Ρούχο με ελληνική υπογραφή

Ρούχο με ελληνική υπογραφή

Πώς μία εγχώρια φίρμα προσπαθεί να ανταγωνιστεί αντίστοιχες εταιρείες του εξωτερικού δίνοντας έμφαση στην ποιότητα και το ντιζάιν

Ρούχο με ελληνική υπογραφή
Ο 34χρονος Διομήδης Θεοχαρόπουλος δεν είναι καινούργιος στον χώρο της επιχειρηματικότητας. Μεταξύ άλλων είναι συνιδιοκτήτης της εταιρείας POQA, που εξάγει το ομώνυμο ελαιόλαδο στις premium αγορές του εξωτερικού, αλλά και συνιδρυτής της D&D Group of Companies, μιας εισαγωγικής-εξαγωγικής επιχείρησης τροφίμων. Ανήσυχος από τη φύση του, το 2014 αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί και σε έναν άλλο κλάδο, αυτόν του ανδρικού ρούχου και συγκεκριμένα στο streetwear style. Αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία της iD Fashion, μίας ελληνικής εταιρείας χονδρικού και λιανικού εμπορίου ενδυμάτων και αξεσουάρ.


Κλείσιμο
Ο Διομήδης Θεοχαρόπουλος

Όλα άρχισαν, όπως μου εξηγεί, παρατηρώντας τις ανάγκες ενδυμασίας του συγχρόνου άντρα μεταξύ 18 και 35 ετών. Ξεκίνησε λοιπόν με στόχο να απευθυνθεί σε αυτόν, έχοντας ωστόσο πλήρη επίγνωση των δυσκολιών του κλάδου. «Οι οικονομικές και κοινωνικές συγκυρίες κάνουν το εγχείρημα δύσκολο για πολλούς λόγους: γνωστές πολυεθνικές εταιρείες ρούχων έχουν καταφέρει να προσφέρουν fashion ρούχα σε πολύ χαμηλές τιμές. Παράλληλα, λόγω του ασταθούς μακροοικονομικού και πολιτικού περιβάλλοντος, οι τιμές παραγωγής στην Ελλάδα είναι υψηλές και οι τρόποι πληρωμής στο γενικότερο εμπόριο αγαθών περιορισμένοι», μου αναλύει σχετικά και συνεχίζει: «από την πλευρά του καταναλωτή, η αγοραστική του δύναμη είναι χαμηλή, με αποτέλεσμα να αφιερώνει λιγότερα λεφτά για την ενδυμασία του».



Παρόλα αυτά δεν δίστασε. Απλά άλλαξε τη στόχευσή του, δίνοντας πολύ προσοχή στο ντιζάιν και στην ποιότητα. «Καθημερινά αναζητούμε τρόπους να ικανοποιούμε τις ανάγκες των καταναλωτών, με την καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής», προσθέτει. «Ο χώρος είναι ο πλέον ανταγωνιστικός, και απαρτίζεται από παλιές και νέες εταιρείες οι οποίες έχουν προσαρμοστεί, σε μεγάλο βαθμό, στις σημερινές ανάγκες του καταναλωτή, μέσω διαδικτυακών πωλήσεων, μείωση των τιμών κλπ». Γνωρίζει έτσι πως δεν πρέπει να εφησυχάζει ούτε λεπτό.



Τονίζοντας τις βασικές διαφορές της φίρμας του σε σχέση με τον ανταγωνισμό, παρατηρώ πως δεν σταματά να επαναλαμβάνει τη φράση «έμφαση στην ποιότητα και στον σχεδιασμό». Το ίδιο κάνει και με την εξυπηρέτηση που προφέρει στους πελάτες λιανικής και χονδρικής. «Θεωρούμε πως έχουμε καταλάβει την ανάγκη του πελάτη, και αυτό καθρεπτίζεται καθημερινά από την όλο και αυξανομένη επισκεψιμότητα στο site μας www.idfashion.gr αλλά και από τις εντυπώσεις των καταστημάτων με τα οποία συνεργαζόμαστε». Κύριος στόχος του τώρα είναι να γίνει ευρύτερα γνωστή η φίρμα στην ελληνική αγορά. «Η γυναικεία ένδυση είναι επίσης κάτι το οποίο μας ενδιαφέρει για το μέλλον», συμπληρώνει και καταλήγει: «Στη συνέχεια, θα παραμείνουμε πιστοί στα ποιοτικά standards που έχουμε θέσει».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης