PROTOTHEMA

Car + Speed

Euroncap

Αυτά είναι τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα

Αυτά είναι τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα

Αδέκαστος, πανίσχυρος και με την υποστήριξη πολλών Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης συνεχίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης αυτοκινήτων…

Ουσιαστικά πρόκειται για την πιστοποίηση ασφάλειας που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Ο οργανισμός ιδρύθηκε το 1997 και είναι η Ευρωπαϊκή εκδοχή του αντίστοιχου Αμερικανικού οργανισμού που υπάρχει από το 1979. Σημειώστε πως σήμερα ο Ευρωπαϊκός οργανισμός είναι κατά πολύ πιο αυστηρός σε προδιαγραφές δοκιμών και βαθμολογίας  απ΄ότι ο Αμερικανικός.

Πλέον ο Euroncap είναι αποδεκτός από σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, έστω και αν κατά καιρούς υπάρχει σύγκρουση με κάποιες από αυτές, κάτι που όπως καταλαβαίνεται συμβαίνει όταν κάποιο αποτέλεσμα δεν τους είναι αρεστό.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο οργανισμός δίνει τη δυνατότητα να επαναληφθεί το crash test και αυτός είναι ο βασικός λόγος που προτείνει στις εταιρείες να δίνουν τα αυτοκίνητά τους για δοκιμή πριν αυτά κυκλοφορήσουν στην αγορά.

Στα αξιοσημείωτα του παρακάτω ανανεωμένου πίνακα με τις βαθμολογίες που σας παραθέτουμε είναι οτι το Volvo V40, ακόμα και μετά τις δοκιμές πρόσκρουσης των νέων VW Golf, Audi A3, Toyota Auris, αλλά και μεγαλύτερων πολύ ακριβότερων αυτοκινήτων, συνεχίζει να είναι πρώτο στη λίστα των ασφαλέστερων αυτοκινήτων.

Επίσης ενδιαφέρον προκαλεί η σύγκριση του νέου VW Golf και του νέου Seat Leon, τα οποία παρότι ανήκουν στο ίδιο γκρουπ, το δεύτερο έχει καλύτερη βαθμολογία απο το πρώτο...
Επίσης το Leon έχει την υψηλότερη βαθμολογία στην ασφάλεια των παιδιών απο όλα τα αυτοκίνητα που έχουν δοκιμαστεί, μέχρι σήμερα...


Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΟΚΙΜΗΣ

Adult

Child

Pedestrian

Safety assist

Volvo V40

98%

75%

88%

100%

Mercedes B-Class

97%

81%

56%

86%

Opel Mokka

96%

90%

67%

100%

Chevrolet Aveo

95%

87%

54%

93%

Audi A3

95%

87%

74%

86%

BMW 3 Series

95%

84%

78%

86%

Seat Leon

94%

92%

70%

71%

VW Golf

94%

89%

65%

71%

Honda Civic

94%

83%

69%

86%

Ford Kuga

94%

86%

70%

100%

Audi Q3

94%

85%

52%

86%

Opel Zafira Tourer

94%

83%

53%

86%

Skoda Rapid

94%

80%

69%

71%

Seat Toledo

94%

80%

69%

71%

Fiat 500L

94%

78%

65%

71%

Volvo V60 Plug-in Hybrid

93%

83%

65%

100%

Skoda Octavia (2013)

93%

86%

82%

66%

Mercedes A-Class

93%

81%

67%

100%

Ford Focus

92%

82%

72%

71%

Toyota Auris

92%

84%

68%

66%

Ford B-MAX

92%

84%

67%

71%

BMW 1 series

91%

83%

63%

86%

Ford Fiesta

91%

86%

65%

71%

Hyundai i30

90%

90%

67%

86%

Toyota Yaris

89%

81%

60%

86%

Toyota RAV4 (2013)

89%

82%

66%

66%

Kia Cee'd

89%

88%

61%

86%

Seat Mii *

89%

80%

46%

86%

Renault Clio

88%

89%

66%

99%

Peugeot 208

88%

78%

61%

83%

Kia Picanto

86%

83%

47%

43%

Jeep Compass

61%

76%

23%

43


Σημ. Στον πίνακα συμπεριλαμβάνονται σχεδόν όλες οι δοκιμές του 2012 και του 2013 που έχουν γίνει μέχρι σήμερα.
*Τα αποτελέσματα για το Seat Mii είναι όμοια και για τα VW UP και Skoda Citigo

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Kostas11/09/201402:04

Σχόλιο 1ο: Το ζητημα ειναι να μην τρακαρουμε. Οπότε όντως η ενεργητικη ασφαλεια, μαλλον ειναι καλυτερη απο την παθητική. Σχολιο 2ο: Η παθητικη ασφαλεια καλή είναι και θα βοηθησει. 'Αμα φοράμε ζώνη (και δεν είμαστε "μάγκες", "οδηγάρες", "ποιος Σουμαχερ?...Εμενα να δείς..." και άλλες τέτοιες χαριτωμενιές που χαρακτηρίζουν το Νεοελληνικό μόρφωμα στο οποίο δυστυχως μεγαλώνουμε). Σχόλιο 3ο: Το Mokka, Capuccino και τους λοιπούς καφέδες που ονομάζουν αυτοκίνητα, το προτιμάς σε κάποιο συγκεκριμένο χρώμα?... Μην τα χαλάσουμε εκεί, δηλαδη... χαχαχα

Απάντηση
@Αχα 25/04/201316:06

Ακριβώς όπως το λες. Θα σε μαζεύουν με το κουταλάκι. Αν νομίζεις οτι αστειεύομε δες κρας τεστ απο NISSAN NAVARA ή TOYOTA HILUX που είναι "στα κυβικα" και στα κιλά από το Χ5

Απάντηση
Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!25/04/201309:41

ΤΑ CRASH TEST ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΠΟΛΗΣ(50-55 ΧΛΜ),ΣΕ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΜΕΤΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΩΣ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ,ΜΕ 55ΧΛΜ+++,ΣΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ,ΦΘΟΡΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ,ΓΩΝΙΑ ΗΓΩΝΙΕΣ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΛΛΟΥΣ,ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ...

Απάντηση
gazzz24/04/201320:47

Χρήσιμα αυτα τα τεστ αλλα ΠΟΛΥ πιο χρήσιμες είναι οι δοκιμές- ακόμα περισσότερο οι συγκριτικες- για το πως στρίβουν, φρενάρουν και γενικότερα συμπεριφέρονται στο δρόμο όλα αυτα τα αυτοκίνητα. Εξ αλλου τα λάθη και οι απροσεξιες στην εθνική γίνονται με 100+ χλμ και η παθητική ασφάλεια μακαρι να μην την χρειαστούμε αρκει να εχουμε υψηλή ενεργητική ασφάλεια. Πιο σημαντικο ΟΜΩΣ είναι ότι την ενεργητική ασφάλεια μπορείς να τη διαπιστώσεις μόνος σου και να μην αμφιβαλεις για την αξιοπιστία του οποίου οργανισμού...

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία