Δοκιμάζουμε το νέο Mazda CX-7

Δοκιμάζουμε το νέο Mazda CX-7

To CX-7 ανανεώνεται κρατώντας ακέραιο τον χαρακτήρα του ως ένα από τα ταχύτερα SUV της αγοράς. Το δοκιμάζουμε  ανεβαίνοντας προς τη Βασιλίτσα Γρεβενών!

Δοκιμάζουμε το νέο Mazda CX-7

Αναμφίβολα οι κριτικές που έχει αποσπάσει το CX-7 είναι διθυραμβικές. Ενα αυτοκίνητο που ενώ αρχικά είχε χαρακτηριστεί «αμερικανιά», αφού εισήχθη σχεδόν αυτούσιο από τις ΗΠΑ, έσκισε εμπορικά και στην Ευρώπη, αλλά και στην «τζιπολάγνα» Ελλάδα με τις πωλήσεις να ξεπερνάνε τα 2.000 αυτοκίνητα, τα δύο χρόνια που κυκλοφορεί. Ναι, μόλις δύο χρόνια «καριέρας» και η Mazda ανανεώνει αισθητικά το ένα και μοναδικό SUV της γκάμας της.

Σχεδιαστικά δεν υπάρχουν πολλές διαφορές, παρά μόνο η νέα εμπρόσθια μάσκα και τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Εντός του CX-7 έχει ανασχεδιαστεί το βασικό ταμπλό, ενώ έχει τοποθετηθεί μία μεγαλύτερη οθόνη στο πάνω μέρος του. Η έντονη διαφορά που διαπιστώσαμε, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, είναι η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στο εσωτερικό η οποία αναμφίβολα είναι ανώτερη. Είναι σαφές πως οι άνθρωποι της Mazda θέλησαν με αυτό το facelift να αναβαθμίσουν ποιοτικά το CX-7 προκειμένου να στέκεται αντάξια απέναντι (κυρίως) στον γερμανικό ανταγωνισμό.

Κλείσιμο













Κινητήρες
Θα διατίθεται με δύο κινητήρες: τον γνώριμό μας turbo των 2,3 λίτρων με τους 260PS και με έναν νέο πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων απόδοσης 173 PS. Σε ό,τι αφορά τον πρώτο δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά, πρόκειται για έναν κινητήρα που ταιριάζει απόλυτα με το αυτοκίνητο μετατρέποντάς το σε ένα από τα ταχύτερα SUV που υπάρχουν στην αγορά. Παράλληλα, με τις ανάλογες ρυθμίσεις, εκπέμπει λιγότερους ρύπους (euro 5 πλέον) ενώ έχει μειωθεί -έστω και λίγο- και η κατανάλωση (10,4lt/100 km ανακοινώνει η Mazda). Ο ντίζελ είναι εξοπλισμένος με υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας. Με την τεράστια ροπή (40,8 kgm) οι προσπεράσεις είναι παιχνίδι, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται στα γνώριμα για ντίζελ χαμηλά επίπεδα (7,5lt/100 km). Εντύπωση μας έκανε η σιωπηρή λειτουργία του, αλλά και οι μειωμένοι κραδασμοί του στις επιταχύνσεις. 

Οδηγήσαμε το νέο CX-7, τόσο με μεγάλες ταχύτητες στην Εγνατία οδό όσο και στα στροφιλίκια ανεβαίνοντας προς τη Βασιλίτσα Γρεβενών. Μάλιστα είχαμε την... τύχη, το οδόστρωμα να είναι βρεγμένο και σε κάποιες περιπτώσεις παγωμένο, δοκιμάζοντας, υπερωριακά πολλές φορές, την τετρακίνηση που γι' άλλη μια φορά πήρε το «άριστα».
Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου στην άσφαλτο είναι βελτιωμένη, ενώ στις στροφές παραμένει υπάκουο και σταθερό. Αυτή ήταν η πρώτη δοκιμή που είχαμε με το νέο CX-7, το οποίο σύντομα θα δεχτεί μια πιο σκληρή (αφού θα είναι πολυήμερη) από τους συντάκτες του «c+s». Μείνετε συντονισμένοι!

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης