Οδηγούμε το νέο Skoda Karoq

Οδηγούμε το νέο Skoda Karoq

Οι ιθύνοντες της Skoda συνεχίζουν να μας εκπλήσσουν ευχάριστα με τα νέα τους προϊόντα. Τις προηγούμενες ημέρες ταξιδέψαμε στη Σικελία και οδηγήσαμε το νέο Karoq. Θα μπορέσει, άραγε, να τα καταφέρει απέναντι στους καταξιωμένους παίχτες της κατηγορίας του; Παρακάτω επιχειρούμε να δώσουμε τις πρώτες απαντήσεις.

Οδηγούμε το νέο Skoda Karoq
Τα SUV γοητεύουν πλέον όλους τους κατασκευαστές, οι οποίοι μας παρουσιάζουν συνεχώς νέα μοντέλα «χτισμένα» πάνω στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Άλλωστε, οι αναλύσεις υποστηρίζουν πως η συγκεκριμένη κατηγορία θα κυριαρχήσει μέσα στην επόμενη δεκαετία και θα «σφυροκοπήσει» τα segments B & C. Στο στρατόπεδο της Skoda τώρα, η γκάμα των SUV αποκτά το δεύτερο μέλος της και έτσι, κάτω από το άρτι αφιχθέν Kodiaq τοποθετείται το μικρομεσαίο Karoq.

Πρακτικά έχουμε να κάνουμε με τον αντικαταστάτη του Yeti που θα επιδιώξει να αποσπάσει μερίδια αγοράς σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία. Εκεί που το
Nissan Qashqai έχει δημιουργήσει τον δικό του μύθο. Για τους ανθρώπους της Skoda το μοντέλο αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα και έτσι έχουν φροντίσει να το προικίσουν με ό,τι τελειότερο διαθέτουν αυτή τη στιγμή στη φαρέτρα τους. To Karoq βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα MQB του
VW Group
Κλείσιμο
και μοιράζεται τα ίδια στοιχεία με το SEAT Ateca.
Μικρές διαφορές έχουμε στον τομέα των διαστάσεων υπέρ του μοντέλου της Skoda (μήκος 4.382 χλστ., πλάτος 1.841 χλστ., ύψος 1.603 χλστ., μεταξόνιο 2.630 χλστ. & απόσταση από το έδαφος 183 χλστ.). Σε επίπεδο αισθητικής ακολουθεί την πιο πρόσφατη φιλοσοφία της φίρμας και έτσι έχουμε να κάνουμε με ένα αρκετά ενδιαφέρον σύνολο. Εδώ κυριαρχούν τα διπλά εμπρόσθια φώτα, τα πολύ μοντέρνα πίσω φωτιστικά σώματα και οι αρκετές νευρώσεις.

SKODA_KAROQ_81

 
Στους κινητήρες η Skoda προσφέρει το Karoq με δύο turbo βενζίνης μηχανικά σύνολα 1,0 και 1,5 λίτρων (με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων), αλλά και τρεις diesel 1,6 και 2,0 λίτρων, με ισχύ από 115 έως και 190 άλογα. Ο 2λιτρος TDI των 190 ίππων συνδυάζεται με τετρακίνηση και 7τάχυτο DSG αυτόματο κιβώτιο, ενώ όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις μπορούν να εξοπλιστούν είτε με 6τάχυτο μηχανικό, είτε με 7άρι αυτόματο DSG κιβώτιο (στα μέσα του 2018 και ο 1,5 TSI Evo θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης).

SKODA_KAROQ_Interior_20
 
Περνώντας στο εσωτερικό του μοντέλου ο οδηγός συναντά ένα ποιοτικό & σύγχρονο σύνολο. Η καμπίνα έχει σε πολλά σημεία μαλακά πλαστικά και η συναρμογή σου δίνει μια premium αίσθηση. Στο κατάλογο εξοπλισμού του νέου Karoq βρίσκουμε πολλές τεχνολογίες άνεσης και συνδεσιμότητας, ενώ είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το μικρομεσαίο SUV της φίρμας προσφέρει πολύ καλούς χώρους και έτσι ακόμη και 5 επιβάτες μπορούν να μεταφερθούν με σχετική ευκολία (το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 521 λίτρων). Όπως κάθε μοντέλο της Skoda, έτσι και εδώ, βρίσκουμε πολλές εφαρμογές που εντάσσονται στη φιλοσοφία «Simply Clever» που έχουν σαν στόχο την ενίσχυση της λειτουργικότητας. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνονται οι πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, αλλά και το συρόμενο πίσω κάθισμα VarioFlex με το οποίο μεταβάλλεται η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.

SKODA_KAROQ_boot_04
 
Το νέο Skoda Karoq παρουσιάζεται στην έκθεση Αυτοκίνηση. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στα τέλη της χρονιάς και η τιμή εκκίνησης του μοντέλου τοποθετείται στα 19.900 ευρώ για την εξοπλιστική έκδοση Ambition και τον 1,0 ΤSI κινητήρα. Από τις πληροφορίες που συλλέξαμε από την ελληνική αντιπροσωπεία προκύπτει ότι ο βασικός εξοπλισμός θα περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα (αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων και πολλά ακόμη). Το κόστος για την έκδοση με τον 1,5 TSI Evo βενζινοκινητήρα αλλά και με τον 1,6 TDI θα ξεκινά από τα 21.900 ευρώ.

SKODA_KAROQ_90
 
Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς το μοντέλο της Skoda κερδίζει τις εντυπώσεις με την υψηλή ποιότητα κύλισης που παρουσιάζει. Η καλορυθισμένη ανάρτηση σε συνδυασμό με το πολύ καλό πλαίσιο καθιστούν το Karoq ιδιαίτερα στιβαρό στο δρόμο και αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης. Ακόμη και σε δύσκολα σημεία του οδοστρώματος η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες. Θετικές εντυπώσεις μας άφησε με την αίσθηση και την πληροφόρηση που παρέχει και το σύστημα διεύθυνσης, ενώ μεταξύ των μηχανικών συνόλων θα δίναμε «ψήφο εμπιστοσύνης» στον 1,5 TSI Evo, καθώς οι 150 ίπποι φαίνεται να ταιριάζουν απόλυτα στο οικογενειακό προφίλ του αυτοκινήτου. Συνολικά, το Skoda Karoq έχει όλα τα απαραίτητα εφόδια για πρωταγωνιστήσει στο στίβο των πωλήσεων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης