PROTOTHEMA

Car + Speed

Βελτίωση σε εμφάνιση και ιπποδύναμη

Με 500 άλογα το Audi RS3 της ABT

Με 500 άλογα το Audi RS3 της ABT

Με 400 ίππους που προέρχονται από έναν 5κύλινδρο 2,5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, είναι ασφαλές να πούμε ότι το Audi RS3 Sportback έχει περισσότερη ισχύ απ’ ότι προδίδει ένα αυτοκίνητο του μεγέθους του. Αλλά για όσους είναι δύσκολο να ευχαριστηθούν, η ABT έχει τη λύση.

Το hot hatch όπως επίσης και το εξίσου hot sedan φλερτάρουν τα επίπεδα ισχύος μερικών από τα supercars περασμένων ετών... Ακολουθώντας το ήδη εντυπωσιακό κιτ των 460 ίππων, το νέο πακέτο ABT Power R ανεβάζει την ισχύ στους 500 ίππους. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει τώρα τεράστιους δίσκους 380 mm που κρύβονται πίσω από τους τροχούς των 19 και 20 ιντσών της ABT για να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη δυνατή επιβράδυνση.


 Δεν υπάρχει καμία λέξη σχετικά με τη ροπή, αλλά σίγουρα το κιτ ξεπερνά τα 480 Nm. Η ABT υπόσχεται επίσης να βελτιστοποιήσει τα ελατήρια και τις αντιστρεπτικές της ανάρτησης, ενώ η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Ένα προσαρμοσμένο σύστημα εξάτμισης με μαύρες τετραπλές απολήξεις 102 mm, αξιοποιεί στο έπακρο το ένδοξο soundtrack του 5κύλινδρου συνόλου.

Audi-rs3-sportback-by-abt-tsiro-640

Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε πως συγκρίνεται το αναβαθμισμένο RS3 με την τυπική έκδοση της Audi, η οποία σημειώστε πως ήδη κάνει το 0-100 km/h σε 4,1 sec, προτού φτάσει στα 280 km/h της ηλεκτρονικά περιορισμένης τελικής ταχύτητας. Ο βελτιωτικός οίκος ολοκληρώνει τις αναβαθμίσεις με ένα διακριτικό οπτικό εξωτερικό κιτ που περιλαμβάνει μια πρόσθια αεροτομή, πρόσθετο πλέγμα με το λογότυπο "RS3", καθώς και ένα σύνολο αεροδυναμικών βοηθημάτων στην ουρά.

Σε ότι αφορά στο εσωτερικό, μια ποικιλία από ανθρακονήματα, νέα πατάκια δαπέδου και άλλα αξεσουάρ δίνουν μια νέα σπορ εικόνα.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Βούρτσα 24/01/201801:17

Σαν τα οπελ δεν έχει. Περαστικά σας.

Απάντηση
EVO 610HP23/01/201823:58

@Γερμανοτσολιάδες: Τα EVO σας γλεντούν αυτό και τα υπόλοιπα Γερμανικά τενεκεδάκια σας

Απάντηση
Παππού 24/01/201801:51

Παππού τσαγακι πίνεις που και που;

Απάντηση
Τι λες ρε τυρογαλά;;;24/01/201800:21

@23:58: Οι 610 ΗΡ το ξέρουν;

Απάντηση
Μόνο 23/01/201822:49

Μονο για Γερμανία. Η Μερσεντα τρωει σκόνη και η μπεμπα καγκουρο.

Απάντηση
George23/01/201822:44

@20:37 Όχι στα φρένα. Γρανάζι του ηλεκτρικού χειρόφρενου ήταν που δεν δημιουργούσε κανένα κίνδυνο. Ούτε μια αναφορά δεν υπήρξε. Αλλά κάτι πρέπει να βρει ο λαμπαδιασμένος να πει.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία