PROTOTHEMA

Car + Speed

Στο δρόμο που χάραξε η Μ5

Με τετρακίνηση η επόμενη BMW M3

Με τετρακίνηση η επόμενη BMW M3

Μετά τη νέα γενιά της BMW M5, φαίνεται ότι και η επόμενη M3 θα έρθει για πρώτη φορά στην ιστορία με τετρακίνηση, ενώ θα επωφεληθεί και από όλα τα νέα στοιχεία που θα μας φέρει η επόμενη γενιά της BMW Σειρά 3.

Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες που δημοσιεύει το περιοδικό CAR η επόμενη M3 ετοιμάζεται πυρετωδώς από τη BMW, με το νέο μοντέλο να βασίζεται –όπως και η επόμενη BMW Σειρά 3– πάνω στη νεότερη πλατφόρμα CLAR της γερμανικής φίρμας.


Ο κινητήρας δεν θα αλλάξει και θα είναι μια αναβαθμισμένη εκδοχή του υπάρχοντος 3λιτρου TwinPower Turbo 6κύλινδρου μοτέρ βενζίνης της BMW, ο οποίος όμως θα αυξήσει την ισχύ του και θα αγγίζει πλέον τους 500 ίππους! Μάλιστα, οι μηχανικοί της BMW θα συνοδέψουν το νέο μοτέρ και με 48-volt «ήπιο» υβριδικό σύστημα κίνησης, για να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων του.

Το πιο σημαντικό όμως νέο στην περίπτωση της επόμενης M3 αποτελεί το γεγονός ότι για πρώτη φορά στην ιστορία η BMW θα την προσφέρει και με σύστημα τετρακίνησης. Η επιλογή αυτή αναμένεται να είναι προαιρετική και σύμφωνα πάντα με το CAR, το σύστημα τετρακίνησης δεν θα είναι τόσο περίπλοκο όσο αυτό της νέας M5, όμως σίγουρα θα έχει τεχνογνωσία από αυτό.

Μάλιστα, ο συνδυασμός της τετρακίνησης με τη μείωση του βάρους και τη βελτιωμένη αεροδυναμική που θα χαρακτηρίσουν γενικότερα την επόμενη BMW M3, αναμένεται να της προσφέρουν ακόμη πιο δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο και πιο «καυτές» επιδόσεις. Τέλος, όπως και στη σημερινή M3, έτσι και στην επόμενη η BMW θα την προσφέρει και πάλι σε αμαξώματα σεντάν, κουπέ και κάμπριο, με τα δύο τελευταία να συνοδεύονται και πάλι από την ονομασία «M4». Ως προς το λανσάρισμά της, αυτό αναμένεται να γίνει στα τέλη του 2019-αρχές του 2020.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Στα 4 λάστιχα 16/11/201722:01

Προκοψε και η BMW και ζητάει μολις 140.000+ για τετρακίνηση (προφανώς οχι μόνιμη). Είναι περίπου 40 χρονια πίσω από μερικούς Ιάπωνες. Αλλά αφου βρίσκουν σανοφαγους καλα τους κανουν.

Απάντηση
GT-R16/11/201721:16

ουτε ΚΑΝ δηλαδη το εξελιγμενο(?)συστημα τετρακινησης που εχει υιοθετηθει στην νεα ///M5,απλα...παραπλησιο,ω ναι και μετα απο το...κολλημα των 420 hp οι αποικιοκρατες ε ειπαν βρε παιδι μου να αγγιξουν το..μαγικο 500αρι(αν τελικα παραχθει)την στιγμη που ο ανταγωνισμος εδω και χρονια τα εχει ξεπερασει προ πολλου(και δεν λεω μονο για GT-R και NSX)...

Απάντηση
Datsunέμποραααα.....17/11/201711:52

Τρελλά ζόρια και πόνο τραβάς από τους Γερμανούς! Mercedes-BMW-Audi πάνω από 6 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως. Οι losers φίλοι σου ( δηλ. Lexus & Infiniti και τέλος στα premium ) δεν έκαναν ούτε 1,5 εκατ. Πήγαινε τώρα στη γωνία να δεις άν έρχεται 'κανα κακάσχημο Γιαπωνεζοκούτι απ'τους τελειωμένους......

Απάντηση
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕΕΕΕΕΕ16/11/201719:32

Τέλος, όπως και στη σημερινή M3, έτσι και στην επόμενη η BMW θα την προσφέρει και πάλι σε αμαξώματα σεντάν, κουπέ και κάμπριο, με τα δύο τελευταία να συνοδεύονται και πάλι από την ονομασία M4." Αρθρογράφεεεεεεεεεε.......... To M4 είναι η σπορ έκδοση της Σειράς 4. Όπως αντίστοιχα το Μ3 είναι της Σειράς 3. Coupe και Carbio βγαίνει η σειρά 4 λοιπόν. Η 3 είναι Sedan. Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε με μερικούς. Έλεος...

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία