PROTOTHEMA

Car + Speed

Mercedes-AMG 53

Υβριδική έκδοση για τις Mercedes-AMG

Υβριδική έκδοση για τις Mercedes-AMG

Η Mercedes αποκάλυψε τη νέα Σειρά 53 μοντέλων για τις κορυφαίες AMG εκδόσεις της, οι οποίες τοποθετούνται στη γκάμα μεταξύ των AMG 43 και των κορυφαίων AMG 63 επιλογών έχοντας υβριδικό σύστημα κίνησης.

Τα πρώτα μοντέλα που θα λάβουν έκδοση AMG 53 στη γκάμα τους θα είναι οι Mercedes CLS, E-Class Coupe και E-Class Cabrio. Χαρακτηριστικό τους στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι πρόκειται για τις πρώτες AMG εκδόσεις που θα χρησιμοποιούν για την κίνησή τους και ηλεκτρισμό, μέσω ενός «ήπιου» υβριδικού συστήματος. Πιο συγκεκριμένα, όλες οι νέες Mercedes-AMG 53 διαθέτουν για την κίνησή τους έναν ολοκαίνουργιο 3λιτρο 6κυλίνδρο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος διαθέτει 2 τούρμπο, ένα «παραδοσιακό» και ένα 48-volt ηλεκτρικό.


Παράλληλα, το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με έναν πολύ μικρό ηλεκτροκινητήρα, που το υποβοηθά μειώνοντας την κατανάλωση και τους ρύπους. Στο πεδίο της απόδοσης, η δύναμη του κινητήρα βενζίνης είναι 435 ίπποι και η ροπή 520 Nm, με τον ηλεκτροκινητήρα να προσθέτει επιπλέον 21 ίππους ισχύος και 250 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι πολύ γρήγορες (π.χ. η νέα CLS 53 AMG θέλει για το 0-100 χλμ./ώρα 4,5 δλ.), ενώ η μέση κατανάλωση κρατιέται σε χαμηλά επίπεδα (στη CLS 53 AMG: 8,5 lt/100 km). Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ Coupé, C238, 2018

Όλες οι νέες Mercedes-AMG 53 διαθέτουν 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift TCT, ενώ η δύναμη στέλνεται και στους 4 τροχούς μέσω αυτόματης τετρακίνησης Performance 4Matic+. Παράλληλα, αρκετές βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, ώστε να προσφέρονται πιο δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο.

Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ Cabriolet, A238, 2018

 Οι νέες εκδόσεις των Mercedes-AMG κάνουν το ντεμπούτο τους στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ σήμερα. Η Mercedes με αφορμή το ξεκίνημα της διάθεσής τους δημιουργεί την ειδική έκδοση Edition 1 για την CLS 53, η οποία αποκτά ειδικά χρώματα, επενδύσεις, extra εξοπλισμό και πολλά άλλα.

Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+, C257, 2018
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

@George19/01/201820:45

Τις λέξεις 'κόστος','μικτά','καθαρά' τα έχεις ακούσει ποτέ ή...μπάαα?100 χιλιάδες x 100 χιλιάδες =10 δις!Ντάξει,αυτό που λέν στα βλάχικα 'τα πιάσαμε τα λεφτά μας'.Το θέμα είναι τι καθαρίζεις.Αν για να βγάλεις "τα πολλά" 10,δίνεις 11, το έχασες...

Απάντηση
@17:4119/01/201818:27

Σου εχω απαντησει σε αυτο. Αν ηθελαν πραγματικα να χτυπησουν την Γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια θα εβαζαν ταριφες, φορους και περιορισμους εισαγωγων στις ΗΠΑ. Δεν υπαρχει ομως λογος να το κανουν. Και αν πραγματικα ηθελα να ξεκανουν τους Γερμανους θα επεφταν στο κολπο τα μεγαλα μεσα και οι μεγαλοι παικτες....ΣΙΑ, ΝΣΑ , ιοι, κλπ. Διαβασε πως σαμποταρανε το λογισμικο Siemens Step7 οου χρησιμοποιουσε το Ιραν με τον ιο Stuxnet. Σε αυτα ειναι μανουλες οι Αμερικανοι...δεν τους πιανει κανεις...σιγα μη καθοντουσαν να χρηματοδτουν την TESLA για να ανταγωνιστουν τους Γερμανους. Ενα δευτερο Stuxnet να κανανε θα κολλαγε ολη η βιομηχανικη παραγωγη της Γερμανιας...οποτε αστο σου λεω...δεν ισχυει αυτο περι χρηματοδοτησης της TESLA, αν ηθελαν ειχαν ενα σωρο αλλες επιλογες.

Απάντηση
@20:0219/01/201820:29

To οτι η Tesla εχει λαβει μεσω επιδοτησεων πολλα λεφτα απο την κυβερνηση των ΗΠΑ ουτε κρυφο ειναι ουτε μυστικο. Με ενα απλο γκουγκλαρισμα βρηκα οτι Tesla και Space X εχουν λαβει 4.9 δις δολλαρια σε επιδοτησεις. Δεν ανακαλυψες τον τροχο λοιπον με αυτο που μας λες. Αυτο που σου λεω ειναι πως αν πραγματικα ηθελαν να καταστησουν την αυτοκινητοβιομηχανια των Γερμανων ανημπορη υπηρχαν απειροι αλλοι τροποι να το κανουν.... σου περιεγραψα εναν....Stuxnet...αχρηστευει τους Programmable logic controllers που χρησιμοποιουνται σε καθε ειδους βιομηχανικη παραγωγη...παιχνιδακι για τους Αμερικανους να προγραμματισουν κατι τετοιο. To συγκεκριμενο wοrm στοχο ειχε PLCs της Siemens (συμπτωση ε?)....που χρησιμοποιουσαν οι Ιρανοι στο πυρηνικο τους προγραμμα. Υπολογιζεται οτι καταστραφηκαν το 1/5 συσκευών φυγοκέντρησης με αποτελεσμα το προγραμμα να μην προχωρησει...οποτε ασε σε λεω....τροποι υπαρχουν πολλοι - αν θελουν.

Απάντηση
@15:1919/01/201816:09

Ναι και η VW πουλαει λουκανικα , αυτο το ηξερες? - αληθεια ειναι δεν προκειται για τρολαρισμα. Τι να απαντησω αντρικια ρε γκιοζο? Μου ειπες ποιος εχει προβλημα και σε λεω, οι Αμερικανοι παντως δεν εχουν προβλημα...Τοσο δυσνοητο ειναι? Μας τα εχετε κανει τσουρεκια με τις πωλησεις των τριων μεγαλων Γερμανων στα α,αξια και σου απαντησα στα @@ των Αμερικανων οι πωλησεις τους, αφου οι βιομηχανιες τους και εταιρειες τους ειναι μπροστα απο τους Γερμανους σε ολα τα αλλα (τραπεζες, τηλεπικοινωνιες, πληροφορικη, φαρμακευτικες κλπ η λιστα δεν εχει τελειωμο βασικα). Ειναι σαν να μου λες και να ξαναλες οτι οι Αμερικανοι δεν εχουν παρει παγκοσμιο κυπελο στο ποδοσφαιρο, και σου απαντω....ειμαι σιγουρος οτι το γραφουν στα @@ τους το παγκοσμιο κυπελο οπως γραφουν στα @@ και τις πωλησεις σε αυτοκινητα εφοσον ειναι μπροστα σε ολα τα υπολοιπα. Αν δεν καταλαβες και τωρα η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα!

Απάντηση
@@@19/01/201817:41

Οταν σου έλεγα(πολλές φορές) οτι εχουν βαλθεί με την κραταιά-δήθεν ιδιωτική- Tesla (δεν πουλάω σχεδον τίποτα αλλά λεφτά με το τσουβάλι-απο που άραγε;) αλλά και το 'σκάνδαλο' να χτυπήσουν την ισχυρότερη βιομηχανία της Ευρώπης,αυτό ακριβώς εννοουσα!Επιτέλους το κατάλαβες!Εστω και κατα λάθος!

Απάντηση
Fan club George Teslaκια19/01/201816:19

Γεια σου μεγάλε δάσκαλε γκουρού της ηλεκτροκίνησης... Υποκλινόμαστε στο μεγαλείο σου!

Απάντηση
@10:5019/01/201813:24

Πανε μπες στο Forbes και δες τη λιστα μες τις πιο κερδοφορες εταιρειες στον κοσμο για το 2017. Στην κορυφη ειναι Αμερικανοι, Κινεζοι, Γιαπωνεζοι. Στους δεκα πρωτους δεν υπαρχει ουτε μια Γερμανικη εταιρεια . Συγκεκριμενα η Daimler 28η ερχεται και 29η η VAG. Η Toyota παρολο που εχει σχεδον ιδιες πωλησεις με την VAG ειναι πολυ πιο πανω σε κερδοφορια (10η). Για να απαντησω στην ερωτηση σου λοιπον, βαση αυτων των στοιχειων, το μονο σιγουρο λοιπον ειναι πως το προβλημα ΔΕΝ το εχουν οι Αμερικανοι. Η Γερμανοι μια αυτοκινητοβιομηχανια εχουν που παει καλα και μας εχετε ζαλισει τον ερωτα με αυτη....σε ολα τα αλλα ειναι πισω... Α και μενει να δουμε για ποσο ακομα θα εχουν τα πρωτεια εκει...οψομεθα!

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία