PROTOTHEMA

Car + Speed

Μεγάλη αμφίρροπη μάχη με Φέτελ

GP Ιαπωνίας: Ο Χάμιλτον στην pole!

GP Ιαπωνίας: Ο Χάμιλτον στην pole!

Οι δυο μονομάχοι του τίτλου εκκινούν αύριο (08:00 ώρα Ελλάδος) από την πρώτη σειρά. Ο Μπότας που κατετάγη 2ος έχει ποινή 5 θέσεων λόγω αλλαγής κιβωτίου.

Έβρεξε νωρίς το πρωί σήμερα στη Σουζούκα, η πίστα ξεπλύθηκε αλλά ήταν στεγνή τόσο στις ελεύθερες όσο και στις κατατακτήριες δοκιμές. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 23 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 26 βαθμούς Κελσίου με συννεφιά και βοριαδάκι.
Στις ελεύθερες δοκιμές το πρωί ταχύτερος όλων ήταν ο Βάλτερι Μπότας που υπόκειται σε ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση λόγω αλλαγής κιβωτίου. Ο Φινλανδός είχε μια έξοδο στη στροφή Spoon όπου πλήγωσε τη Mercedes. Στη στροφή Degner 2 πριν τη γέφυρα είχε έξοδο και ο Ράικονεν που χτύπησε τη Ferrari. Οι μηχανικοί έδωσαν αγώνα με το χρόνο για να επισκευάσουν το μονοθέσιο έγκαιρα για τις κατατακτήριες δοκιμές. Χρειάστηκε αλλαγή κιβωτίου έτσι ο Ράικονεν επίσης θα εκκινήσει 5 θέσεις πιο πίσω αύριο. Οι Χάμιλτον και Φέτελ ακολουθούσαν σε χρόνους το Μπότας.


Το ξεκίνημα του Q1 των κατατακτήριων δοκιμών βρήκε τους δυο μονομάχους του τίτλου να επιχειρούν με τη μαλακή γόμα της Pirelli. Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις μεσαίες γόμες της γκάμας της. Δύσκολα θα δούμε να χρησιμοποιείται η μέση γόμα, οι υπόλοιποι 18 οδηγοί έβαλαν τη πολύ μαλακή γόμα από την πρώτη τους κιόλας προσπάθεια. Ο Χάμιλτον εντυπωσίασε σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο. Η Pirelli εκτιμά ότι η διαφορά ανάμεσα στη μαλακή και στη πολύ μαλακή γόμα είναι στα 7 δέκατα.



Δεύτερος ήταν ο Ράικονεν με πολύ μαλακή γόμα όμως.
Οι Φερστάπεν και Μπότας επίσης με πολύ μαλακή γόμα πλασαρίστηκαν μπροστά από το Φέτελ. Περίπου δυο λεπτά πριν την ολοκλήρωση της αντίστροφης μέτρησης του 18λεπτου, ο Γκροζάν έχασε τον έλεγχο της Haas στα S Curves στο πρώτο μέρος του γύρου. Εκεί υπήρχαν λάδια από προηγούμενο αγώνα τα οποία είχαν αντιμετωπιστεί με τσιμέντο. Δύσκολα όμως να τον επηρέασε αυτό καθότι είχαν περάσει πολλές φορές από εκεί τα μονοθέσια. Η πίστα γέμισε συντρίμμια η διαδικασία διεκόπη και δεν ξεκίνησε εκ νέου καθώς δεν απέμενε αρκετός χρόνος. Εκτός συνέχειας βρέθηκαν πέρα από το Γκροζάν, οι Γκασλί (Toro Rosso), Στρολ (Williams), Έρικσον, Βερλάιν (Sauber). Ο νεαρός Γάλλος Πιέρ Γκασλί συγκέντρωσε τη μήνι των συναθλητών του κινούμενος αργά στη στενή πίστα.

Το ξεκίνημα του Q2 βρήκε τους δυο Φινλανδούς Ράικονεν και Μπότας να επιχειρούν με τη μαλακή γόμα. Αντίθετα ο Χάμιλτον έβαλε τη πολύ μαλακή και με χρόνο 1:27.819 σημείωσε ρεκόρ πίστας δείχνοντας ξεκάθαρα τις προθέσεις του για τη συνέχεια. Αποκλείστηκαν οι δυο Renault των Χούλκενμπεργκ, Πάλμερ, η Haas του Μάγκνουσεν, η ΜcLaren του Βαντούρν και η Toro Rosso του Σάινθ.



Tο ξεκίνημα του Q3 βρήκε το Χάμιλτον να κινείται ταχύτερα απ’ όλους.
Σημείωσε νέο ρεκόρ πίστας και πήρε την pole position. Ο Φέτελ έμεινε στο μισό δευτερόλεπτο πίσω του. Ανάμεσά τους βρέθηκε ο Μπότας. Εντύπωση προκαλεί η υστέρηση των Red Bull που πετούσαν στον προηγούμενο αγώνα. 

Για το Λιούις Χάμιλτον που έχει το ρεκόρ των pole position (71η) η Σουζούκα ήταν για διάφορους λόγους ένα άβατο που δεν είχε κατακτήσει. Τα κατάφερε σήμερα δείχνοντας ξεκάθαρα τις προθέσεις του για τον τίτλο. Επιπλέον ο χρόνος του αποτελεί ρεκόρ όλων των εποχών για τη συγκεκριμένη πίστα. Ωφείλεται στην παρουσία για πρώτη φορά της μαλακής γόμας αλλά και στα φαρδύτερα/ταχύτερα ελαστικά και αμαξώματα που διαμορφώθηκαν με βάση τους φετινούς κανονισμούς. 



Οι τρεις πρώτοι των κατατακτήριων δοκιμών στην εθιμοτυπική φωτογραφία. Ο Μπότας εκκινεί 7ος λόγω ποινής. 


Μιλώντας μετά το τέλος των δοκιμών ο poleman και τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τόνισε: "Έρχομαι τόσα χρόνια εδώ αλλά είναι η 1η φορά που κατακτώ την pole. Δεν έκανα ούτε ένα λάθος και συνεχώς βελτίωνα το χρόνο μου. Περίμενα δυο μέρες γι' αυτό το γύρο στο Q3 που θα μου έφινε την pole. Είναι απίστευτο συναίσθημα να οδηγείς τέτοιο μονοθέσιο σε τέτοια πίστα. Πρόκειται για μοναδική πίστα όμως μ' ένα τέτοιο μονοθέσιο το μυαλό εκρήγνυται. Πάντα ήταν ένα τρελό rollercoaster αλλά με αυτή την αεροδυναμική απόδοση των μονοθεσίων φτάνει στον παραλογισμό. Ο τρόπος που αλλάζεις πορεία "ρίχνοντας το μονοθέσιο" το λατρεύω. Ελπίζω αύριο να ολοκληρώσω τη δουλειά". 

Συνολικά η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:




Ο αγώνας εκκινεί αύριο στις 08:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από τον Cosmote TV. Η κρατική τηλεόραση θα τον έχει σε μαγνητοσκόπηση στις 15:00.



O παγκόσμιος πρωταθλητής Τζένσον Μπάτον σε ρόλο ρεπόρτερ παίρνει συνέντευξη από τον poleman και παλιό του teammate στη McLaren, Λιούις Χάμιλτον λίγες στιγμές μετά τη λήξη των κατατακτήριων δοκιμών. 
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

ΤΑΚΗΣ08/10/201710:00

ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΘΑ ΣΑΣ ... ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ

Απάντηση
MERCEDES AMG F107/10/201714:58

ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΟΛΙΓΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Ο 44 ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΟΥ ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ... ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ...

Απάντηση
Θεριστής07/10/201714:03

Oι fratelloi aldebarάνηδες roufianelloi μόνο για κανένα θεματικό πάρκο είναι! Στην F1 κυριαρχεί n MERCEDES!

Απάντηση
Κωστας198907/10/201710:42

Θα μείνω στην δήλωση Verstappen,που είπε ότι αν είχαν την ιπποδύναμη των μερσεντες-φερραρι,δεν θα τους έβλεπαν καν.Και σήμερα σε μια πίστα που ευνοεί την αεροδυναμική ειδικα στο πρωτο και δεύτερο κομματι,μείνανε πίσω ενα δευτερόλεπτο.Καλημερα

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία