Ιστορίες τραίνων σε γραμματόσημα

Ιστορίες τραίνων σε γραμματόσημα

Αν σου αρέσουν τα τραίνα, ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις να συλλέγεις γραμματόσημα

Ιστορίες τραίνων σε γραμματόσημα
Η μεταφορά με το τραίνο και η μεταφορά ενός γράμματος δεν είναι απλά ένα ταξίδι. Είναι πολλά περισσότερα. Κάπως έτσι διασταυρώθηκαν δύο από τις παλαιότερες εταιρείες δημόσιου χαρακτήρα, ο ΟΣΕ και τα ΕΛΤΑ, στο βαγόνι του Θεάτρου «Το τραίνο στο Ρουφ», για να παρουσιάσουν τη νέα αναμνηστική σειρά γραμματοσήμων με τίτλο «Σιδηρόδρομοι της Ελλάδας». Μέσα σε ένα περιβάλλον που θυμίζει άλλες εποχές, φίλοι του σιδηροδρόμου και του φιλοτελισμού απόλαυσαν χθες ένα ιστορικό ταξίδι μέσα από τα τέσσερα γραμματόσημα της σειράς. Πάνω τους απεικονίζονται τέσσερις από τις πρώτες και πιο χαρακτηριστικές ατμάμαξες που λειτούργησαν ως κινητήριες μονάδες των τρένων για 100 περίπου χρόνια, μέχρι τη δεκαετία του 1970.

«Τα ΕΛΤΑ παρουσιάζουν μια σειρά που έρχεται να επιβεβαιώσει τη σχέση συνεργασίας τους με τον ΟΣΕ, μια σχέση που ξεκινάει πριν από δύο αιώνες και μετά από μια μικρή διακοπή επανενεργοποιείται ήδη από τον Δεκέμβριο του 2013, μέσα από την αξιοποίηση της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας», μας λέει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Κωστής Μελαχροινός. Επιπλέον, από το βήμα της εκδήλωσης εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι σύντομα θα είναι έτοιμες οι σχετικές διαδικασίες για τη χρήση από τα ΕΛΤΑ και των επιβατικών αμαξοστοιχιών του ΟΣΕ.



Όπως κι αν το δεις, ενδεχομένως ο σιδηρόδρομος να είναι εκείνο το «τεχνικό δημιούργημα» το οποίο έχει αποτελέσει θέμα, όλων των μορφών της τέχνης. Τραγούδια, βιβλία, θέατρο, κινηματογράφος διατηρούν μια σχέση ερωτική με τον σιδηρόδρομο. «Σε όλη την διάρκεια της πολυετούς ιστορίας, οι σιδηρόδρομοι άλλαξαν ριζικά τον τρόπο επικοινωνίας των ανθρώπων και αποτέλεσαν την ατμομηχανή της ανάπτυξης. Δεν εντάσσονται στο στενό πλαίσιο των υπηρεσιών που παρέχουν. Μεταφορικά, τολμώ να πω, ταυτίζεται και με στάση ζωής για πολλούς», υπογραμμίζει ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ.
Κλείσιμο

Οι τύποι των κινητήρων που παρουσιάστηκαν λειτούργησαν μέσα σε μονάδες τραίνων, μέχρι το 1970, για περίπου 100 χρόνια. Και τι καλύτερο από μια θεατρική σκηνή σε ένα βαγόνι, παρεμπιπτόντως το μοναδικό θέατρο στον κόσμο που υπάρχει μέσα σε τραίνο και συνεχίζει το «ταξίδι» του εδώ και 17 χρόνια.



Τα γραμματόσημα, που φιλοτέχνησε η ζωγράφος- χαράκτρια Μυρσίνη Βαρδοπούλου, θα διατίθενται από τα ταχυδρομικά καταστήματα για έναν χρόνο. Επίσης, κυκλοφορούν φυλλάδια σε τρεις γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά και γερμανικά), εικονογραφημένοι φάκελοι πρώτης ημέρας κυκλοφορίας, τυποποιημένες σειρές γραμματοσήμων, απλά λευκώματα γραμματοσήμων σειράς, κάρτες μάξιμουμ prepaid, αριθμημένα φυλλαράκια, τευχίδια δέκα αυτοκόλλητων γραμματοσήμων εσωτερικού και εξωτερικού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης