Τζένσον Μπάτον: Ο άσσος της McLaren!

Τζένσον Μπάτον: Ο άσσος της McLaren!

Η φετινή ΜΡ4/24 του Λιούις Χάμιλτον είχε το Νο 1 διότι ο Βρετανός στέφθηκε πρωταθλητής το 2008. Ομως οι επιδόσεις της ήταν απογοητευτικές μέχρι το καλοκαίρι (GP Γερμανίας), όπου δέχτηκε μια σοβαρή αναβάθμιση - ούτε σκέψη για τον Χάμιλτον ότι θα μπορούσε να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Παραταύτα η MP4/25, που βρίσκεται ακόμη στην αεροδυναμική σήραγγα, θα φέρει και πάλι το Νο 1 όλο το 2010.

Οδηγός της θα είναι ο πρωταθλητής Τζένσον Μπάτον, η μεταπήδηση του οποίου στη McLaren αποτέλεσε τη μ

Τζένσον Μπάτον: Ο άσσος της McLaren!

Η φετινή ΜΡ4/24 του Λιούις Χάμιλτον είχε το Νο 1 διότι ο Βρετανός στέφθηκε πρωταθλητής το 2008. Ομως οι επιδόσεις της ήταν απογοητευτικές μέχρι το καλοκαίρι (GP Γερμανίας), όπου δέχτηκε μια σοβαρή αναβάθμιση - ούτε σκέψη για τον Χάμιλτον ότι θα μπορούσε να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Παραταύτα η MP4/25, που βρίσκεται ακόμη στην αεροδυναμική σήραγγα, θα φέρει και πάλι το Νο 1 όλο το 2010.

Οδηγός της θα είναι ο πρωταθλητής Τζένσον Μπάτον, η μεταπήδηση του οποίου στη McLaren αποτέλεσε τη μεγάλη έκπληξη της φετινής μεταγραφικής περιόδου.

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του μεγάλου αντιπάλου


του στη φετινή μάχη του τίτλου Σεμπάστιαν Φέτελ:
«Αποτελεί έκπληξη να βλέπεις τον πρωταθλητή να φεύγει από την ομάδα με την οποία πήρε τον τίτλο. Η Brawn GP, που μετονομάστηκε σε Mercedes GP, παραμένει πολύ δυνατή. Δεν ξέρω πόσο μπορούν να ανατραπούν οι ισορροπίες το 2010, αλλά τα πράγματα λογικά θα πάνε καλύτερα για την ομάδα που ανέλαβε η Mercedes. Φυσικά και η McLaren έχει ισχυρή παράδοση και παρουσία. Ενδιαφέρον έχει και πώς θα διαμορφωθεί η κατάσταση ανάμεσα σε Χάμιλτον και Μπάτον. Είναι δύο Βρετανοί, σε βρετανική ομάδα, όμως ο Μπάτον είναι καινούριος».
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Μπάτον βρίσκεται στο επίκεντρο με τις επιλογές του. Αξέχαστο θα μείνει το σκάνδαλο με τα διπλά συμβόλαια σε Williams και BAR. Ο ίδιος χάλασε τον κόσμο για να φύγει από την BAR και να πάει στη Williams, όταν όμως ήρθε ο καιρός δεν ήθελε…

Ο φετινός πρωταθλητής μιλώντας για την απόφασή του να πάει στη McLaren τόνισε: «Είναι πάντοτε δύσκολη απόφαση να αφήσεις μια ομάδα στην οποία ανήκεις τόσα χρόνια. Αλλά η ζωή είναι γεμάτη

Κλείσιμο
προκλήσεις και το πιο σημαντικό είναι να έχεις συνεχώς νέες.
Κατέκτησα τον τίτλο με την Brawn φέτος και αυτό δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ. Η McLaren-Mercedes είναι μια νέα πρόκληση για μένα. Η McLaren είναι ιστορική ομάδα με πολύ σημαντικά επιτεύγματα».
Ο Ρος Μπρον μέχρι την τελευταία στιγμή αρνιόταν να πιστέψει ότι ο Μπάτον θα έφευγε από την ομάδα που τον ανέδειξε, ενώ ο Τζάκι Στιούαρτ ήταν κατηγορηματικός: «Πιστεύω ότι ήταν λάθος αυτό που έκανε ο Μπάτον. Εάν ήμουν στη θέση του θα έκλεινα την καλύτερη δυνατή συμφωνία με την ομάδα που γνωρίζω καλά την κουλτούρα της και θα προσπαθούσα να μείνω κοντά στο Ρος Μπρον. Στη McLaren θα βρει μια τελείως διαφορετική νοοτροπία που δεν έχει φανταστεί. Εχουν μια πολύ αποστειρωμένη κουλτούρα, που δεν έχει το συναίσθημα και το πάθος της Brawn».

 

 

Ο Τζένσον Μπάτον συζεί με τη Μιτσιμπάτα

 

 

 

 



Αρκετοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι ο Μπάτον επέλεξε τα περισσότερα χρήματα, όμως ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes GP Νικ Φράι είναι κατηγορηματικός: «Η προσφορά μας ήταν υψηλότερη από της McLaren».
Στο παρασκήνιο συζητιέται ότι ο Μπάτον αποτέλεσε μέρος της συμφωνίας ανάμεσα σε McLaren και Mercedes για τη σταδιακή αποχώρηση της γερμανικής εταιρείας από τη μετοχική σύνθεση της βρετανικής ομάδας.

Οπως και να έχει, ο Βρετανός πλέον είναι 29 ετών και είναι πολύ πιθανόν οι επιλογές του να επηρεάζονται και από εξωγενείς παράγοντες. Ο ίδιος πάντως διαψεύδει τα δημοσιεύματα που τον φέρουν να έχει δώσει λόγο στην Τζέσικα Μιτσιμπάτα: «Τίποτα από αυτά που γράφτηκαν στις εφημερίδες δεν αληθεύει. Αν είχα πει στην αρχή της σεζόν ότι αν κατακτούσα το πρωτάθλημα θα της έκανα πρόταση γάμου δεν θα ήταν έκπληξη! Αλλά... θα ήταν έκπληξη».

· O Μπάτον γεννήθηκε στις 19/1/1980 στο Σόμερσετ. Εχει ύψος 1,82 και ζυγίζει 72 kg.
· Είναι μόνιμος κάτοικος Μονακό.
· Εκανε το ντεμπούτο του στη F1 το 2000 με τα χρώματα της Williams BMW.
· Για να το πετύχει είπε ψέματα για την ηλικία του, ότι είναι 21 ετών.
· Από τότε αγωνίστηκε με την Benneton (2001), τη Renault (2002), την Bar Honda (2003-06), τη Honda (2007-08) και την Brawn (2009).
· Φέτος κατέκτησε τον τίτλο με 95 βαθμούς (6 νίκες).
· Το 2004 που είχε τερματίσει 3ος στο πρωτάθλημα είχε μαζέψει 85 βαθμούς χωρίς νίκη, αλλά με 10 παρουσίες στο βάθρο.
· Η πρώτη του νίκη ήρθε το 2006 υπό βροχή στην Ουγγαρία.
· Μέχρι σήμερα έχει εκκινήσει σε 170 GP, έχει πάρει 7 νίκες και pole position, έχει ανέβει 24 φορές στο βάθρο και έχει συγκεντρώσει 327 βαθμούς.
· Στο ξεκίνημα της καριέρας του στη F1 έκανε κάποια επικοινωνιακά λάθη που τα πλήρωσε ακριβά.
· Οπως το 2001 που νοίκιασε ένα σκάφος τις μέρες του GP Μονακό, το έδεσε σε περίοπτη θέση στο λιμάνι και κάθε βράδυ έδινε πάρτι.
· Αυτό προκάλεσε τη μήνη και τα καυστικά σχόλια του τότε αγωνιστικού διευθυντή της Benetton Φλάβιο Μπριατόρε.
· Η ταμπέλα του playboy που του κόλλησε τότε τον κατατρέχει ακόμη.
· Ισως όχι τόσο άδικα, καθώς ο Μπάτον με τις κατά καιρούς εφήμερες σχέσεις του με μοντέλα την τροφοδοτούσε.
· Η Τζέσικα Μιτσιμπάτα, Γιαπωνέζα τοπ μόντελ που βρίσκεται στο πλάι του τώρα, είναι φετινής εσοδείας.
· Ο Μπάτον του χρόνου θα αγωνίζεται με τα χρώματα της McLaren Mercedes και θα έχει στο μονοθέσιό του το Νο 1.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης