PROTOTHEMA

Car + Speed

Euroncap

Euroncap: Αυτά είναι τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα

Euroncap: Αυτά είναι τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα

Αδέκαστος, πανίσχυρος και με την υποστήριξη πολλών Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης συνεχίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης αυτοκινήτων…

Ουσιαστικά πρόκειται για την πιστοποίηση ασφάλειας που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή αγορά. Ο οργανισμός ιδρύθηκε το 1997 και είναι η Ευρωπαϊκή εκδοχή του αντίστοιχου Αμερικανικού οργανισμού που υπάρχει από το 1979. Σημειώστε πως σήμερα ο Ευρωπαϊκός οργανισμός είναι κατά πολύ πιο αυστηρός σε προδιαγραφές δοκιμών και βαθμολογίας  απ΄ότι ο Αμερικανικός.

Πλέον ο Euroncap είναι αποδεκτός από σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, έστω και αν κατά καιρούς υπάρχει σύγκρουση με κάποιες από αυτές, κάτι που όπως καταλαβαίνεται συμβαίνει όταν κάποιο αποτέλεσμα δεν τους είναι αρεστό. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο οργανισμός δίνει τη δυνατότητα να επαναληφθεί το crash test και αυτός είναι ο βασικός λόγος που προτείνει στις εταιρείες να δίνουν τα αυτοκίνητά τους για δοκιμή πριν αυτά κυκλοφορήσουν στην αγορά.

Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ


ΔΟΚΙΜΕΣ

Adult

Child

Pedestrian

Safety assist

Volvo V40

98%

75%

88%

100%

Mercedes B-Class

97%

81%

56%

86%

Chevrolet Aveo

95%

87%

54%

93%

Audi A3

95%

87%

74%

86%

BMW 3 Series

95%

84%

78%

86%

Honda Civic

94%

83%

69%

86%

Volvo V60

94%

82%

64%

100%

Audi Q3

94%

85%

52%

86%

Opel Zafira Tourer

94%

83%

53%

86%

Ford Focus

92%

82%

72%

71%

Ford B-MAX

92%

84%

67%

71%

BMW 1 series

91%

83%

63%

86%

Hyundai i30

90%

90%

67%

86%

Toyota Yaris

89%

81%

60%

86%

Kia Cee'd

89%

88%

61%

86%

Seat Mii *

89%

80%

46%

86%

Renault Clio

88%

89%

66%

99%

Peugeot 208

88%

78%

61%

83%

BMW X1

87%

86%

64%

71%

Kia Picanto

86%

83%

47%

43%

Jeep Compass

61%

76%

23%

43%

Σημ. Στον πίνακα συμπεριλαμβάνονται σχεδόν όλες οι δοκιμές του 2012 και κάποιες του 2011.
*Τα αποτελέσματα για το Seat Mii είναι όμοια και για τα VW UP και Skoda Citigo
Επόμενη δοκιμή 28/11/2012



Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Man22/11/201217:28

Τα αυτοκίνητα είναι πλέον τόσο "σκληρά" για να μπορούν να αντέχουν σε συγκρούσεις με μεγάλες ταχύτητες (ταχύτητες σύγκρουσης γύρω στα 60km/h) ώστε είναι απαραίτητοι οι αερόσακοι για την προστασία των επιβαινόντων από τις (τεραστιες εγκαρσιες ή/και πλευρικές) επιταχύνσεις ή τις δυνάμεις που ασκούνται από τις ζώνες. Δε νοείται πλέον να προσγειωθεί σημείο του σώματος πάνω σε κάποιο σταθερό σημείο του εσωτερικού του αυτοκινήτου. Εκεί έγκειται και ένα μέρος του προβλήματος σε συγκρούσεις μικρής επικάλυψης (small overlap crashes). Ο οδηγός (αν η σύγκρουση είναι από αριστερά) πάει και "χώνεται" στο διάκενο ανάμεσα στους αερόσακους κεφαλής και τους μετωπικούς και φυσικά τραυματίζεται. Γι' αυτό είναι και σημαντικό να καλύπτουν οι "κουρτίνες" μεγάλη επιφάνεια.

Απάντηση
Man21/11/201218:52

Η ιδια η Renault που κόπτεται για την παθητικη ασφάλεια προσφέρει τους αερόσακους τύπου "κουρτίνας" στα Megane σα στοιχείο εξοπλισμού από μια έκδοση και πάνω. Καλύτερα από την αντιπροσωπεία της SKODA όπου όλα Octavia έρχονται χωρίς κουρτίνες. Αν θέλεις να πάρεις "κουρτίνες" πρέπει να κάνεις παραγγελία και να περιμένεις τρεις μήνες. Κατά καιρούς κάθε εταιρεια δίνει εμφαση σε κάτι, δε σημαίνει ότι θα συνεχίσει να δίνει έμφαση σε αυτό και 3 γενιές αυτοκινήτων μετα. Δείτε τι έγινε με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων της VW/Audi/SEAT/SKODA στη μικρομεσαία κατηγορία. Αφού έγινε φοβερή διαφήμιση γι' αυτό σε όλα το Golfoειδή από το Golf 5 και μετά, η ίδια η VW προσφέρει τις φτηνές εκδόσεις όλων των Golfoειδών που βασίζονται στο Golf 7 (MQB) με την ίδια φτηνή ανάρτηση που προσέφεραν και στο Golf 4. Είχαν δε τη φοβερή ιδέα να ισχυριστουν (κατα την παρουσιαση του Golf 7) οτι κανείς δε θα καταλάβει τη διαφορά.

Απάντηση
@man21/11/201214:36

το νεο clio ξαναλεω πηρε 5 αστερια με τα νεα κριτηρια ασφαλειας που εχει θεσπισει ο οργανισμος. Συμφωνα με αυτα το αμαξι που ειναι προς δοκιμη πρεπει να ειναι στην φτωχοτερη εκδοση και οχι στην πλουσιοτερη,οπως εκαναν μεχρι τωρα ολοι οι κατασκευαστες... το να εχει ενα αμαξι 10 αεροσακους απο μονο του δεν λεει κατι... η δομη του αμαξιου παιζει πρωτευοντα ρολο και οι ζωνες απορροφησης ενεργειας. αν θυμαμαι καλα υπαρχουν αμαξια με πιο πολλους αεροσακους απο τους τεσσερις του clio αλλα στο τεστ (και με τα παλια κριτηρια) ειχε παρει χειροτερη βαθμολογια... Εσυ τι λες,η Renault,που ειχε το πρωτο 5αστερο αμαξι παγκοσμιως το 2001 θα εβγαζε αμαξι ανεπαρκες στην παθητικη ασφαλεια?επιπλεον αν δεις στο safety assist ειναι μακραν το καλυτερο μαζι με το volvo,καθως και στο child... Ας ξαναδοκιμασουν ολα τα αμαξια στις βασικες εκδοσεις και τοτε θα κλαψουνε μανουλες...θα δεις αμαξια πολυ ακριβα να παιρνουν 4 αστερια... Εφοσον το αποτελεσμα μετραει και αυτο ειναι παρα πολυ καλο,τοτε τι σημασια εχει ο αριθμος των airbag?ας εχει και δυο... οι αεροσακοι ειναι συμπληρωματικο μετρο για την προστασια,δεν ειναι η λυση....

Απάντηση
Man21/11/201212:40

Πληροφοριακα επειδη επιμενετε με το Clio, έχουν υιοθετήσει τη φτηνιάρικη άποψη της VW για τα supermini -τα Polo/Ibiza είναι έτσι. Δε βάζουν πλέον αερόσακους κεφαλής τύπου "κουρτίνας" που καλύπτουν και τους πίσω επιβάτες, αλλά ενσωματώνουν τους αερόσακους κεφαλής στους πλευρικούς. Αυτό πέρα από το ότι οι πίσω επιβάτες αφήνονται στη μοίρα τους έχει συνέπειες και για τους μπροστά, αφού αυτοί οι αερόσακοι δεν μπορούν να καλύψουν μεγάλη πλευρική επιφάνεια. Σημαντικό πισωγύρισμα ελέω κόστους

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία