Επιστροφή στο… ίντερνετ

Επιστροφή στο… ίντερνετ

Ο Κώστας Ζωρζής μιλάει για το Pigogo, την πλατφόρμα που ανέπτυξε και σου επιστρέφει χρήματα για τις ηλεκτρονικές αγορές σου

Επιστροφή στο… ίντερνετ
Διαβάζοντας κανείς το βιογραφικό του Κώστα Ζωρζή αντιλαμβάνεται αμέσως ότι έχει απέναντί του έναν έμπειρο επαγγελματία: απόφοιτος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά, πρόλαβε να πάρει το Master του στο International Marketing Management από το Leeds University Business School και να πιστοποιηθεί στο product development από το International Scrum Institute. Στη συνέχεια δούλεψε για αρκετά χρόνια «σε consumer facing digital services σε επίπεδο digital business, product & content development και digital marketing», όπως αναφέρει χαρακτηρηστικά, ενώ έχει εργαστεί και στο digital business κομμάτι του χώρου της ψυχαγωγίας.

Όλα αυτά μέχρι πριν από 1,5 περίπου χρόνο, όταν και αποφάσισε να βάλει μπροστά το σχέδιο του
Pigogo. «Έχοντας χρησιμοποιήσει υπηρεσίες στο εξωτερικό όπως οι Quidco και Topcashback στη Μεγάλη Βρετανία, σκεφτήκαμε ότι κάτι αντίστοιχο θα είχε εφαρμογή και στην Ελλάδα», μου λέει, «και μάλιστα με ακόμα μεγαλύτερη αξία για τους χρήστες, λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση που βρίσκεται η χώρα και την αυξανόμενη ανάγκη για εξοικονόμηση χρημάτων».

Κλείσιμο
Βλέποντας ταυτόχρονα πως το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας είναι σε ανάπτυξη, δημιούργησε μια πλατφόρμα που προσφέρει στους χρήστες εξοικονόμηση χρημάτων, δίνοντάς τους επιστροφή σε ευρώ για κάθε αγορά που κάνουν online. Συγκεκριμένα ο χρήστης μπορεί να κερδίσει επιστροφή σε περισσότερα από 350 ηλεκτρονικά καταστήματα, μεταξύ των οποίων βρίσκονται και τα e-shop.gr, Aegean Airlines, Public, Factory Outlet, BrandsGalaxy και Media Markt.



«Η διαδικασία είναι απλή: ο επισκέπτης κάνει μια δωρεάν εγγραφή στο Pigogo, αναζητάει από τη λίστα το κατάστημα που θέλει να κάνει την αγορά του, και κάνοντας κλικ στο κουμπί “Μεταφορά στο κατάστημα” πηγαίνει στο ηλεκτρονικό κατάστημα και κάνει κανονικά τις αγορές του όπως θα έκανε ούτως ή άλλως». Η αγορά αυτή καταγράφεται και ένα ποσό της επιστρέφεται στον χρήστη και μεταφέρεται στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει (και σύντομα σε ψηφιακά wallets). 

Στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτό το ποσό όπως επιθυμεί. Επίσης, το Pigogo συγκεντρώνει και παρουσιάζει εκπτωτικούς κωδικούς (κουπόνια) και προσφορές από τα ηλεκτρονικά καταστήματα για επιπλέον εξοικονόμηση χρημάτων. «Η υπηρεσία απευθύνεται σε όλους όσοι αγοράζουν online προϊόντα ή υπηρεσίες στην Ελλάδα. Είναι εντελώς δωρεάν και για τους νέους χρήστες μας δίνουμε σαν μπόνους διπλή επιστροφή με την πρώτη αγορά τους, ενώ παράλληλα τους δίνουμε τη δυνατότητα να κερδίσουν και επιπλέον 5 ευρώ για κάθε φίλο που θα συστήσουν και θα γίνει ενεργό μέλος στο Pigogo».

Πρακτικά το site βγήκε στον «αέρα» πριν από μερικούς μήνες, και συγκεκριμένα τον Μάιο του 2016, αφού χρειάστηκε περίπου 1 χρόνος για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του. Τώρα η ομάδα του Κώστα προσπαθεί να το κάνει ευρύτερα γνωστό και παράλληλα εργάζεται ώστε να κάνει την εμπειρία χρήσης ακόμα καλύτερη, ειδικά στις κινητές συσκευές. Την ίδια στιγμή δουλεύει για να εμπλουτίσει τη λίστα των διαθέσιμων καταστημάτων σε όλες τις κατηγορίες, ενώ κάνει και σχέδια για την επέκταση εκτός ψηφιακού κόσμου.

«Θέλουμε να βάλουμε τους χρήστες στη λογική ότι, πριν από κάθε αγορά από κάποιο κατάστημα, πρέπει να θυμούνται να μπαίνουν πρώτα στο Pigogo για έχουν τη δυνατότητα να πάρουν επιστροφή», υποστηρίζει και καταλήγει: «Γενικά η Ελλάδα είναι κάπως πίσω όσον αφορά το ποσοστό ηλεκτρονικού εμπορίου σε σχέση με το φυσικό εμπόριο αλλά αναπτύσσεται συνεχώς και αυτό σίγουρα είναι ένα θετικό σημάδι και για το δικό μας μοντέλο».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης