PROTOTHEMA

Car + Speed

Formula 1

F1-Ανάλυση: Πως δουλεύει το KERS

F1-Ανάλυση: Πως δουλεύει το KERS

Αποτελείται από τέσσερα μέρη Ανακτά ενέργεια την αποθηκεύει και την αποδίδει όταν ζητηθεί Έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές To Kinetic Energy Recovery System είναι ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο θα φέρουν όλα τα μονοθέσια. Ζυγίζει περίπου 35 κιλά και τοποθετείται πίσω από την πλάτη του οδηγού και κάτω από το δοχείο καυσίμου. Αποτελείται από τέσσερα μέρη τον ηλεκτροκινητήρα – γεννήτρια, την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ECU), τις μπαταρίες και τ

  • Αποτελείται από τέσσερα μέρη
  • Ανακτά ενέργεια την αποθηκεύει και την αποδίδει όταν ζητηθεί
  • Έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές

To Kinetic Energy Recovery System είναι ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο θα φέρουν όλα τα μονοθέσια. Ζυγίζει περίπου 35 κιλά και τοποθετείται πίσω από την πλάτη του οδηγού και κάτω από το δοχείο καυσίμου. Αποτελείται από τέσσερα μέρη τον ηλεκτροκινητήρα – γεννήτρια, την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ECU), τις μπαταρίες και το κουμπί ενεργοποίησης στο τιμόνι.
Ο χώρος που καταλαμβάνει έχει υποχρεώσει τις ομάδες να μειώσουν τον  όγκο των ρεζερβουάρ πράγμα που πιθανόν θα περιορίσει τις επιλογές στρατηγικής όσον αφορά στους ανεφοδιασμούς, σε κάποιους αγώνες.

Φάση 1: Ανάκτηση ενέργειας
Κατά τη φάση της πέδησης μέσω αυτού του συστήματος ανακτάται ενέργεια που αποθηκεύεται σε μπαταρίες.
O ηλεκτροκινητήρας/γεννήτρια (2) περιστρέφεται από ένα άξονα που συνδέεται με το διαφορικό. Κατά τη φάση της πέδησης μετατρέπεται σε γεννήτρια (2) η διαχείριση της οποίας γίνεται από την ECU (3).
Η παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται στις μπαταρίες. (4).

Φάση 2: Παροχή ενέργειας
Όταν ο πιλότος θέλει να προσπεράσει μπορεί να πατήσει ένα κουμπί (5) που του δίνει επιπλέον δύναμη (σ.σ: 80PS) για κάποια δευτερόλεπτα (σ.σ: μέχρι 6.7sec) .
Η αποθηκευμένη ενέργεια στις μπαταρίες μετατρέπεται μέσω του ηλεκτροκινητήρα σε περιστροφική στον άξονα δίνοντας έτσι επιπλέον ώθηση στον κινητήρα.

Το Kinetic Energy Recovery System υπόκειται σε συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές που έχει θέσει η FIA:
• Η μέγιστη ισχύς εισόδου ή εξόδου δεν επιτρέπεται να ξεπερνά τις 60KW.
• Η προσδιδόμενη ενέργεια σ’ ένα γύρο δεν μπορεί να ξεπερνά τα 400kJ.
• Η αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια δεν πρέπει να ξεπερνά τα 300kJ.
• Ενέργεια ανακτώμενη με ρυθμό άνω των 2kW δεν μπορεί να υπερβεί τα 20kJ.

  
Η Williams αντί για μπαταρίες χρησιμοποιεί το εικονιζόμενο στροφείο. Η δυναμική ενέργεια που αποθηκεύεται μετατρέπεται σε κινητική όταν πατήσει το αντίστοιχο κουμπί ο οδηγός. Η διάταξη αυτή υπερέχει σε βάρος και απλότητα έναντι των μπαταριών αλλά μειονεκτεί σε όγκο.

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα