Δοκιμή: Skoda Kodiaq 2,0 TDI 150 PS

Δοκιμή: Skoda Kodiaq 2,0 TDI 150 PS

Δοκιμάζουμε την τετρακίνητη ντίζελ έκδοση του Kodiaq με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Πόσο ανταγωνιστικό είναι το μεσαίο SUV της Skoda;

Δοκιμή: Skoda Kodiaq 2,0 TDI 150 PS
Το Kodiaq είναι το πρώτο από τα μοντέλα της Skoda που μας έδειξε τη νέα φιλοσοφία της φίρμας στην ανερχόμενη κατηγορία των SUV. Πληθωρικό σε διαστάσεις & χώρους, με καλή ποιότητα κατασκευής και πλήρη γκάμα κινητήρων, το Kodiaq μας άφησε θετικές εντυπώσεις κατά την πρώτη επαφή που είχαμε με τη βασική 2κίνητη έκδοση που εξοπλίζεται με τον 1,4 ΤSI των 125 ίππων (
δείτε εδώ την σχετική δοκιμή).

Αυτές τις μέρες είχαμε στη διάθεσή μας την ισχυρότερη και τετρακίνητη version του μοντέλου με τον 2 λίτρο πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων. Σε επίπεδο εμφάνισης το “off-road” Kodiaq δεν παρουσιάζει αλλαγές σε σύγκριση με τις «απλές» δικίνητες εκδόσεις (εκτός του λογότυπου 4Χ4 που υπάρχει στο κάτω μέρος του πορτ μπαγκάζ). Και σε αυτή την περίπτωση το αμάξωμα ξεχωρίζει για τις επιβλητικές του διαστάσεις, αλλά όχι για την αιχμηρή σχεδίασή του.

Κλείσιμο

 

Το εσωτερικό του μοντέλου της Skoda προσφέρει σχεδόν απεριόριστους χώρους για τα δεδομένα της κατηγορίας. Ακόμη και πέντε επιβάτες θα μετακινηθούν με μεγάλη ευκολία, ενώ τα 650 λτ. χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ κάνουν τη διαφορά. Παράλληλα, στον τομέα της ποιότητας το Kodiaq κινείται σε πολύ καλά επίπεδα και δεν θα προβληματίσει σε κανένα σημείο. Τέλος να σημειώσουμε πως η τιμή εκκίνησης για την έκδοση Style της δοκιμής μας τοποθετείται στα 34.900 ευρώ και περιλαμβάνει όλα όσα μπορεί να χρειαστεί κάποιος:  ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρονικός κλιματισμός, εμπρός & πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες βροχής και φώτων, προβολείς ομίχλης, πλήρες σετ αερόσακων μεταξύ των οποίων και για τα γόνατα, keyless go, οθόνη αφής με σύστημα infotainment, χειριστήρια στο τιμόνι και άλλα πολλά.


 
Mε 150 άλογα και 340 Nm ροπής

Κάτω από το καπό του Kodiaq βρίσκουμε τον γνωστό 2,0 TDI με τα 150 άλογα και τα 340 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το άμεσο αυτόματο κιβώτιο DSG 7, το συγκεκριμένο μοτέρ ικανοποιεί με τις επιδόσεις που προσφέρει στο ογκώδες αμάξωμα που ξεπερνά σε βάρος τα 1.700 κιλά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Skoda η επιτάχυνση 0-100 ολοκληρώνεται σε 10,2 sec και η τελική ταχύτητα βρίσκεται λίγο πάνω από τα 190 χλμ./ώρα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας η μέση κατανάλωση που είδαμε ήταν στα 8,5 λτ./100 χλμ., ενώ μέσω της λειτουργίας  "DRIVING MODE SELECT" ο οδηγός μπορεί να αλλάξει τις παραμέτρους σε κινητήρα-κιβώτιο ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης. Επίσης, η ύπαρξη μόνιμης τετρεκίνησης και η σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος χαρίζουν στο Kodiaq πολλές δυνατότητες κίνησης σε εκτός δρόμου κομμάτια. Τέλος, η ανάρτηση φιλτράρει ιδανικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς το αμάξωμα να παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις σε πιο γρήγορα κομμάτια. Κοιτώντας συνολικά το Skoda Kodiaq 2,0 ΤDI 4X4 DSG7…η ψήφος μας είναι θετική.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.968 cc
Ισχύς: 150 PS/3.500-4.000 rpm
Ροπή: 340 Νm /1.750-3.000 rpm
Μετάδοση: Στους 4 τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο DSG 7 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 10,2 sec
Τελική ταχύτητα: 194 km/h
Μεικτή κατανάλωση (δοκιμής): 8,5 l/100 km
Εκπομπές CO2: 149 gr/km
Tέλη κυκλοφορίας: 275 ευρώ
Βάρος: 1.740 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.697/1.882/1.676 mm
Απόσταση από το έδαφος: 187 mm
Χώρος αποσκευών: 650 lt
Τιμή: 34.900 ευρώ

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης