PROTOTHEMA

Car + Speed

Mεγαλύτερη αυτονομία- Περισσότερες τεχνολογίες

Νέο Nissan Leaf

Νέο Nissan Leaf

Το νέο Nissan LEAF είναι γεγονός, ένα από τα πιο εξελιγμένα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα (EV) στην Ευρώπη, η αναμονή άξιζε. Ας δούμε μαζί τι νέο και επαναστατικό σε επίπεδο τεχνολογίας φέρνει αυτή η νέα γενιά που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2018.

Κινούμενο αποκλειστικά με ηλεκτρισμό και γεμάτο με έξυπνη τεχνολογία, το LEAF είναι το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας στην Ευρώπη που θα “αγκαλιάσει” τα πρώιμα βήματα της προηγμένης υποστήριξης του οδηγού. Εμπλουτισμένο με  πρωτοποριακές καινοτομίες, όπως το e-Pedal, επιτρέπει στον οδηγό του να οδηγεί και να φρενάρει με έναν εντελώς νέο και απρόσκοπτο τρόπο. Επιπλέον, το νέο LEAF έχει μεγαλύτερη αυτονομία που φτάνει τα 378 χλμ* με μία μόνο φόρτιση, σκοπεύοντας να κερδίσει τις εντυπώσεις των νέων αγοραστών, με μια πιο κομψή εμφάνιση τόσο μέσα, όσο και από  έξω. Το Nissan Intelligent Mobility είναι ο “οδικός χάρτης” της μάρκας που  επαναπροσδιορίζει το μέλλον της οδήγησης και εστιάζει στον ρόλο ενός αυτοκινήτου που θα είναι κάτι περισσότερο από ένας τρόπος μεταφοράς. Το Nissan Intelligent Mobility  καθορίζεται από το πώς οδηγείται το αυτοκίνητο, πώς τροφοδοτείται και πώς ενσωματώνεται στην κοινωνία. Nissan-Leaf-2018-tsiro-640 Το νέο Nissan LEAF είναι η απτή απόδειξη του Nissan Intelligent Mobility, χάρη στα πρώτο στάδιο της τεχνολογίας ProPILOT που διαθέτει, το προηγμένο αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης και τη μοναδική δυνατότητα αμφίδρομης σύνδεσης και τροφοδοσίας με το σύστημα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Nissan Intelligent Power: e-powertrain Στο επίκεντρο του Nissan Intelligent Power, στο νέο Nissan LEAF, βρίσκεται  το e-powertrain, το ηλεκτρονικό σύστημα παραγωγής και μετάδοσης κίνησης,  το οποίο προσφέρει βελτιωμένη ενεργειακή απόδοση, αυξημένη ροπή και ισχύ, με περισσότερο δυναμικές επιδόσεις. Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης συμπληρώνει  η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τεχνολογίας, η οποία παρέχει αυξημένη ισχύ, όπως και ικανότητα αποθήκευσης της ενέργειας. Μαζί με την ενισχυμένη ενεργειακή απόδοση, το νέο e-powertrain προσφέρει μια εκπληκτική, γραμμική οδηγική απόδοση ισχύος 110 kW. Η ροπή έχει αυξηθεί στα 320 Nm, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της επιτάχυνσης. Η βελτιωμένη ακτίνα οδήγησης του νέου Nissan LEAF έχει αυξηθεί σε 378 χλμ (Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης) με μία μόνο φόρτιση. Για εκείνους που επιθυμούν ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το νέο τους LEAF,  η Nissan θα λανσάρει μια έκδοση με αυξημένη ισχύ κινητήρα και χωρητικότητα μπαταρίας στα τέλη του 2018. Αυτή η έκδοση θα προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία, ανάλογα με τις ανάγκες οδήγησης. Nissan Intelligent Driving: τεχνολογία που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την οδηγική απόλαυση, να ενισχύει το αίσθημα της ασφάλειας και να μειώνει το στρες. Nissan-Leaf-2018-tsiro-inter-640 Το νέο Nissan LEAF διαθέτει τρεις κύριες νέες ευφυείς τεχνολογίες οδήγησης.  Η πρώτη ακούει στο όνομα ProPILOT, το προηγμένο σύστημα υποστήριξης του οδηγού. Χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια  οδήγησης σε μια λωρίδα κατεύθυνσης στον αυτοκινητόδρομο, καθιστώντας την οδήγηση ευκολότερη, λιγότερο φορτισμένη και πιο χαλαρωτική. Η δεύτερη είναι το  ProPILOT Park, που θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων σχετικά με τη στάθμευση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, εφόσον ενεργοποιηθεί, αναλαμβάνει τον έλεγχο του συνόλου του συστήματος διεύθυνσης, επιτάχυνσης, πέδησης και επιλογής ταχυτήτων, για αυτόματη καθοδήγηση του αυτοκινήτου στο σημείο στάθμευσης.  Κατά συνέπεια, εξαλείφει το άγχος του οδηγού κατά τη στάθμευση προσφέροντας ασφάλεια και ακρίβεια κατά τη διαδικασία. Η τρίτη τεχνολογία, το e-Pedal, είναι κάτι επαναστατικό που αλλάζει τον τρόπο που οδηγούμε. Επιτρέπει στους οδηγούς να εκκινήσουν, να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν και να σταματήσουν απλά ρυθμίζοντας το πάτημα στο πεντάλ γκαζιού. Όταν το πεντάλ  είναι πλήρως ελεύθερο, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας σε συνδυασμό με την πέδηση εφαρμόζεται αυτόματα, φέρνοντας σταδιακά το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση. Το αυτοκίνητο διατηρεί τη θέση του, ακόμη και σε απότομες ανηφορικές πλαγιές, μέχρι να πατηθεί ξανά το πεντάλ. Η απόκριση του e-Pedal επιτρέπει στους οδηγούς να μεγιστοποιήσουν την οδηγική απόλαυση, όταν βρίσκονται σε ανοικτό δρόμο. Ωστόσο, το συμβατικό πεντάλ φρένου θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε έκτακτες  καταστάσεις πέδησης.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

βαγγελης15/09/201714:17

ο σχολιαστής GEORGE σας απανταει με επειχηρηματα στα οποια συμφωνω σε ολα και εσεις ολοι οι γελοιοι μπαινετε απλα για να βρισετε..ειστε οι κλασσικοι αμορφωτοι ελληναραδες που τα ξερετς ολα και δεν μπαίνετε καν στον κοπο να το ψαξετε πριν σχολιασετε..

Απάντηση
Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας13/09/201722:54

Πόσο βλάκας πρέπει να είναι κάποιος που να νομίζει ότι τα κράτη (και πρώτα η Αμερική) θα επιτρέψουν να διαφύγει ένα από τα βασικότερα έσοδα τους που είναι οι φόροι στα καύσιμα. Πόσο ανόητος πρέπει να είσαι για να πιστεύεις ότι θα σε αφήσουν να κυκλοφορείς τζαμαπατάν με ένα tesla Των 150000 ευρώ. Το μόνο απλό-εύκολο και ΑΜΕΣΑ εφαρμόσιμο με τα υπάρχοντα τεχνολογικά μέσα είναι κάθε φορά που ένας λαλακας με ένα υπερκοστολογημένο αμαξάκι του golf πάει να συνδεθεί στο δίκτυο για να το φορτίσει, να εκπέμπεται από υποσταθμούς της ΔΕΗ σήμα συχνότητας 175 Hz, το οποίο υπερτίθεται στην τάση του δικτύου, συχνότητας 50 Hz και φθάνει στους δέκτες των καταναλωτών (σας περιέγραψα επιστημονικά τη διαδικασία χρεώσεως στο νυχτερινό ρεύμα-στην πράξη είναι πιο απλό από όσο ακούγεται). Με απλά λόγια θα σου παίρνουν το κατοστάρικο (που θα έδινες στο βενζινα) από το λογαριασμό σου στην τράπεζα πριν καν το 1ο μιλιαμπερ μπει στην μπαταρία του αυτοκινήτου σου.Και να σου πω το πιο ωραίο: Πάμε στοίχημα ότι μία από τις πρώτες χώρες που θα το εφαρμόσουν θα είναι το Τσιπρισταν;

Απάντηση
κοτσως14/09/201712:06

Κατσε να ξεπερασουν σε μεριδιο αγορας το 1% και θα σου πω εγω τι θα γινει

Απάντηση
δεητζης14/09/201711:54

Ναο οσο γλυτώνεις τον ενφια αν εισαι σε εναλλακτικο παροχο

Απάντηση
MARON13/09/201701:24

Οι μπαταρίες ενός ηλεκτρικού αυτοκινητου, πρέπει να φορτίζονται αργά ,αυτo είναι το πρόβλημα τών ηλεκτρικών. Με πολύ χαμηλές η πολύ ψηλές θερμοκρασίες, 4 άτομα με αποσκευές και 130 km ταχύτητα θα βγάλει κανεις σε δρόμους με ανηφόρες και μέτρια κυκλοφορία γύρω στα 250 km. Τι κανεις μετά, περιμένεις 6 ώρες για να φορτiσεις τη μπαταρία; Εδώ στην Αμερική τα παίρνουν αυτοί που πάνε κάθε μέρα στη δουλειά τους μέσα στη πόλη, το βραδάκι στο φορτιστή μέχρι το άλλο πρωί. Όταν βγούν μπαταρίες που δίνουν αυτονομία 450+ km και επαναφορτίζονται σε 5 λεπτά ΠΛΗΡΩΣ, τότε θα πούμε ότι MEK τέλος. Σήμερα, γρηγορη φόρτιση μπαταριών σημαίνει μικρή διάρκεια ζωής και για να τις αλλάξεις θέλεις κάποια χιλιάρικα. Κάτι άλλο, τους φόρους που παίρνουν οι κυβερνήσεις από τα καύσιμα, πως θα αναπληρωθούν, μήπως με φόρους σε κάτι άλλο, μιλάμε για πολλά δισεκατομμύρια, το έχει σκεφτεί κανεις από σας εδώ μέσα; Στο τέλος, για το καταναλωτή μια η άλλη θα είναι, θα γλυτώνει από τα καύσιμα θα τα πληρώσει από αλλου, μην ανησυχείτε.

Απάντηση
george Βλαμένος είσαι;13/09/201722:24

"και μιλάμε για την κολοπετινιτσα την Ελλάδα, φαντάσου στο εξωτερικό"

Απάντηση
George13/09/201721:05

@18:59 ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ που θα έχω να λέω και στα εγγόνια μου. "Την τάση της αγοράς τη δίνουν οι εταιρίες ενοικίασης στην Ελλάδα." ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Μήπως θέλεις να σου πω τι κάνουν στο εξωτερικό εταιρίες όπως η Uber? Ετοιμάζουν στόλους από ηλεκτρικά.

Απάντηση
@G.A.13/09/201714:09

Αρα οι Γερμανοί τέλος.Μόνο Tesla και Alfa Romeo!Ολο τα ίδια θα λέμε;

Απάντηση
Gr13/09/201716:13

Ακόμη εδώ εισαιΔεν το πετάξεις ακόμη το γερμανικό το σαπάκι σου

Απάντηση
Fan club Γιώργου Tέσλα13/09/201711:50

Αγοράστε ηλεκτρικά! Αγοράστε ΤESLA... έχει και ο Αλαφούζος. Είδατε τι ωραία τα λέει (10:02) και τα γράφει ο δάσκαλος; Έχει απαντήσεις και λύσεις για όλα!

Απάντηση
asd13/09/201708:52

Πράγματι, το 15% των δημόσιων εσόδων προέρχεται απο την υπόθεση αυτοκίνητο. Ετσι έγραφαν πριν αρκετά χρόνια οι 4Τ. Τώρα μάλλον θα είναι παραπάνω. Εδώ πάντως στην Ελλάδα την λύση την έχουμε έτοιμη: σε κάποιο θερινό τμήμα της βουλής και κατα προτίμηση μετά τα μεσάνυχτα, θα ψηφίσουν σε ΕΝΑ άρθρο και σε ΜΙΑ παράγραφο τον νέο νόμο για τον ΕΝΦΙΚΑ (Ενιαίος Φόρος ΚΙΝΗΤΗΣ Περιουσίας) και καθάρισαν. Αφού υπάνχει φόρος ακίνητης περιουσίας, λογικό δεν είναι να υπάρχει και κινητής;

Απάντηση
Fan club Γιώργου Tέσλα12/09/201718:48

Είδατε τι ωραία και τα γράφει ο δάσκαλος; Έχει απαντήσεις και λύσεις για όλα!

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία