PROTOTHEMA

Car + Speed

Μέχρι το 2020

Η Toyota ετοιμάζει 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα

Η Toyota ετοιμάζει 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα

Με επίσημη ανακοίνωσή της η Toyota έκανε γνωστό ότι θα παρουσιάσει πάνω από 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι τις αρχές του 2020, θέλοντας να αναδειχθεί πρωτοπόρος και στην ηλεκτροκίνηση.

Αυτή τη στιγμή η Toyota δεν διαθέτει κανένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της. Με τη νέα όμως προϊοντική επίθεση η εταιρεία στοχεύει σε 1.000.000 πωλήσεις ηλεκτρικών ή αυτοκινήτων με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου το χρόνο μέχρι το 2030 και συνολικά, σε 5,5 εκατομμύρια πωλήσεις υβριδικών, plug-in υβριδικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων.


Για να το καταφέρει αυτό η ιαπωνική εταιρεία θα λανσάρει μέχρι το 2020 πάνω από 10 νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με το πρώτο εξ αυτών να λανσάρεται στην Κίνα και στη συνέχεια να ακολουθούν οι αγορές της Ιαπωνία, Ινδίας, Η.Π.Α. και Ευρώπης. Παράλληλα και μέχρι το 2025 κάθε ένα μοντέλο της Toyota αλλά και της Lexus θα αποκτήσει έκδοση που θα έχει κάποιο τύπου ηλεκτροκίνηση.



Στόχος της Toyota μεταξύ άλλων είναι να αναδειχθεί ως η πρωτοπόρος ιαπωνική εταιρεία στην ηλεκτροκίνηση και να ανταγωνιστεί την ιδιαίτερα κινητική τα τελευταία χρόνια Νissan, η οποία και αυτή μέχρι το 2022 σε συνεργασία με τη Renault και τη Mitsubishi, θα παρουσιάσει τουλάχιστον 12 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μεγάλο ρόλο στην ανάπτυξη των νέων ηλεκτρικών της Toyota θα παίξουν οι εξελίξεις στο πεδίο των μπαταριών και οι νέες τεχνολογίες που θα φέρουν νέου τύπου μπαταρίες με χαμηλότερο βάρος, φθηνότερο κόστος εξέλιξης και κατασκευής, αλλά και μεγαλύτερη χωρητικότητα σε πιο compact διαστάσεις.

toyota ev cars 640

 Παράλληλα, η εταιρεία θα επενδύσει αρκετά και στις υποδομές που θα βοηθήσουν στην εξάπλωση των ηλεκτρικών μοντέλων, όπως στα δίκτυα φόρτισης και στη δημιουργία ειδικών κέντρων ανακύκλωσης μπαταριών. Εξ ου άλλωστε και πριν λίγους μήνες η Toyota υπέγραψε συνεργασία με τη Mazda, αλλά και με την προμηθεύτρια Denso. Από τη συμφωνία αυτή θα προκύψει μεταξύ άλλων και η νέα πλατφόρμα ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

chris20/12/201714:31

Pε παιδιά ισχύει ότι ο τοκογλύφος παίρνει 0.50 euro για κάθε σχόλιο που γράφει υπέρ της ΤΕSLA?

Απάντηση
George20/12/201715:57

Εσύ πόσα παίρνεις για τα anti-tesla σχόλιά σου?

Απάντηση
ΦΟΥΛΑΡΕΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΑΚΑΥΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ19/12/201720:36

=φαλιριζει η Τεσλα .

Απάντηση
George19/12/201720:54

Εσένα δεν θα σε γλεντάει μόνο η Tesla, αλλά και η Nikola μαζί. Youtube / Nikola NZT - ZERO CHANCE

Απάντηση
George19/12/201718:51

Δηλαδή το 2030 μόνο το 10% των πωλήσεων της Toyota θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά (τα υβριδικά απλώς δεν έχουν καμία αξία για το 2030)? Μα μόνο η Κίνα, από το 2019 έχει βάλει όριο 10% μηδενικών ρύπων οχημάτων (το 8% του 2018 το γλίτωσαν μετά από πολύ κλάψα στους Κινέζους όμως) για να μπορούν να πουλάνε οι εταιρίες στη χώρα τα υπόλοιπα οχήματά τους. Αν λάβουμε υπόψιν και τις χώρες που θα απαγορεύσουν τις πωλήσεις θερμικών από το 2025 έως το 2030, τότε η Toyota δεν θα πουλάει κανένα ηλεκτρικό στις υπόλοιπες χώρες. Καθόλου φιλόδοξο πρόγραμμα. Οι αγορές δεν θα την περιμένουν. Στην Κίνα, 2 από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες έχουν δηλώσει ότι από το 2025 θα παράγουν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Απορώ τι σκέφτονται εκεί στην Toyota κι αν θεωρούν ότι έχουν όλο το χρόνο μπροστά τους. Και η ειρωνεία είναι ότι "στόχος της Toyota μεταξύ άλλων είναι να αναδειχθεί ως η πρωτοπόρος ιαπωνική εταιρεία στην ηλεκτροκίνηση". Δηλαδή οι άλλοι τι θέλει να μας πει ότι θα κάνουν? Αν παρατήσει το υδρογόνο που δεν έχει και υποδομές εκτός των άλλων, θα επιταχύνει πολύ τα BEVs. Γιατί και τα BEVs χρειάζονται δίκτυο φορτιστών και καλό είναι να μην έχεις παιχνίδι σε 2 ταμπλό, ειδικά όταν το ένα έχει ήδη χαθεί (χαμένο ήταν από την αρχή δηλαδή, απλώς ήταν θέμα χρόνου).

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία