PROTOTHEMA

Car + Speed

Citroen

To Citroen DS4 στην Ελλάδα (τιμές, εξοπλισμός)

To Citroen DS4 στην Ελλάδα (τιμές, εξοπλισμός)
ΕκτύπωσηΑποστολήΜέγεθος κειμένου 
  • Instagram
  • Επιλέξτε  τόπο κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστείτε την είδηση
Προσθήκη σχολίου

Η Citroen Ελλάς, ανακοίνωσε την έλευση του επόμενου μοντέλου της σειράς DS, του DS4. Η βασική έκδοση του αυτοκινήτου διαθέτει τον 1,6lt κινητήρα απόδοσης 120PS με την τιμή τoυ να είναι στα...

Η Citroen Ελλάς, ανακοίνωσε την έλευση του επόμενου μοντέλου της σειράς DS, του DS4. Η βασική έκδοση του αυτοκινήτου διαθέτει τον 1,6lt κινητήρα απόδοσης 120PS με την τιμή τoυ να είναι στα 19.790 ευρώ με πληρέστατο εξοπλισμό…
Το DS4, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως μια σπορ premium εκδοχή του C4. Σχεδιαστικά οι Γάλλοι έκαναν καλή δουλειά. Το coupe σχήμα του DS4 κρύβει τις δύο πίσω πόρτες, οι οποίες έχουν κρυφές χειρολαβές (2+2 λένε οι Γάλλοι και δεν αναφέρονται στα καθίσματα, αλλά στις πόρτες). Μερικές από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες στις οποίες αξίζει να εστιάσουμε είναι τα εμπρός φώτα ημέρας, ο συνδυασμός χρωμιωμένων επενδύσεων με σκουρόχρωμα τζάμια, οι μεγάλοι τροχοί (μέχρι 19 ιντσών) μέσα από τους τονισμένους θόλους, το πίσω σπόιλερ της οροφής και το χρωμιωμένο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα.

Στην καμπίνα των επιβατών υπάρχουν πέντε ανεξάρτητα καθίσματα και πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι αρκετά μεγάλος (370 lt). Ο εξοπλισμός είναι πολύ πλούσιος και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει προηγμένο ηχοσύστημα, καθίσματα που κάνουν μασάζ, αλλά και τέσσερις επιλογές από πολυφωνικούς ήχους (Classic, Crystal Symphony, Jungle Fantasy και Urban Rythmik) για τις προειδοποιήσεις και τις υπενθυμίσεις (όπως π.χ. η υπενθύμιση για τη ζώνη ασφαλείας)!

Το DS4 διαθέτει ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω και φυσικά όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας που περιμένει κανείς από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο (ABS με EBD και EBA, ESP κ.ά). Οσον αφορά στους κινητήρες, το νέο μοντέλο θα διατίθεται με δύο πετρελαιοκινητήρες (HDi 110 και HDi 160) και τρεις βενζινοκινητήρες 1,6 lt που έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με την BMW. Πρόκειται βεβαίως για τα γνωστά μας πλέον σύνολα με τους 120 PS και τους 156 PS (turbo), αλλά και για μία νέα έκδοση του επιτυχημένου κινητήρα. Αυτή αποδίδει 200 PS (με τη βοήθεια turbo φυσικά), έχει μέγιστη ροπή 28,0 kgm και τοποθετείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της Citroen. Ολοι οι κινητήρες είναι διαθέσιμοι με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc):
1.598, 1.598, 1.598
Ισχύς (PS/rpm): 120/6.000, 156/6.000, 200/6.000
Ροπή: (kgm/rpm): 16,3/4.200, 24,4/1.400, 28,0/1.700
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 6 σχ.
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4,27x1,81x1,53 m
Χώρος αποσκευών: 370 lt
Τιμή: από 19.790€, 25.780€, 27.990€

Klik> Κατεβάστε αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των εκδόσεων DS4

Klik> Κατεβάστε αναλυτικά τον εξοπλισμό και τις τιμές του DS4







ΚΛΕΑΡΧΟΣ22/09/201322:06

Πανέμορφο! Έχω το C4 από το 2005 και είμαι καταευχαριστημένος! Θα το πάρω σε 4,5 χρόνια μεταχειρισμένο γιατί λεφτά kaput!!

Απάντηση
Πάρης06/08/201319:19

Αμαξαρα πολύ απλά. Να είχαμε και τα λευτα κάτι θα κάναμε :-D

Απάντηση
πειναω ρεεεε05/07/201122:35

γαλλικο αμαξι ισον με αποτυχια,ωραιο σχεδιο ο ιταλος αλλα τιποτα αλλο γιαυτο παρτε μια μερσεντες να εχετε το κεφαλι σας ησυχο

Απάντηση
Manos05/07/201119:25

Θεα!!! Μπράβο Citroen!

Απάντηση
Άγγελος05/07/201111:12

Άλλη μια μαμακία από τη Citroen....πάνε να κλέψουν τη Giulietta....δΕ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΙΤΑΛΟΙ ΠΟΤΕ, ΠΑΛΙΟ- ΠΑΠΑ-ΓΑΛΛΑΚΙΑ.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία

Το protothema.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

X
Διαβάστε ακόμα