PROTOTHEMA

Car + Speed

Μειώσεις αλλά και εξωπραγματικές επιβαρύνσεις για τους γιωταχήδες

Η σφαγή των …τελών με νούμερα!

Η σφαγή των …τελών με νούμερα!
ΕκτύπωσηΑποστολήΜέγεθος κειμένου 
  • Instagram
  • Επιλέξτε  τόπο κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστείτε την είδηση
Προσθήκη σχολίου

Χαμένοι οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. τελευταίας πενταετίας, κερδισμένοι όσοι χρησιμοποιούν την πετρελαιοκίνηση 

Αν και η αγορά κρίνει ως “δίκαια” τα νέα τέλη, φαίνεται ότι έχει εξελιχθεί ένα νέο "θέατρο του παραλόγου" για τους ιδιοκτήτες Ι.Χ.  αλλά αυτήν την φορά … από την ανάποδη! Κι αυτό καθώς, ενώ το 2009 πλήρωναν αύξηση έως 500% οι ιδιοκτήτες παλαιών ΙΧ, το 2011 θα κληθούν να πληρώσουν "χαράτσι" σχεδόν 50% οι ιδιοκτήτες καινούργιων ΙΧ (έως 5 χρόνων), οι οποίοι βεβαίως θα το σκεφτούν πολύ για να σπεύσουν να καταθέσουν τις πινακίδες τους, ενώ ακόμη δεν έχουν εξοφλήσει τις δόσεις τους!

Για παράδειγμα, και αν τελικώς δεν ληφθεί ειδική μέριμνα πέραν όσων αναφέρει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Οικονομικών, κάποιος που αγόρασε πέρυσι υβριδικό ΙΧ 1800 κυβικών και φέτος δεν πλήρωσε καν τέλος κυκλοφορίας για την επιλογή του αυτή, θα κληθεί το 2011 να πληρώσει 270 ευρώ!

Σε κάθε περίπτωση, ένας που αγόρασε το 2009 ένα συμβατικό ΙΧ ίδιων κυβικών (λόγω απόσυρσης κλπ), πλήρωσε φέτος 184 ευρώ και του χρόνου θα πληρώσει 270 (+47%)!

Τα ίδια και χειρότερα ισχύουν όμως και για κατόχους παλαιότερων ΙΧ. Για παράδειγμα:

-   ΙΧ 1400 κυβικών πλήρωνε τέλη 168 ευρώ το 2008 και 202 ευρώ το 2009 (πριν τα "τέλη Σουφλιά"). Το 2011 θα πληρώσει 220 ευρώ (δηλαδή +31% ή +8,9% αντίστοιχα).
-   ΙΧ 1600 κυβικών πλήρωνε τέλη 168 ευρώ το 2008 και 202 ευρώ το 2009. Το 2011 θα πληρώσει 240 ευρώ (+43% ή +18,2% αντίστοιχα).
-   ΙΧ 2000 κυβικών πλήρωνε τέλη 372 ευρώ το 2008 και 446 ευρώ το 2009. Το 2011 θα πληρώσει 600 ευρώ (+61,3% ή +34,5% αντίστοιχα).
-   ΙΧ 3.000 κυβικά πλήρωνε τέλη 483 ευρώ το 2008 και 580 ευρώ το 2009. Το 2011 θα πληρώσει 1.000 ευρώ (+107% ή +72,4%).

Συγκεκριμένα μοντέλα

Όπως αποδεικνύεται, οι αυξομειώσεις που θα δουν στο χαρτί για τα τέλη κυκλοφορίας οι κάτοχοι αυτοκινήτων, κυρίως όσων επιλέξουν να αγοράσουν το αυτοκίνητό τους από 1/1/2011 και μετά, θα είναι αρκετές.
Αυτό γιατί από το 2011 όλα τα νέα αυτοκίνητα θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας τα οποία θα καθορίζονται ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων που δίνει ο κατασκευαστής στα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις οι διαφορές θα είναι μεγάλες. Για παράδειγμα, ένας κάτοχος του Toyota RAV4 2.000cc, το 2010 πλήρωσε 578 ευρώ. Το 2011 θα πληρώσει 600 ευρώ, ενώ ο νέος κάτοχος του ίδιου αυτοκινήτου που θα το αγοράσει από το νέο έτος θα πληρώνει 348 ευρώ! Αυτό γιατί ο κινητήρας του RAV4 εκπέμπει χαμηλούς ρύπους.

Αντίστοιχα ο κάτοχος ενός Seat Ibiza 1,2lt, που το 2010 πλήρωσε 94 ευρώ, φέτος θα πληρώσει 120 ευρώ, ενώ ο νέος κάτοχος που θα αγοράσει το αυτοκίνητο από 1/1/2011 θα πληρώσει 139 ευρώ.

“Δίκαια”, λέει η αγορά

Τα νέα τέλη κυκλοφορίας φέρνουν την πολυπόθητη δικαιοσύνη, ικανοποιώντας το αίτημα πολλών ετών των ανθρώπων της αγοράς να φορολογούνται τα αυτοκίνητα, όχι βάσει του κυβισμού αλλά βάσει των εκπομπών ρύπων.

Ετσι για παράδειγμα, ένα VW Tiguan 1.4TSi, που ο κάτοχός του πλήρωσε το 2010 184 ευρώ, φέτος, για τα τέλη του 2011, θα πληρώσει 220 ευρω, ενώ ο νέος κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που θα αγοράσει το αυτοκίνητο στο 2011 θα πληρώνει για τέλη 447,75.

Σημειώστε πως το VW Tiguan εκπέμπει περισσότερους ρύπους, από το Toyota RAV4, λόγω υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα και ας έχει κινητήρα 1,4lt σε σχέση με τον 2λιτρο του Toyota.

Σαφώς πολύ πιο ευνοημένα θα είναι τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα που εκπέμπουν λιγότερους ρύπους ανά χιλιόμετρο σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα.

Κύκλοι της αγοράς αυτοκινήτου τονίζουν πως τα νέα τέλη κυκλοφορίας είναι στη σωστή κατεύθυνση, έχοντας όμως έντονες ενστάσεις στη παγίωση των τελών κυκλοφορίας που αφορούν τα αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν ή που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2010. Αυτό, όπως τονίζουν, θα αναστατώσει την ήδη ταλαιπωρημένη εγχώρια αγορά, αφού όσων το υποψήφιο νέο αυτοκίνητο έχει χαμηλά τέλη λόγο χαμηλών εκπεμπόμενων ρύπων CO2, θα περιμένουν την αλλαγή του χρόνου, ενώ όσων είναι πιο οικονομικά (πχ το VW Tiguan) θα σπεύσουν να το αποκτήσουν μέσα στο χρόνο, για να πληρώνουν ισοβίως τα μειωμένα τέλη κυκλοφορίας…


ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

ΜΟΝΤΕΛΟ

ΤΕΛΗ 2010

ΤΕΛΗ 2011 (σε κυκλοφορία)

ΤΕΛΗ 2011 (αγορά 1/1/2011 και μετά)

Fiat 500 1,2lt

94 €

120 €

95,2 €

Alfa Giulietta 1,4lt (170PS)

184 €

220 €

134 €

Skoda Yeti 1,2lt

94 €

120 €

232,5 €

BMW X1 2,0lt

428 €

600 €

429,75 €

BMW X1 2,0lt Diesel

428 €

600 €

204 €

Audi Q5 2,0lt

428 €

600 €

423 €

Audi Q5 2,0lt Diesel

428 €

600 €

350 €


    


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. 05/11/201020:09

Η παρωδία και η τραγωδία είναι παράμετροι κάθε δράσης της Ελληνικής πολιτείας. Ακόμη μια φορά κατάφεραν νε δυσαρεστήσουν τους πάντες. Ποιος έχει σήμερα την οικονομική δυνατότητα να αλλάξει αυτοκίνητο για πετύχει φτηνά "πράσινα" τέλη ; Ποιος μπορεί να ανταπεξέλθει στα παλιά τέλη, γιατί έτυχε να αγοράσει ένα αυτοκίνητο 1800 ή 2000 cc, όταν του προσφέρθηκε η ευκαιρία πριν 2 ή 3 ή 4 χρόνια ; 'Ετσι αγόρασα και γω ένα αυτοκίνητο 2000 cc πριν 2,5 χρόνια και θα πληρώσω φέτος 600 Ευρώ. Το ίδιο μοντέλο συνεχίζει να πωλείται στην αγορά με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά και τα "πράσινα τέλη" του είναι 231 Ευρώ. Παράλογο ; Προφανώς δεν υπάρχει απάντηση όπως δεν υπάρχει και λογική. Οι επαπειλούμενες εκλογές είναι η λύση για τα αδιέξοδά σας κ. πρωθυπουργέ και το καλύτερο, που μπορείτε να προσφέρετε στον τόπο και τους πολίτες είναι να μας απαλλάξετε από την παρουσία σας , εσείς και όλο το πολιτικό κατεστημένο. Αφήστε επιτέλους νέες δυνάμεις και νέες ιδέες να αναδειχθούν και εγκαταλείψτε το πολιτικό σκηνικό προσφέροντας έστω και μια φορά κάτι τι θετικό στη χώρα.

Απάντηση
ΠΕΤΡΟΣ05/11/201011:51

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ PANAGIOTIS ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΖΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΙ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΘΑ ΣΟΥ ΘΕΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΝΝΟΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Δ Ε Ν ΕΙΜΑΣΤΕ . 1.ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ? 2.ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΤΕΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ? 3.ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ? ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΔΙΟΔΙΩΝ ΝΑ ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΕΛΗ? 4.ΣΕ ΠΟΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΙΜΩΡΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΛΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ''ΝΕΑΣ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ'' ΟΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΔΙΔΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΥΤΗ ΚΟΙΝΩΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ''ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΜΕΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΕΠΙΔΡΟΜΗΣ'' 5.ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ .ΑΡΜΟΔΙΟΤΕΡΟΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ''ΨΑΓΜΕΝΟΙ ''ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ CAR AND SPEED. 6.TΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2000cc ΤΡΙΕΤΙΑΣ, ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΑΞΙΑΣ 13000 EYRO ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΤΕΛΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 1924cc ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΑΞΙΑΣ? ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΦΑΙΜΑΞΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΜΕΣΑΙΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ?

Απάντηση
χρηκου03/11/201011:00

Επειδή κανείς από εσας δεν πληρώνει τέλη και χρησιμοποιειτε αυτοκίνητα που αγοράσατε με δικά μας λεφτά...θεωρείτε αυτά τα τέλη δίκαια.Επιτέλους κύριοι ΣοσιαΛΗΣΤΕΣ βάλτε κάπου φρένο!Λίγη τσίπα δεν βλάπτει.....

Απάντηση
Panagiotis03/11/201009:29

Giati imaste se ola kaxypoptoi kai arnitikoi????Zo ta teleutea xronia exoteriko,kai ta nea teli einai AKRIVOS opos oli tin ypolipoi europi.Kai kati teleuteo,epitelous anoigei stin ellada i agora ton petreleokiniton,psakste ligo kai tha dite oti me ta nea teli poly apla symferi ena diesel.

Απάντηση
δημητρης24/10/201013:25

Kι ο πολυτεκνος που εχει ενα διλιτρο ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟ αυτοκινητο για να μετακινησει με ασφαλεια την εξαμελη και βαλε οικογενεια του γιατι πρεπει να πληρωσει 600 ευρω???ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΟς ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ? Ενω μια μερσεντεςτων 1800 κυβικων και 40000 ευρω δεν ειναι? ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ!!!χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα

Απάντηση
PAN15/10/201022:22

Μα τόσο Πράσινα "γαδουρια" είναι αυτοί του ΥΠΌ. που δεν ξέρουν να μοιράσουν (δυο "γαδουριον" τα άχυρα)??????

Απάντηση
ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ13/10/201014:06

1) ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ? ΠΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2009-2010 ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΥ 2011? ΕΦΟΣΟΝ ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 2009 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ. ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΛΙ ΑΔΙΚΙΑ. 2) ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΥΞΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ, ΕΙΝΑΙ ΕΜΜΕΣΟ ΤΕΛΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ. ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΑ ΠΑΓΙΑ ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30-40%, ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΣΟ ΗΤΑΝ Η ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΤΕΛΙΚΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ Ι.Χ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ?

Απάντηση
ΠΕΤΡΟΣ12/10/201012:23

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΟΥΣ, ΒΑΡΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ. ΦΩΝΑΞΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2000cc ΠΡΕΠΕΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΑ ΤΕΛΗ.ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ.ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΟΜΩΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΤΟΥΣΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ -ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΥΤΕΡ-ΚΑΙ ΠΑΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕ 72 ΔΟΣΕΙΣ ΕΝΑ ΡΗΜΑΔΙ 1000cc . ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟ ΕΚΟΨΑ.ΕΑΝ ΜΕ ΠΑΡΑΠΙΕΣΟΥΝ ΘΑ ΚΟΨΩ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ.ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΑΝ ΕΓΩ Ο ΚΑΤ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΡΜΕΓΟΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΞΥΠΝΗΣΩ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία

Το protothema.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.