PROTOTHEMA

Car + Speed

GP Ιαπωνίας

Νίκη τίτλου για Χάμιλτον, δράμα για Φέτελ

Νίκη τίτλου για Χάμιλτον, δράμα για Φέτελ

Μία νίκη που τον φέρνει αγκαλιά με τον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο του πανηγύρισε στην πίστα της Σουζούκα ο Χάμιλτον. Ο Βρετανός πανηγύρισε στον 16ο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, με τις Red Bull να τον πλαισιώνουν στο βάθρο. Έμεινε με πρόβλημα στο θερμικό κινητήρα (μπουζί) ο Φέτελ πριν εκκινήσει.

Για τον Φέτελ η καταστροφή ήρθε νωρίς, με τους συναγερμούς να χτυπούν από τον γύρο παράταξης στο grid. Πηγή του κακού ήταν το μπουζί του κινητήρα της Ferrari και παρότι οι Ιταλοί πίστευαν πως κατάφεραν να βρουν λύση στα 30 λεπτά μέχρι την εκκίνηση, από πολύ νωρίς φάνηκε πως αυτό δεν ίσχυε.


Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Χάμιλτον κράτησε τα ηνία. Ο Φέτελπαρότι εκκίνησε καλά, σύντομα αποδείχθηκε πως δεν είχε την επιθυμητή ισχύ καθώς τον πέρασαν κατά σειρά ο Φερστάπεν, o Οκόν, o Ρικιάρντο και ο Μπότας. Την ίδια ώρα ο Σάινθ είχε έξοδο μετά από προσωπικό λάθος και προκαλούσε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα. Οδηγικό λάθος με μικρότερες συνέπειες είχε κάνει και ο Ράικονεν, που έπεσε 14
ος.



Στο τέλος του τρίτου γύρου το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε
από την πίστα και άμεσα φάνηκε πως αναπόφευκτα θα αποχωρούσε και η Ferrari του Φέτελ που συνέχισε να χάνει θέσεις. Έτσι κι έγινε, εξέλιξη που ελαχιστοποίησε τις ελπίδες του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή να επιστρέψει στο θρόνο. Πίσω στην πίστα, στον ένατο γύρο είχαμε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας μετά από έξοδο της Sauber του Έρικσον. Όταν η δράση άρχισε ξανά, ο Χάμιλτον έδειχνε το δρόμο, με τον Φερστάπεν να ακολουθεί και την έτερη Red Bull, του Ρικιάρντo, να ανακτά τη τρίτη θέση από τη Force India του Οκόν.



Η Red Bull προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το undercut βάζοντας τον
Φερστάπεν πρώτο (εκ των πρωτοπόρων) στα pit, στον 22ο γύρο, με τη Mercedes να ανταποκρίνεται ένα γύρο μετά, καλώντας τον Χάμιλτον. Ακόμα κι αυτός ο ένας γύρος επέτρεψε στον Ολλανδό να πλησιάσει στο ενάμιση δευτερόλεπτο και να αρχίζει να απειλεί. Αρωγός στην προσπάθεια του Χάμιλτον αποδείχθηκε ο teammate. Ο Μπότας είχε εκκινήσει με τη μαλακή γόμα, έμεινε λοιπόν περισσότερο στην πίστα. Τόσο που αφήνοντας τον Χάμιλτον να περάσει στο chicane, κράτησε πίσω του τον Φερστάπεν για τρεις γύρους, εξασφαλίζοντας μαξιλαράκι ασφαλείας τριών δευτερολέπτων για τον Χάμιλτον.

Αυτό του επέτρεψε να ελέγξει το ρυθμό μέχρι το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας που προέκυψε έξι γύρους πριν το τέλος λόγω εξόδου της Williams του Στρολ. Όμως ο αγώνας δεν είχε τελειώσει εκεί, στον προτελευταίο γύρο ο Φερστάπεν εξαπέλυσε επίθεση αλλά έχασε χρόνο στα ντουμπλαρίσματα επί των Αλόνσο και Μάσα. Έτσι ο Χάμιλτον πήρε την όγδοη φετινή του νίκη, που ισοδυναμεί με μισό τίτλο καθώς πλέον έχει προβάδισμα 59 βαθμών ενώ απομένουν 100 να μοιραστούν στους 4 τελευταίους αγώνες!



Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δύο Red Bull συνεχίζοντας την ανάκαμψη των Ταύρων
στο δεύτερο μισό του αγώνα.Μπότας και Ράικονεν συμπλήρωσαν το Top5, οι δύο Force India, οι δύο Haas και η Williams του Mάσα  τη βαθμολογούμενη δεκάδα!

Αναλυτικά η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:



Επόμενος αγώνας στις 22/10 στο Ώστιν του Τέξας.



Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

κωστας αιρετικος φερραρικος09/10/201717:16

Ρωταει ο ραικονεν στην ενδοσυννενοηση την ομαδα :τι χρονο χρειαζομαι για να μπω στο Q3? του λενε απο τα παντοκ το αυτοκινητο μπορει να κανει 1:29:200 .O φινλανδος βαζει το κεφαλι κατω και κανει 1:29:079 εαν δεν κανω λαθος.....τα συμπερασματα δικα σας .......ΥΓ απο μπουζι ρε παιδια απο μπουζι απο αναφλεξη ελεος!!!!!!!!!!!!!!

Απάντηση
ΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗΣ09/10/201701:13

Η FERRARI έμεινε από μπουζί, την επομενη φορα θα μείνει από πλατίνες, αν δε το καταλάβατε, το λούστρο που μοστράριζαν τα περιοδικά στη FIAT,που είναι FERRARI, LANCIA,ALFA ROMEO, τελειωσε,σήμερα μιλάνε τα ηλεκτρονικά,τα μέταλλα,η οργάνωση, το σύστημα και η τελευταία λεπτομέρεια και αυτά δε τα έχουν οι Ιταλοί,το συναίσθημα τελειωσε, κλαυτε τώρα αισθηματίες ιταλοφαν και μη βγάζετε γλώσσα γιατί όπως και στο ποδόσφαιρο,στο τέλος κερδίζουν οι Γερμανοί.

Απάντηση
@09/10/201709:04

Ποιο συναισθημα ρε φίλε;Δεν υπήρχε συναίσθημα!Και αυτό εφεύρεση των περιοδικών ήταν.Το πραγματικό...συναίσθημα(το αληθινό) έβγαινε στη 3ετία ή λίγο αργότερα,οταν έκαναν την εμφάνιση τους οι λαδοστάμπες,οι τριγμοί και η σκουριά.

Απάντηση
kostas09/10/201721:21

Καλά ρε μεγάλε, του πότε είσαι γεννημένος!!!

Απάντηση
Bernie08/10/201723:47

#ForzaFerrari

Απάντηση
Κουλ08/10/201721:39

Βγήκανε παλι οι Γερμανοτζολιάδες να πανηγυρίσουν. Ευτυχώς που είναι λίγοι = ενας σχολιαστής με 20 σχόλια. Για λύπηση.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία