PROTOTHEMA

Car + Speed

Audi

Το νέο Audi Α5 και S5!

Το νέο Audi Α5 και S5!
ΕκτύπωσηΑποστολήΜέγεθος κειμένου 
  • Instagram
  • Επιλέξτε  τόπο κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστείτε την είδηση
Προσθήκη σχολίου

Σε περιορισμένης έκτασης facelift στο Α5 προχωράει η Audi. Ολες οι εκδόσεις του (Coupe, Cabrio, Sportback) θα διαθέτουν νέα φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας LED, ενώ μικρές σχεδιαστικές αλλαγές έχει δεχτεί και η εμπρόσθια μάσκα.

Σε περιορισμένης έκτασης facelift στο Α5 προχωράει η Audi. Ολες οι εκδόσεις του (Coupe, Cabrio, Sportback) θα διαθέτουν νέα φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας LED, ενώ μικρές σχεδιαστικές αλλαγές έχει δεχτεί και η εμπρόσθια μάσκα.
Από εκεί και πέρα και σύμφωνα πάντα με τους Γερμανούς, οι κινητήρες έχουν ρυθμιστή έτσι ώστε να είναι πιο οικονομικοί και πιο «οικολογικοί», κρατώντας όμως την ίδια απόδοση.

Τα ανανεωμένα μηχανικά σύνολα καταναλώνουν κατά 11% λιγότερο καύσιμο και εκπέμπουν έως και 22% λιγότερους ρύπους. Πέρα από τις όποιες ρυθμίσεις κάνανε οι Γερμανοί μηχανικοί, αυτό επιτυγχάνεται και λόγω του συστήματος Start/Stop που πλέον τοποθετήθηκε και στο νέο Α5, αλλά και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.
Συνολικά οι κινητήρες του Α5 θα είναι οκτώ (4 βενζίνης και 4 πετρελαίου). Ο γνώριμος των 1.8lt TFSI, απόδοσης 170 PS θα κινεί τη βασική έκδοση, με την μέση κατανάλωση να είναι στα 5.7 lt/100km.

Ακολουθεί ο 2λιτρος TFSI (211PS), ο V6 3.0lt (272 PS) και ο κορυφαίος, που θα απογειώνει την έκδοση S, 3.0 lt TFSI απόδοσης 333 ίππων! Ναι, η Audi κάνει downsizing στο S5 (κάτι που είχαμε αποκαλύψει καιρό τώρα) και αντί του V8 των 4.2lt FSI (354 PS), τοποθετεί έναν V6 με 20% χαμηλότερη κατανάλωση από το V8. Πιο συγκεκριμένα, το S5 έχει μέση κατανάλωση μόλις 8,1 lt/100 km. Αυτό τουλάχιστον ανακοινώνει η Audi… Σημειώστε δε, πως παρότι ο νέος κινητήρας του S5 διαθέτει λιγότερα άλογα, οι επιδόσεις του είναι σχεδόν όμοιες, με τα πρώτα 100km/h επιτάχυνσης να καλύπτονται σε 4.9 sec (δηλαδή 0.2 ταχύτερο από το απερχόμενο S5).

Σε ότι αφορά τους πραγματικά «πράσινους» κινητήρες, που δεν είναι άλλοι από τους diesel, το Α5 θα διαθέτει τον γνώριμο 2λιτρο TDI, απόδοσης 177PS (κατανάλωση 4.7lt/100km) και τον 3λιτρο TDI με δύο απόδοσης, 204 και 245 PS και με κατανάλωση μόλις 4.9lt/100km (εκπομπές CO2 μόλις 129 gr/km).
Σ’ ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, δε θα υπάρξουν εκπλήξεις, με το 6τάχυτο μηχανικό και το 6τάχυτο αυτόματο DSG να είναι στη γκάμα.




@ADAM08/09/201113:11

ADAM μην κάνεις τέτοιες ερωτήσεις στον Λάμπη τον άνεργο. Από την στιγμή που λέει αυτό το εργαλείο σαπάκι, τότε μην περιμένεις απάντηση στην ερώτησή σου! Εκτός αν ο άνεργος έχει και κυκλοφορεί το MAYBACH...

Απάντηση
None26/07/201113:31

Προς Chris: ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ λέω ρε μεγάλε. Το R8 είναι το μόνο αυτοκίνητο στη γκάμα της Audi που είναι πραγματικά όμορφο. To ΤΤ τι το ιδιαίτερο έχει εμφανισιακά; Θέλεις μήπως να το δείς δίπλα στη Z4 να δεις τι σημαίνει ομορφιά και τι κουβάς; Και εντάξει, πες ότι τρώγεται και το TT. Πάρε το παρόν άρθρο για παράδειγμα. Είναι αυτή εμφάνιση αυτοκινήτου που βγάζει 350 άλογα; Συντηριτικούρα του κερατά, μην πω τίποτα χειρότερο. Δες τι τεράστια βήματα μπροστά έχουν κάνει σχεδιαστικά οι άμεσοι ανταγωνιστές (BMW - Mercedes) και μετά έλα ρώτα με για το ποιος πίνει τι.

Απάντηση
ADAM26/07/201113:23

Φίλε Λάμπη Άνεργε, μάλλον, όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, που λέει και η γνωστή παροιμία! Αν αυτό είναι σαπάκι με τόση τεχνολογία που κουβαλάει, τότε ποιό είναι το καλό; Λύσε μας την απορία μπας και μάθουμε τίποτα τώρα στα γεράματα!

Απάντηση
Chris 26/07/201100:14

Pros None: ti pineis ke den mas dineis re file?? To TT (mk1 ke mk2) poulaei san trello ke einai isws to wreotero aftokinitio sthn katigoria tou. To R8 (episis apsogo sxediastika) thewreite apo pollous eidikous to kalytero all around supercar simera ke poly ftinotero apo to antagonismo. Telospanton o kathenas exei tis apopseis tou, alla ekatommyria agorastes pagkosmiws diafwnoun mazi sou

Απάντηση
ΛΑΜΠΗΣ Ο ΑΝΕΡΓΟΣ25/07/201114:43

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΓΕΜΑΝΙΚΟ ΣΑΠΑΚΙ!

Απάντηση
Στέλιος25/07/201114:11

Είναι αμαξάρα!!! Και όσο για το ότι είναι γερμανικό, ουδώλλως με πειράζει. Ας φτιάχναμε πίστα δοκιμών στην Ελλάδα, ή κέντρο έρευνας-εξέλιξης για λογαριασμό αυτοκινητοβιομηχανίας, εφόσον μπορούσαμε, για να δημιουργούνταν κι εδώ θέσεις εργασίας από την αυτοκινητοβιομηχανία. Ας είχαν περισσότερο μυαλό αυτοί που ψήφιζαν τόσα χρόνια!

Απάντηση
None16/07/201116:16

Η Audi συνεχίζει ακάθεκτη σε εντελώς αδιάφορα σχεδιαστικά μοντέλα. Να δω πότε θα συνειδητοποιήσει σε αυτόν τον τομέα πόσο πίσω είναι σε σύγκριση με BMW / Mercedes.

Απάντηση
Thanos16/07/201109:53

Pros Panos Kaneis de se ypoxreose na to pareis,opote kai to sxolio sou einai mallon xoris noima-apla, otan koimase oneirepsou oti to exeis-oraia mostra de thatane gia ta gomenakia? Metaksy katergareon eilikrineia-de nomizeis???

Απάντηση
Πανος15/07/201115:47

Καλα πανε καλα αυτοι εκει στη Γερμανια; Καθε 6 μηνες αλλαζουν τα μοντελα τους. Ειδικα η Audi πχ το Α4 ποσες φορες μπορει να το εχει αλλαξει....καθε μηνα βλεπεις και αλλο. Λες και εχουμε καμια ορεξη να στελνουμε καθε τοσο λεφτα στους Γερμανους για νεο αυτοκινητο.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία

Το protothema.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.