PROTOTHEMA

Car + Speed

Η αθέατη πλευρά

McLaren ΜΡ4/28: Τεχνική ανάλυση

McLaren ΜΡ4/28: Τεχνική ανάλυση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το ολοκαίνουργιο μονοθέσιο της McLaren αποτελεί διαφορετική προσέγγιση απ’ ότι το προηγούμενο. Η MP4/27 σύμφωνα με τον διευθυντή μηχανολογίας της ομάδας Τιμ Γκος είχε φτάσει σ’ ένα οριακό βαθμό εξέλιξης σε κάποια σημεία και χρειάζονταν μια ριζική αλλαγή για να μπορέσουν να έχουν περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης.

Το ολοκαίνουργιο μονοθέσιο της McLaren αποτελεί διαφορετική προσέγγιση απ’ ότι το προηγούμενο. Η MP4/27 σύμφωνα με τον διευθυντή μηχανολογίας της ομάδας Τιμ Γκος είχε φτάσει σ’ ένα οριακό βαθμό εξέλιξης σε κάποια σημεία και χρειάζονταν μια ριζική αλλαγή για να μπορέσουν να έχουν περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης.

Τρία είναι τα κύρια σημεία που έχουν αλλάξει. Η διάταξη της ανάρτησης πλέον από push rod (ράβδος έλξης) πέρασαν σε pull rod (ράβδος ώσης) στοχεύοντας σε αεροδυναμικά πλεονεκτήματα στην περιοχή της ανάρτησης που είναι ανάμεσα στο μονοθέσιο και στον τροχό.

Πρόκειται για λύση που παρουσίασε αρχικά ο Νιούι πριν 3 χρόνια στη Red Bull και αντέγραψε πέρυσι όχι χωρίς προβλήματα η Ferrari. Επίσης υπάρχει σκαλοπάτι στο κάτω μέρος του ρύγχους ενώ το πίσω μέρος του μονοθεσίου είχε σμιλευτεί ακραία και στενεύει πιο απότομα. Αυτό έγινε για να μπορέσουν να κατευθυνθούν πιο αποτελεσματικά τα καυσαέρια προς το διαχύτη προς όφελος της αεροδυναμικής απόδοσης.


Μιλώντας σχετικά ο Τιμ Γκος τόνισε: «Ακολουθώντας ακραίες επιλογές στο πίσω μέρος, οδηγούμενος από τη ροή των καυσαερίων οφείλεις να είσαι σίγουρος πως το πίσω μέρος συνεχίζει να συμπεριφέρεται σωστά».

Συνολικά οι τεχνικές προδιαγραφές της νέας McLaren ΜΡ4/28 είναι:

Σασί: Μονοκόκ κατασκευής McLaren από ανθρακόνημα. Εμπεριέχει εμπρόσθιο και πλαϊνό τμήμα με δομή απορρόφησης συγκρούσεων και κάψουλα επιβίωσης.

Εμπρός ανάρτηση: Εσωτερική ράβδος στρέψης με αμορτισέρ, συνδυάζεται με ράβδο ώσης και διπλά ψαλίδια

Πίσω ανάρτηση:
Εσωτερική ράβδος στρέψης με αμορτισέρ, συνδυάζεται με ράβδο ώσης και διπλά ψαλίδια.

Ηλεκτρονικά: Κατασκευής McLaren, περιλαμβάνουν έλεγχο σασί, κινητήρα, συλλογή δεδομένων, πίνακα ενδείξεων στο τιμόνι, εναλλάκτη, αισθητήρες, ανάλυση δεδομένων και τηλεμετρία.

Εξαρτήματα:
Φτιαγμένα από ανθρακόνημα. Περιλαμβάνει το κάλυμμα του κινητήρα, τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα, το πάτωμα, το ρύγχος της εμπρός αεροτομή και την πίσω αεροτομή. Επίσης σύστημα DRS που ενεργοποιεί ο πιλότος

Λιπαντικά και υγρά: Mobilith SHC™ 1500 Grease – λιπαίνει τους συνδέσμους της μετάδοσης υπό υψηλές θερμοκρασίες που προκαλούνται από την εξάτμιση και τα φρένα.
Mobilith SHC™ 220 Grease – ελαχιστοποιεί την αντίσταση που παρουσιάζουν τα κεραμικά ρουλεμάντων τροχών βοηθώντας στη μεγιστοποίηση της ταχύτητας.
Mobil SHC™ με πίεση 200 bar στους 100° C πρόκειται για υγρό στο υδραυλικό σύστημα που ελέγχει τις αλλαγές ταχυτήτων, το γκάζι και τη λειτουργία του DRS και της κρεμαγιέρας.

Ελαστικά: Pirelli P Zero
Ασύρματος:
Kenwood
Ζάντες: Enkei
Δαγκάνες φρένων: Akebono
Κυλινδράκια φρένων: Akebono
Μπαταρίες: GS Yuasa Corporation
Κρεμαγιέρα: McLaren με υποβοήθηση
Βαφή: AkzoNobel Car Refinishes με προϊόντα Sikkens

Κινητήρας Mercedes-Benz FO 108F
Χωρητικότητα:
2.4lt
Κύλινδροι: 8
Όριο στροφών: 18,000
Περιεχόμενη γωνία: 90°
Διάμετρος πιστονιού: 98mm
Βαλβίδες: 32
Καύσιμο: ExxonMobil High Performance Αμόλυβδη (5.75% βιοκαύσιμο)
Μπουζί: NGK Formula 1 με ειδικούς σπινθιριστές
Λιπαντικό: Mobil 1™ Engine Oil – μακράς ζωής, λιπαίνει και ψύχει
Βάρος: 95kg (σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA)

Υβριδικό σύστημα KERS
Κατασκευαστής:
Mercedes-Benz
Ηλεκτροκινητήρας/γεννήτρια
Κυψέλες ESS και λογισμικό
Ισχύς 60 kW
Μετάδοση

Κιβώτιο McLaren με περίβλημα από ανθρακόνημα, ενσωματωμένη δομή οπίσθιας σύγκρουσης
Σχέσεις 7+όπισθεν
Τύπος Χειροκίνητο, συνεχούς ροπής
Συμπλέκτης Ανθρακόνημα/ανθρακόνημα χειροκίνητος
Λιπαντικό Mobil 1 SHC™ Gear Oil
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία