης, προχωρώντας σε ένα ακόμη σημαντικό βήμα για πολυκάναλο σχήμα πωλήσεων, δημιουργώντας πολλαπλά σημεία επαφής με τους καταναλωτές μέσω του e-shop, των φυσικών σημείων πώλησης, και των b2b πωλήσεων». 





Σήμερα, η μέχρι τώρα μετοχική σύνθεση υπό τους κους Νίκο Πίπα και Γιάννη Γεωργιάδη έχει εμπλουτισθεί με ένα private equity fund, το οποίο περιλαμβάνει Έλληνες και Αμερικάνους επιχειρηματίες που στόχο έχουν να συμβάλλουν, ο καθένας μέσω του δικού του τομέα εξειδίκευσης, στη διάδοση της ελληνικής γαστρονομικής κουλτούρας στο εξωτερικό.

Τα τρέχοντα αλλά και τα επόμενα βήματα της εταιρείας τα προσδιορίζει ο κ. Πίπας: «Η Yoleni’s, σε συνέχεια της επιτυχημένης λειτουργίας του πρότυπου πολυχώρου της και θέλοντας να προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω προς την επίτευξη του αρχικού της στόχου, ανακοίνωσε στα τέλη του 2016 τη δημιουργία του πρώτου master franchise στις Η.Π.Α., στην περιοχή της Νέας Αγγλίας, που περιλαμβάνει τις πολιτείες Maine, Vermont, New Hampshire, Massachusetts, Connecticut και Rhode Island. Το πρώτο Yoleni’s store στο Providence του Rhode Island, λίγη ώρα έξω από τη Βοστώνη, αναμένεται να καλωσορίσει τους επισκέπτες του μέσα στο επόμενο τετράμηνο». 





Και αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε εδώ: Ο σχεδιασμός του καταστήματος – καταστημάτων στις ΗΠΑ έχει βασιστεί στο μοντέλο του ανανεωμένου ισογείου του Flagship store της Αθήνας, κατόπιν της ανακαίνισης του χώρου τον Αύγουστο του 2017. 

Ο λόγος και πάλι στον κ. Πίπα: «Στo πλαίσιo συνεχούς βελτίωσης της Yoleni’s οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, είχαν ως στόχο την καλύτερη δυνατή ανάδειξη του ελληνικού γαστρονομικού πλούτου που η Yoleni’s διαθέτει και φυσικά, όπως αναφέραμε παραπάνω, τη δημιουργία ενός σημείου αναφοράς για τα μελλοντικά καταστήματα της εταιρίας».












































Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης