Τest: Ford Fiesta Vignale 140 PS

Τest: Ford Fiesta Vignale 140 PS

Μπορεί ένα μικρό αυτοκίνητο να προσφέρει υψηλή πολυτέλεια; Η Ford απαντάει «ναι» και λανσάρει στην αγορά το νέο Fiesta Vignale. Εμείς, δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο super luxury μικρό, στην έκδοσή του με τον κορυφαίο κινητήρα στη γκάμα.

Τest: Ford Fiesta Vignale 140 PS
Το Fiesta Vignale γεννήθηκε μέσα από τη ξεχωριστή γκάμα Vignale
των μοντέλων της εταιρείας, η οποία δημιουργήθηκε για να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε στυλ, πολυτέλεια και άνεση σε επιλεγμένα μοντέλα της Ford. Το όνομα «Vignale» προέρχεται από την ιστορική ιταλική αμοξοποιία Carrozzeria Alfredo Vignale, η οποία από το 1973 που έχει σταματήσει τις εργασίες της έχει περιέλθει στην κατοχή της Ford. Μέχρι σήμερα η Ford διέθετε τις εκδόσεις Vignale μόνο στα πιο μεγάλα μοντέλα της (Mondeo, Kuga, S-MAX, Edge), πλέον όμως για πρώτη φορά ένας αγοραστής μικρού μοντέλου και πιο συγκεκριμένα του νέου
Fiesta, μπορεί επίσης να απολαύσει τις αρετές μιας τέτοιας επιλογής.
Κλείσιμο

Είναι «Vingale» και το δείχνει!
Η εξωτερική εμφάνιση του νέου Fiesta Vignale εκπέμπει και τον ξεχωριστό χαρακτήρα του πιο πολυτελούς Ford Fiesta στην ιστορία, αφού στο γνωστό μας πλέον αμάξωμα του 8
ης
γενιάς μοντέλου, οι σχεδιαστές της εταιρείας έχουν προσθέσει συγκεκριμένες λεπτομέρειες που του χαρίζουν μια πιο πολυτελή εμφάνιση. Ξεχωρίζουμε λοιπόν τη νέα κυψελωτή μάσκα στο εμπρόσθιο τμήμα με περιμετρικό χρωμίου, τις ειδικές θέσεις για τους προβολείς ομίχλης επίσης με χρώμιο περιμετρικά, την πλαϊνή χαμηλά τοποθετημένη χρωμιωμένη λωρίδα και το χρώμιο στα περιμετρικά των παραθύρων, αλλά και τον ειδικό για την έκδοση πίσω διαχύτη. Οι εξωτερικές αλλαγές ολοκληρώνονται με τα λογότυπα «Vignale» στο πλάι και στο πίσω μέρος του Fiesta, καθώς και τις στάνταρ 17 ιντσών πολυάκτινες ζάντες.

Fiesta Vignale test 640

Περισσότερη πολυτέλεια και στο εσωτερικό


Στην καμπίνα των επιβατών του Fiesta Vignale η Ford τόνισε αισθητά την προσφερόμενη πολυτέλεια προσθέτοντας άφθονο δέρμα με ανοιχτόχρωμες ραφές στο ταμπλό, επιπλέον επενδύσεις χρωμίου, καθώς και ένα υπέρ-πλήρες επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηχοσύστημα της B&O, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, Navi και κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινες επενδύσεις με ραφές στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων, αλλά και επιπλέον συστήματα ασφαλείας όπως την προειδοποίηση Driver Alert, την αναγνώριση σημάτων ορίου ταχύτητας κ.α. Προαιρετικά, ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ άλλων μια μεγάλη ανοιγόμενη ηλιοροφή, αλλά και πολύ ποιοτικές δερμάτινες επενδύσεις με εξάγωνο μοτίβο στα καθίσματα. Οι προσθήκες αυτές όπως προείπαμε τονίζουν αισθητά το επίπεδο της πολυτέλειας στην καμπίνα του Fiesta Vignale, παρότι το φινίρισμα κάποιων σκληρών υλικών χαμηλά στην κονσόλα ή στο ντουλαπάκι του συνοδηγού δεν είναι αψεγάδιαστο. Από πλευράς χώρων, τα δεδομένα δεν αλλάζουν και βρίσκονται στα γνωστά πολύ καλά επίπεδα του Fiesta, αν και η παρουσία της έξτρα ηλιοροφής στο μοντέλο της δοκιμής έδειξε ότι κλέβει λίγο από το χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.

Fiesta Vignale test1 640

Δυνατός turbo 1.000άρης
 
Η Ford συνδυάζει το Fiesta Vignale με τα μοτέρ πάνω από 100 ίππους της διαθέσιμης γκάμας (1.0 EcoBoost 100, 125 και 140 PS, 1.5 TDCi 120 PS). Το μοντέλο της δοκιμής μας φορούσε την ισχυρότερη επιλογή, αυτή του 1.000άρη 3κύλινδρου EcoBoost βενζινοκινητήρα των 140 ίππων, που διατηρεί το προνόμιο να είναι και ο ισχυρότερος 1.000άρης της αγοράς. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και στην πράξη έχει τη δυνατότητα να προσφέρει μια σπορτίφ χροιά στο Fiesta Vignale, όντας εξαιρετικά πρόθυμος στο να ανεβάσει στροφές και με πολύ καλή απόδοση από το μεσαίο φάσμα περιστροφής του και πάνω. Οι επιδόσεις είναι αρκετά γρήγορες, αφού για το 0-100 χλμ./ώρα το Fiesta Vignale των 140 ίππων απαιτεί 9.0 sec, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 202 χλμ./ώρα. Στο πεδίο της κατανάλωσης, με τη χρήση και της λειτουργίας Eco του κινητήρα η μέση τιμή που είδαμε σε πόλη και εθνική κυμάνθηκε στα 6,7 λτ./100 χλμ., ένα καλό νούμερο για μοτέρ 140 ίππων.

   Fiesta Vignale test2 640

Κορυφαία επίπεδα οδικής συμπεριφοράς


Το Fiesta Vignale στο δρόμο εμφανίζει τα ίδια, εξαιρετικά οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά με αυτά των υπολοίπων εκδόσεων του μικρού Ford. Ιδιαίτερα άμεσο, στιβαρό και καλοστημένο, το Fiesta Vignale τιμά μια παράδοση πλέον της εταιρείας στα κορυφαία σε fun-to-drive μικρά αυτοκίνητα. Μάλιστα, οι μεγαλύτεροι τροχοί της έκδοσης Vignale με τις 17άρες ζάντες και τα 205/45 ελαστικά τονίζουν ακόμη περισσότερο αυτόν τον ιδιαίτερα ευχάριστο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Την ίδια στιγμή, παρά τις 17άρες ζάντες το Fiesta Vignale δεν ενοχλεί και δεν «κοπανά» κατά το πέρασμα από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, λόγω της άψογης ρύθμισης και του rebound της ανάρτησης, που φροντίζει να φιλτράρει αποτελεσματικά κάθε κακοτεχνία.

Fiesta Vignale test4 640 Α

πό 17.396 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό
 Οι τιμές του νέου Ford Fiesta Vignale ξεκινούν από τα 17.396 ευρώ στην έκδοση με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα βενζίνης των 100 ίππων. Για το ισχυρότερο μοτέρ των 140 ίππων το κόστος είναι 19.935 ευρώ. Ο εξοπλισμός με τον οποίο συνοδεύονται όλα τα Fiesta Vignale είναι όπως προείπαμε υπέρ-πλήρης. Επιπλέον αυτών, η Ford προσφέρει και κάποιες έξτρα υπηρεσίες σε όποιον επιλέξει το πιο πολυτελές Fiesta στην ιστορία, όπως δυνατότητα παράδοσης του αυτοκινήτου στο σπίτι του ιδιοκτήτη, αλλά και ειδική υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών Ford Vignale One Call,η οποία είναι διαθέσιμη 24 ώρες την ημέρα, 7 ώρες την εβδομάδα.

Fiesta Vignale test3 640

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA

Κινητήρας: 998 cc
Ισχύς: 140 PS/6.000 rpm
Ροπή: 18.4 kgm/1.500-5.000 rpm
Μετάδοση: Στον εμπρόσθιο άξονα Κιβώτιο:
Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9.0 sec
Τελική ταχύτητα: 202 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4.5 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 102 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 99,96 €
Βάρος:  1.164 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.040/1.735/1.476 mm
Μεταξόνιο: 2.493 mm Χ
ώρος αποσκευών: 292 lt
Τιμή: 19.935€  
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης