PROTOTHEMA

Car + Speed

Ολικά αναβαθμισμένο

Αυτή είναι η 2η γενιά του Dacia Duster

Αυτή είναι η 2η γενιά του Dacia Duster

Το νέο Duster της Dacia, κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, με πλέον μεγάλες αλλαγές στο εσωτερικό, περισσότερο πολιτισμό συνολικά, ο οποίος μάλιστα συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο εξωτερικό ευρωπαϊκό στυλ.

Οι πωλήσεις του νέου Duster θα ξεκινήσουν αισίως την επόμενη χρονιά στη Γηραιά Ήπειρο, το ανανεωμένο SUV αντιπροσωπεύει ένα εξελικτικό άλμα από γενιά σε γενιά. Θα διατηρήσει τις εκδόσεις 1,5 λίτρων σε diesel και 1,2 βενζίνης. Βρίσκεται στην ίδια πλατφόρμα με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ είναι σχεδόν πανομοιότυπο από άποψη διαστάσεων. Αλλά σύμφωνα με το αφεντικό σχεδιασμού της μάρκας, Laurens van den Acker, κάθε πάνελ στο σώμα του είναι καινούργιο. Το παρμπρίζ έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός κατά 100 mm για να βελτιώσει το διαθέσιμο χώρο εσωτερικά. Το καπό και η μεσαία γραμμή έχουν ανυψωθεί για να δώσουν μια πιο προστατευμένη αίσθηση στους επιβαίνοντες, ενώ τα φώτα ουράς έχουν ωθηθεί προς τα έξω σε κάθε γωνία.


Dacia-Duster-tsiro-640
 

Οι λεπτομερείς αλλαγές, όπως τα φωτιστικά LED, η οροφή από αλουμίνιο και οι νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών για τα πλούσια εξοπλισμένα αυτοκίνητα, βοηθούν στην ανανέωση της εμφάνισης του Duster, ενώ οι ασημένιες πλαϊνές φάσες που τοποθετούνται μπροστά και πίσω θεωρούνται ανθεκτικές στις γρατζουνιές. Ο Van den Acker λέει ότι η εξοικείωση που προκαλεί το νέο αυτοκίνητο βοηθά στο "να δημιουργήσει μια ισχυρή οικογενειακή εμφάνιση". Για πρώτη φορά θα εμφανιστούν μαλακά υλικά στην καμπίνα του Duster. Η αναβάθμιση της ψυχαγωγίας, επιτρέπει στους χρήστες να αξιοποιήσουν την ισχύ επεξεργασίας των smartphone τους μέσω των Android Auto και Apple CarPlay.

Dacia-Duster-inter-tsiro-640
 
Το εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί εκτεταμένα με μια ολοκαίνουργια διάταξη ταμπλό, νέα υλικά και νέα τεχνολογία. Ο νέος πίνακας οργάνων χρησιμοποιεί καθαρότερες επιφάνειες και επανατοποθετεί τους αεραγωγούς, μαζί με νέα όργανα και νέο τιμόνι. Η κεντρική κονσόλα είναι εργονομική στραμμένη ελαφρώς υπό γωνία προς τον οδηγό, με το σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας τοποθετημένο ψηλότερα.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

George15/09/201709:43

Για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους επειδή κάποιοι έχουν ξεφύγει.Αν σας αρέσει,πάρτε το άφοβα.Όπως και οποιοδήποτε άλλο βενζινοκίνητο/πετρελαιοκίνητο σας αρέσει,από 1.0lt μέχρι 7.0lt.To ίδιο καίνε εξάλλου,γιατί το πρώτο ζορίζεται,ενώ το δεύτερο πάει χαλαρααααααά!Μια χαρά καύσιμα θα βρίσκετε και το 2020 και το 2030 και το 2050.Πρόβλημα θα έχουν μόνο-επαναλαμβάνω-ΜΟΝΟ τα γερμανικά.Θα τους κάνουν εμπάρκο στα καύσιμα.Ολοι οι άλλοι είναι οκ.

Απάντηση
Γιωργάκης14/09/201721:29

Το 2023 δεν θα υπάρχει βενζινάδικο, όμως ήδη από το 2020 μετά δυσκολίας θα βρίσκεις

Απάντηση
teo14/09/201713:23

Τα φαναρια πισω θυμιζουν κατι απο renegade.

Απάντηση
Ο ΔΕΗτζής ο Τέσλας τα λέει από καιρό14/09/201712:23

Εγώ αν δεν βγει ηλεκτρικό Dacia δεν αγοράζω! Ο Geοrge o Teslas τα λέει ότι δεν θα υπάρχει βενζινάδικο μετά το 2023!!!

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία