PROTOTHEMA

Car + Speed

Αποστολή στην Ισπανία: Γιάννης Τσιρογιάννης

Οδηγούμε το νέο Hyundai i30 Fastback

Οδηγούμε το νέο Hyundai i30 Fastback

Βρισκόμαστε στη Βαλένθια προκειμένου να επιβεβαιώσουμε τον δημιουργικό οργασμό της Hyundai, η οποία επεκτείνει προσεκτικά τη γκάμα του i30, αυτή τη φορά με το πολλά υποσχόμενο Fastback, ένα σπορτίφ 5θυρο που θα πάει την εταιρία παρακάτω, δανεισμένο συνήθειες Δυτικοευρωπαίων κατασκευαστών.

Προηγήθηκαν τα hatchback, Tourer και το απόλυτο N. Τώρα σειρά έχει κάτι  διαφορετικό με μία νέα μορφή στην οποία δεν μας έχει συνηθίσει η κορεάτικη φίρμα. Με κουπέ εικόνα στο πίσω τμήμα, χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 5 mm, υπερυψωμένο σπόιλερ και έντονα στοιχεία στο σχεδιασμό, το κουπέ της Hyundai έρχεται να οδηγήσει τη μάρκα σε νέα μονοπάτια. «Το i30 Fastback θα αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού. Είμαστε η πρώτη εταιρία μαζικής παραγωγής που τοποθετεί στην κατηγορία ένα τεχνολογικά προηγμένο 5θυρο κουπέ», τόνισε με στόμφο ο σχεδιαστής της Hyundai, Thomas Burkle.


Στο πρόσθιο μέρος, οι διαστάσεις της χαρακτηριστικής γρίλιας έχουν μειωθεί ενώ έχει προστεθεί μία οριζόντια γραμμή εισαγωγών αέρα προς τα κάτω, ενώ προστέθηκαν στα φωτιστικά σώματα, LED φώτα ημέρας. Σε σχέση με το συμβατικό i30, το ύψος έχει μειωθεί κατά 25 mm, ειδικά πίσω προκειμένου να αναδειχθεί ο κουπέ σχεδιασμός. Πίσω ξεχωρίζει το τονισμένο σπόιλερ.

i30 fastback 640

Στα πιο ουσιαστικά τώρα, μειωμένη είναι κατά 30mm η απόσταση από το έδαφος (μέσω σκληρότερων ελατηρίων στην ανάρτηση), ενώ αυξημένη σε ποσοστό 15% είναι πλέον η ακαμψία του πλαισίου, ώστε να βελτιωθεί τόσο ο χειρισμός στο δρόμο, όσο και η ασφάλεια. Το μήκους 4.455 mm Fastback θα φορά δύο υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες: τον 3κύλινδρο 1.0 T-GDI των 130 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο αλλά και τον 1.4 T-GDI των 140 ίππων που μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη παρακαλώ. Σε ότι αφορά στους diesel, συναντάμε τον νέο 1.6 turbodiesel της εταιρίας, με ισχύ 110 και 136 ίππους, ο οποίος δύναται να συνεργαστεί τόσο με 6άρι χειροκίνητο όσο και με 7άρι αυτόματο κιβώτιο.

Hyundai-i30_Fastback-inter-tsiro-640

 Στον τομέα της ασφάλειας θα προσφέρει ηχηρές λύσεις που ανεβάζουν ψηλά τον πήχη στη συγκεκριμένη κατηγορία. Έχουμε και λέμε, Advanced Smart Cruise Control, Autonomous Emergency Braking, Driver Attention Alert, High Beam Assist and Lane Keeping Assist. Προαιρετικά θα διατίθεται οθόνη αφής 8 ιντσών με Apple CarPlay και Android Auto, απ’ όπου θα μπορεί κανείς να χειριστεί τα συστήματα infotainment.

Ουσιαστικά με το Fastback η Hyundai επιχειρεί να τοποθετήσει ένα αυτόνομο μοντέλο, το οποίο στρογγυλοκάθεται ανάμεσα στο αμιγώς 5θυρο i30 αλλά και στο wagon. Προφανώς και το κατάφερε, αφού εκτός από την εκκεντρική εξωτερική εικόνα, έχουμε και ένα καλοστημένο ευρύχωρο οικογενειακό, το οποίο είναι σε θέση να σε ικανοποιήσει σε μια πιο απαιτητική διαδρομή από την κλασική.

Hyundai-i30_Fastback-back-tsiro-640

 Στην ισπανική άσφαλτο τώρα, το i30 Fastback έδειξε αξιομνημόνευτη αυτοπεποίθηση για Κορεάτη εκπρόσωπο της κλάσης, ανεβάζοντας μεμιάς τις προσδοκίες όχι μόνο του οδηγού, αλλά πολύ περισσότερο της ίδιας της φίρμας στον τομέα των δυναμικών χαρακτηριστικών, αναθεωρώντας ουσιαστικά όσα γνωρίζαμε μέχρι τώρα γι’ αυτή. Άνετο και ασφαλές, δημιουργήθηκε για να μπει στα ρουθούνια Ευρωπαίων ανταγωνιστών. Στη χώρα μας αναμένεται τον Μάρτιο. Στις τιμές, γίνεται προσπάθεια αυτές να ξεκινούν κάτω από τα 20.000 ευρώ.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

VG30/01/201810:07

Μεγάλη παράλειψη από το άρθρο το γεγονός ότι έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τη στιγμή που μεγάλοι ευρωπαίοι κατασκευαστές (vw, renault) δεν την επιλέγουν (η vw μάλιστα την έχει εγκαταλείψει μετά από μια δεκαετία χρήσης στα μοντέλα ευρείας κατανάλωσης). Πρακτικότατη η 5η πόρτα. Λιτό, μοντέρνο και δυναμικό το σχήμα, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Μακάρι να πάει καλά γιατί δείχνει την προσπάθεια των κορεατών να ανέβουν σκαλοπάτι.

Απάντηση
GS28/01/201821:23

Η απόσταση από το έδαφος μειώθηκε κατά 30 mm και το κέντρο βάρους κατά (μόνο) 5 mm??? κάτι δεν μου πάει καλά... κατά τα άλλα, εγώ στις φωτό δεν βλέπω LED ημέρας στα εμπρός φωτιστικά (αλλά από κάτω) ούτε κάποιον 'εκκεντρικό' εξωτερικό σχεδιασμό - ο δημοσιογράφος μάλλον δεν πήρε σωστή μετάφραση από τις μπροσούρες της Hyundai... προσωπικά μου θυμίζει Mazda F (ίσως όχι το ίδιο το σχέδιο αλλά η φιλοσοφία του σχεδιασμού) και αυτό νομίζω είναι καλό διότι ένα τέτοιο μοντέλο λείπει από την αγορά γενικά. Βέβαια, μεταξύ μας, η τιμή είναι μάλλον υψηλή για Hyundai - μπορεί να τα αξίζει αλλά κακά τα ψέματα, καλώς κακώς, όσο ανεβαίνει η τιμή η 'αξία' της μάρκας μετράει περισσότερο

Απάντηση
Μ.Γ29/01/201818:54

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ "ενώ προστέθηκαν στα φωτιστικά σώματα, LED φώτα ημέρας" ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΧΟ. ΤΑ LED ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ HATCHBACK. ΤΟ TOURER (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ) ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΜΟΡΦΟ. " στον τομέα της ασφάλειας θα προσφέρει ηχηρές λύσεις που ανεβάζουν ψηλά τον πήχη στη συγκεκριμένη κατηγορία. Έχουμε και λέμε, Advanced Smart Cruise Control, Autonomous Emergency Braking, Driver Attention Alert, High Beam Assist and Lane Keeping Assist." ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ STANDART ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥ HATCHBACK. Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΥΨΗΛΗ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ "ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ".

Απάντηση
ΕVΟ 610ΗΡ28/01/201817:08

Koιτάχτε Ηyundai όμορφο εργαλείο κούκλα! Και ύστερα μου λένε για MERCEDES και τρίχες κατσαρές.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία