Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται γυναικεία υπόθεση

Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται γυναικεία υπόθεση

Η Ελευθερία Ζούρου σε ρόλο angel investor συναντά την Αλεξία Κωτσή, σε μια ιδέα της οποίας στηρίχθηκε η δημιουργία της πλατφόρμας Funkymartini

Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται γυναικεία υπόθεση
Για τη Funkmartini – ένα ηλεκτρονικό marketplace για υπηρεσίες ομορφιάς από το απλό κομμωτήριο μέχρι ένα εντυπωσιακό spa- έμαθα για πρώτη φορά από την Ελευθερία Ζούρου. Πιο συγκεκριμένα, από ένα… like της σε ένα post στο facebook. Έτσι και αλλιώς γνωρίζοντας καλά την Ελευθερία από την πρωτοποριακή και επιτυχημένη δουλειά της στο doctoranytime –μια πλατφόρμα γρήγορης και δωρεάν αναζήτησης γιατρών και διαγνωστικών εξετάσεων για ραντεβού- την εμπιστεύτηκα με το πρώτο… 
Η 30 και κάτι Ελευθερία που συνδυάζει τα extreme sports με τη νέα, καινοτομική επιχειρηματικότητα ήταν εκεί για το παραπάνω από το ένα και απλό like. Και αυτό γιατί με τη Funkmartini πήρε για το καλά το βάφτισμα του πυρός! Έγινε και η ίδια μια angel investor. Με απλά λόγια, ένας επενδυτής που έρχεται σε ένα πολύ πρώιμο στάδιο να στηρίξει με τα χρήματα του την προσπάθεια μιας ομάδας που διαθέτει τσαγανό και μια ώρα ιδέα για εφαρμογή. Στην περίπτωση της Funkmartini η Ελευθερία δεν ήταν μόνη της στη χρηματοδότηση με ένα ποσό που έφτασε τα 200 χιλιάδες ευρώ. Αλλά, το σχήμα των angel investors είχε (μπόλικο) άρωμα γυναίκας, η ίδια η startup δεν πάει πίσω. Η  δημιουργία της όπως λέει ο Γρηγόρης Σταματόπουλος, Co-Founder & CEO της Funkmartini στηρίχθηκε στην ιδέα μιας γυναίκας που δεν είναι άλλη από τη σύζυγο του, την Αλεξία Κωτσή.
Κλείσιμο
Ο Γρηγόρης δέχθηκε να μας απαντήσει και σε 4 απλές ερωτήσεις.



1. Από πότε έχει ξεκινήσει;

Δουλεύουμε την ιδέα από τον Ιούλιο του 2013 αλλά ξεκινήσαμε την εταιρεία τον Οκτώβριο του 2013. Η ιστοσελίδα είναι ενεργή από τον Μάιο του 2014 για εγγραφή των επιχειρήσεων ομορφιάς και από τον Νοέμβριο του 2014 είμαστε πλέον ενεργοί σε χρήστες και επιχειρήσεις. 

2. Τι κάνει η εφαρμογή;
Μέσα από την www.funkmartini.gr μπορεί  κανείς να αναζητήσει το πλησιέστερο σε εκείνον ινστιτούτο ομορφιάς και περιποίησης, όπως κομμωτήρια, nail bars, spa κλπ  και να κλείσει ραντεβού γρήγορα , εύκολα και σε αυθεντικό χρόνο μέσα από τον υπολογιστή, το tablet ή το κινητό του. Η Funkmartini έχει δημιουργήσει ένα σύστημα κρατήσεων το οποίο παρέχει δωρεάν στις επιχειρήσεις ομορφιάς  και το οποίο τους δίνει τη δυνατότητα να περάσουν όλο το εβδομαδιαίο πρόγραμμα των ραντεβού της. Έτσι, ο χρήστης έχει «πρόσβαση» στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα όλων των επιχειρήσεων που βρίσκονται στη πλατφόρμα της Funkmartini και μπορεί να κλείνει το ραντεβού που επιθυμεί ανάλογα με τα φίλτρα αναζήτησης που θα προσθέσει. Για παράδειγμα, το κοντινότερο σε αυτό, η πιο οικονομική υπηρεσία, το κομμωτήριο με την καλύτερη βαθμολογία από χρήστες κ.α.
Κλείνοντας ο χρήστης ραντεβού μέσα από τη πλατφόρμα της Funkmartini κερδίζει πόντους επιβράβευσης για 1 μηνιαία κλήρωση δωροεπιταγής αξίας 100 ευρώ. Ακόμη, μπορεί να αξιολογήσει την υπηρεσία που αγόρασε με βάση την ποιότητα, την τιμή, την εξυπηρέτηση και την ατμόσφαιρα του καταστήματος.

3. Τι ομάδα έχετε;
Είμαστε μια μικρή ομάδα 3 ανθρώπων στο γραφείο και 4 πωλητών στο δρόμο οι οποίοι εγγράφουν τις επιχειρήσεις. Οι αρχικοί μέτοχοι ήμασταν 3 αλλά πρόσφατα μπήκαν στην ομάδα μας angel investors που πίστεψαν στην ιδέα μας και χρηματοδότησαν την εταιρεία μας με το ποσόν των 200.000 ευρώ. Ακόμη, στην ομάδα μας  έχουν συμβουλευτικό χαρακτήρα τρία άτομα με μεγάλη εμπειρία στο ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ελλάδα, o Φίλιππος Brinkmann, CEO της Travelplanet24, ο Απόστολος Αποστολάκης, Επενδυτής & Σύμβουλος των επιτυχημένων Ελληνικών startups e-fooddoctoranytimetaxibeatnannuka και e-table.gr και η Ελευθερία Ζούρου CEO του Doctoranytime.

4.Πώς σας ήρθε η ιδέα, πώς ξεκινήσατε;
Η ιδέα ήρθε από μια γυναίκα, την σύζυγο μου Αλεξία Κωτσή η οποία μας τόνισε την έλλειψη τέτοιου συστήματος στην Ελλάδα καθώς και την ανάγκη για την ύπαρξη μιας τέτοιου είδους ηλεκτρονικής υπηρεσίας. Αρχικά, μπορούμε να πούμε ότι εξυπηρετεί εργαζόμενες γυναίκες οι οποίες πρέπει γρήγορα και πάντα  τελευταία στιγμή να απολαύσουν μια υπηρεσία ομορφιάς αλλά στην πορεία συνειδητοποιήσαμε ότι απευθύνεται σε πολύ μεγαλύτερη αγορά. Σε όλους εκείνους  τους καθημερινούς χρήστες του ίντερνετ και του κινητού που περνούν την ημέρα τους μπροστά από μια οθόνη και αναζητούν καθημερινά προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από αυτό. Στην χώρα μας το ποσοστό αυτό είναι 1 στους 4 Έλληνες αγοράζουν προϊόντα 
και υπηρεσίες μέσα από το ίντερνετ ενώ στα ηλικιακά group 25-45 είναι ήδη 2 στους 5.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης