Test: Peugeot 3008 1.6 BlueHDi GT Line

Test: Peugeot 3008 1.6 BlueHDi GT Line

Το Peugeot 3008 λανσαρίστηκε πριν από περίπου ένα χρόνο στην αγορά κλέβοντας τις εντυπώσεις στην κατηγορία των μεσαίων SUV και πλέον εμείς δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοσή του GT Line στα 1.6 λτ. diesel με το αυτόματο κιβώτιο EAT6.

Test: Peugeot 3008 1.6 BlueHDi GT Line
Η νέα γενιά του Peugeot 3008
ήταν ένα από τα πιο σημαντικά λανσαρίσματα της περσινής χρονιάς –ή μάλλον των τελών του 2016 για να είμαστε ακριβείς, κάτι που πιστοποιήθηκε άλλωστε και με την ανάδειξη του μοντέλου ως «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2017». Στη γκάμα του, το SUV της
Peugeot διαθέτει μια χαρακτηριστική πληρότητα επιλογών κινητήρων, κιβωτίων και εξοπλισμού, καλύπτοντας ακόμη και τον πιο απαιτητικό.

Κλείσιμο
Η έκδοση GT Line της δοκιμής μας είναι και η κορυφαία εξοπλιστικά που μπορεί να αποκτήσει ο υποψήφιος αγοραστής, προσφέροντας το κάτι παραπάνω σε εμφάνιση, πολυτέλεια και τεχνολογία. Στο πεδίο της τιμής, το Peugeot 3008 1. BlueHDi 120 PS GT Line κοστίζει 35.900 ευρώ έχοντας έναν πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο της δοκιμής μας κοστίζει μόνο 200 ευρώ περισσότερα (36.100 ευρώ).

Αρέσει ακόμη περισσότερο


Το Peugeot 3008 έχει ξεχωρίζει με τις πολύ μοντέρνες και δυναμικές γραμμές του υπερυψωμένου αμαξώματός του και στην έκδοση GT Line, η πολύ ελκυστική αυτή εικόνα τονίζεται ακόμη περισσότερο. Έτσι λοιπόν, υπάρχει μια νέα μάσκα με ειδικά σχεδιασμένο αεραγωγό και μαύρη αναγραφή «Peugeot», ένας πιο σπορ εμπρόσθιος προφυλακτήρας, μαύρα καλύμματα για τους πλαϊνούς καθρέπτες, αποκλειστικά μαύρη οροφή, δύο επιχρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης, αλλά και περισσότερες χρωμιωμένες επενδύσεις σε διάφορα άλλα σημεία του αμαξώματος. Οι εξωτερικές αλλαγές ολοκληρώνονται με τα νέα λογότυπα «GT Line» στο πλάι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

3008 GT Line 640 (10)

Hi-tech και πολυτελές εσωτερικό


Περνώντας στο θάλαμο των επιβατών, το εντυπωσιακό i-Cockpit ταμπλό ενισχύεται ακόμη περισσότερο στην έκδοση GT Line με την παρουσία του συστήματος i-Cockpit Amplify, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να αλλάξει το μοτίβο του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών), του φωτισμού, να επιλέξει το άρωμα της καμπίνας και πολλά άλλα, έχοντας δύο προεπιλεγμένα set-up (Relax και Boost). Επιπλέον αυτού υπάρχει ένα πιο σπορ τιμόνι με διάτρητη δερμάτινη επένδυση χρώμιο και σήμα GT Line, καθώς και πεντάλ αλουμινίου. Ποιοτικά, η έτσι κι αλλιώς υψηλή ποιότητα κατασκευής του θαλάμου ενισχύεται με πιο πολυτελείς επενδύσεις για τα καθίσματα των επιβατών. Συνολικά, το εσωτερικό του Peugeot 3008 GT Line είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του αυτοκινήτου και σίγουρα ένα από τα κορυφαία σε εμφάνιση και ποιότητα της κατηγορίας.

3008 GT Line 640 (7)

 Στο πεδίο των χώρων το Peugeot 3008 GT Line θα μεταφέρει με άνεση 4+1 ενήλικες επιβάτες, ενώ και το πορτ-μπαγκάζ των 520 λίτρων χωράει και με το παραπάνω όλες τις αποσκευές τους. Παρά την σπορτίβικη διάταξη του ταμπλό, οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι πολλοί και εύκολα προσβάσιμοι. Η ορατότητα προς τα εμπρός και πλάι είναι πολύ καλή, ωστόσο λόγω σχεδίασης (μικρό πίσω παρμπρίζ, «παχιές» κολώνες) αυτή προς τα πίσω περιορίζεται ελαφρώς.

«Ικανός» 1.600άρης-Κιβώτιο που προάγει την άνεση

 Ο βραβευμένος 1.600άρης BlueHDi κινητήρας diesel της Peugeot στην ισχυρότερη έκδοσή του με 120 άλογα ισχύος (και 30,6 kgm ροπής) κινεί το 3008 GT Line. Πρόκειται για ένα μοτέρ δοκιμασμένο, το οποίο χρησιμοποιεί τα αποθέματα ροπής του για να κινήσει σε πολύ καλούς ρυθμούς το 3008, έχοντας παράλληλα αρκετά πολιτισμένη λειτουργία για diesel. O συνδυασμός του με το αυτόματο κιβώτιο EAT6 (κλασικό με μετατροπέα ροπής) τονίζει τα χαρακτηριστικά άνεσης της επιλογής, με το κιβώτιο να ανταποκρίνεται πολύ θετικά στις απαιτήσεις του οδηγού. Το κουμπί «Sport» που υπάρχει πίσω από τον ντιζαϊνάτο επιλογέα ταχυτήτων θέτει κινητήρα και κιβώτιο σε πιο σπορτίφ mode. Σε αυτή την επιλογή το κιβώτιο κρατά περισσότερο την σχέση για να παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή και δύναμη, βοηθώντας σε μια προσπέραση. Σημειώστε ότι υπάρχει και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών των σχέσεων μέσω και σταθερών paddles πίσω από το τιμόνι. Στο πεδίο της κατανάλωσης ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου ικανοποιεί αρκετά, αφού σε συνθήκες κίνησης στην πόλη και την εθνική η μέση τιμή που είδαμε στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν 6,9 λτ./100 χλμ.

3008 GT Line 640 (3)

Εξαιρετικό στο δρόμο

 Στο δρόμο το Peugeot 3008 GT Line καταφέρνει να αναδειχθεί ως μια από την καλύτερες επιλογές της κατηγορίας των Crossover-SUV και αυτό συμβαίνει γιατί οι Γάλλοι μηχανικοί και τεχνικοί έχουν καταφέρει να συνδυάσουν με ιδανικό θα λέγαμε τρόπο την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Έτσι λοιπόν μέσα στην πόλη το 3008 δεν δυσανασχετεί κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του οδοστρώματος, με την ανάρτηση να φιλτράρει με χαρακτηριστική αποτελεσματικότητα της κακοτεχνίες, ενώ παράλληλα το συμπαγές πλαίσιο δεν επιτρέπει ταλαντώσεις και απότομα «κουνήματα». Στην εθνική, το 3008 ταξιδεύει χωρίς πολύ θόρυβο, εμπνέει σιγουριά και δεν επηρεάζεται ακόμη και από ισχυρούς ανέμους. Στις στροφές, οι κλίσεις είναι μικρές παρά την μεγάλη απόσταση από το έδαφος (219 χλστ.), ενώ παράλληλα η κατευθυντικότητα και η αμεσότητα του μπροστινού τμήματος δίνουν και μια σπορτίφ διάσταση στην έτσι κι αλλιώς γενικότερα ασφαλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Στο ίδιο μήκος κύματος εντάσσεται και το μικρό σε μέγεθος τιμόνι με τα πεπλατυσμένα άνω και κάτω άκρα, το οποίο προσφέρει πολύ καλή αίσθηση.

3008 GT Line 640 (1)

 Η έκδοση GT Line του Peugeot 3008 εφοδιάζεται στάνταρ με το σύστημα Advanced Grip Control της γαλλικής εταιρείας. Επίσης, τα ελαστικά είναι Mud & Snow, ενώ υπάρχει και σύστημα Hill Assist Descent Control για ευκολότερη κατάβαση σε μια απότομη πλαγιά. Το σύστημα Advanced Grip Control μέσω 5 επιλογών (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP Off) επεμβαίνει στους εμπρόσθιους τροχούς του αυτοκινήτου βελτιώνοντας μαζί και με τα ελαστικά, την πρόσφυση σε σαθρά εδάφη. Δεν αντικαθιστά την τετρακίνηση, όμως στην πράξη διευκολύνει την κίνηση του αυτοκινήτου σε διαδρομές με πατημένο χώμα.

  ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA

 Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 120 PS/3.500 rpm
Ροπή: 30.6 kgm/1.750 rpm
 Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 11.6 sec
Τελική ταχύτητα: 185 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4.2 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 108 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 105,8 €
Βάρος: 1.390 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.447/1.841/1.624 mm
Μεταξόνιο: 2.675 mm
Χώρος αποσκευών: 520 lt
Τιμή: 36.100€
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης