Δοκιμάζουμε το νέο Mitsubishi Eclipse Cross

Δοκιμάζουμε το νέο Mitsubishi Eclipse Cross

Η ιαπωνική φίρμα λανσάρει στη χώρα μας το Eclipse Cross. Δοκιμάζουμε το SUV μοντέλο της Mitsubishi και συμπληρώνουμε πάνω από 500 χιλιόμετρα μαζί του.

Test: Mitsubishi Eclipse Cross
Ολοένα και περισσότεροι αγοραστές επιλέγουν SUV ή Crossover πρόκειται για την πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη κατηγορία. Πρώτα απ’ όλα ας τα διαχωρίσουμε, τα Crossover είναι ως επί το πλείστον δικίνητα με την απόστασή τους από το έδαφος να μην ξεπερνά τα 16cm. Αντίθετα τα SUV έχουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σύμφωνα και με απόφαση του ΣΕΑΑ πλέον, ως SUV θεωρούνται τα οχήματα που απέχουν πάνω από 16 cm από το έδαφος.

 Το Mitsubishi Eclipse Cross απέχει 17.5 cm από το έδαφος. Έχει μεταξόνιο στα 2.67m μήκος 4.4m και βάρος από 1425 -1550kg ανάλογα την έκδοση. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 341lt+37lt υποδαπέδιο και φτάνει τα 1136lt με διθέσια διαμόρφωση. Το Eclipse προέρχεται από την έκλειψη. Πρόκειται για μια εντελώς νέα προσπάθεια των Ιαπώνων στη συγκεκριμένη κατηγορία. Σημειώστε πως το συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.

Οι αναρτήσεις του με γόνατα MacPherson εμπρός με αντιστρεπτική ράβδο και πολλαπλούς συνδέσμους με αντιστρεπτική ράβδο πίσω. Το αμάξωμα φέρει ενισχυμένη δομή στην καμπίνα επιβατών και 7 αερόσακους στο στάνταρ εξοπλισμό του. Μάλιστα οι Ιάπωνες στέκονται ιδιαίτερα στην συναρμογή διαφορετικών κραμάτων που κατευθύνουν τη ροή ενέργειας μακριά από το ζωτικό χώρο επιβίωσης των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης.

Κλείσιμο
3 3d2


 Το Eclipse Cross είναι άμεσα διαθέσιμο και μπορείτε να το δείτε στις εκθέσεις της Mitsubishi. Υπάρχουν προσθιοκίνητες και 4κινητες εκδόσεις. Η προσθιοκίνητη έκδοση συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ η 4κινητη με κιβώτιο CVT 8 σχέσεων. Η 4κινητη έκδοση έχει και πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού με πολλά έξτρα όπως η πανοραμική ηλιοροφή. Το σύστημα 4κινησης που χρησιμοποιείται είναι το Super All Wheel Control, αποτελεί απόγονο των θρυλικών συστημάτων 4κινησης της εταιρείας από το EVO και το Pajero. Υπάρχουν 3 προγράμματα χαρτογράφησης της 4κινησης: Αυτό, Snow, Gravel. Η κατανομή της ροπής μπορεί να γίνει από 80-20 έως 40-60 ανάλογα με τις συνθήκες και την επιλεγμένη χαρτογράφηση.

Στο τιμόνι του Eclipse Cross


Το πρώτο που μας εντυπωσίασε ήταν τα άνετα, παχιά καθίσματα. Πραγματικά κολακεύουν το σώμα και βοηθούν στο να παραμείνει ξεκούραστος ο οδηγός σε πολύωρο ταξίδι συντελώντας έτσι στην οδική ασφάλεια. Αρχικά οδηγήσαμε την προσθιοκίνητη έκδοση. Στον αυτοκινητόδρομο το Eclipse Cross μέχρι τα όρια της νομιμότητας είναι εξαιρετικά αθόρυβο και ευθύβολο. Πάνω από εκεί είναι αλήθεια πως δεν το δοκιμάσαμε, συνειδητά καθότι πιστεύουμε ότι στο δρόμο πρέπει να κινούμαστε σύννομα.

3 3d6 3 3d5 Β

γαίνοντας στο Κάστρο από τον αυτοκινητόδρομο αρχίζουν τα ωραία. Το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει πολύ μακριές σχέσεις: Με 2α φτάνει τα 100km/h με 3η τα 140km/h και με 4η ταχύτητα επιτυγχάνεται η τελική του οχήματος την οποία φυσικά δεν επιβεβαιώσαμε. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1.5lt, 163PS είναι εξαιρετικά γραμμικός στην πράξη δεν αντιλαμβάνεσαι ότι πρόκειται για υπερτροφδοτούμενο σύνολο. Οι Ιάπωνες μηχανικοί έχουν συνδυάσει τον έμμεσο με τον άμεσο ψεκασμό με στόχο την άνεση και την απόδοση.

3 3d3

 Πράγματι το Eclipse Cross έχει περίσσεια δύναμης για να προσπεράσεις με ασφάλεια και να κινηθείς γρήγορα στο δρόμο. Επιπλέον και εδώ αρχίζουν τα ωραία η ανάρτησή του ειδικά στην έκδοση με τα ελαστικά διαστάσεων 215/70/16 δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να γέρνει ενώ ταυτόχρονα εξαφανίζει λακκούβες, σαμαράκια και ανομοιομορφίες. Το Eclipse Cross είναι το πρώτο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με οδική συμπεριφορά που ξεφεύγει από το ασφαλές και πάει στο ενδιαφέρουσα. Όχι δε στρίψαμε με γωνίες ούτε μπήκαμε σε καμία παλιά ακροπολική διαδρομή μας αρέσει όμως πολύ να έχουμε στα χέρια μας ένα καλοστημένο αυτοκίνητο.

3 3d7

 Η 4κινητη έκδοση τώρα είναι βαρύτερη και οι 18 αρες ζάντες αφαιρούν μέρος της άνεσης χαρίζοντας όμως στην όψη του οχήματος. Η 4κινηση με Active Yaw Control ή ελληνιστί αν προτιμάτε με έλεγχο της μετατόπισης του αμαξώματος στον κατακόρυφο άξονα (σ.σ: φρενάροντας τον αφόρτιστο, εσωτερικό τροχό) προσφέρει στον οδηγό υψηλά περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας ακόμη και σε μεικτές συνθήκες. Είναι βέβαιο πως μια 4αδα ελαστικών μεικτών συνθηκών το Eclipse Cross θα κινηθεί χωρίς προβλήματα σε λασπωμένο ή χιονισμένο τερέν.

017

Το Eclipse Cross φέρει όλα εκείνα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που απαιτούνται στις μέρες μας, έχει ποιότητα κατασκευής, βαριά κληρονομιά όσον αφορά στην τεχνολογία της 4κίνησης και των αναρτήσεων από την Mitsubishi οπότε έχει όλα όσα χρειάζεται για να πρωταγωνιστήσει. Επιλογή μας είναι σαφώς η δικίνητη έκδοση που έχει και εξαιρετικά δελεαστική τιμή για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Mitsubishi Eclipse Cross δικίνητο ή 4κινητο


Κινητήρας: 1.499 cc
Ισχύς: 163 PS στις 5.500 rpm
 Ροπή: 25.6kgm/1.800-4.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, CVT 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Επιτάχυνση 0-100km/h: 10,3 sec το δικίνητο, 9.8 sec το 4κινητο
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 9,0 το δικίνητο, 10.8 το 4κινητο (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 151 – 159 gr/km
Βάρος: 1.425 – 1550 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.405/1.805/1.685 mm
Aπόσταση από το έδαφος: 175 mm
Χώρος αποσκευών: 378 – 1136lt
Τιμή: Από 24.900 ευρώ δικίνητο, από 35.950 το 4κινητο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης