PROTOTHEMA

Car + Speed

Στα 1850m υψόμετρο.

Στα βουνά με το νέο Mini Countryman!

To νέο Mini Countryman φωτογραφημένο με φόντο την κορυφή του Μαινάλου.

To νέο Mini Countryman φωτογραφημένο με φόντο την κορυφή του Μαινάλου.

O Δεκαπενταύγουστος παραδοσιακά μας βρίσκει μακριά από τη θάλασσα σε μέρη ιδιαίτερου φυσικού κάλλους, όπως τα υψίπεδα του Μαινάλου.

Από το απόγευμα της παραμονής της γιορτής της Μεγαλόχαρης μέχρι ανήμερα το απόγευμα το ίδιο πρόγραμμα, χρόνια τώρα. Προσκύνημα στο ιερό ναό επισκοπής της Τεγέας που είναι χτισμένος πάνω σε υπολείμματα μεσαιωνικού κάστρου. Παραδοσιακά πλαισιώνεται από το μεγαλύτερο πανηγύρι στην Πελοπόννησο. Ανήμερα το πρωί του Δεκαπενταύγουστου πεζοπορία στο μονοπάτι Ε4 από το χιονοδρομικό του Μαινάλου μέχρι το ιστορικό Λεβίδι. Μια απόσταση 10km μέσα στο απίστευτης φυσικής ομορφιάς δάσος από έλατα που διέρχεται από σημεία μοναδικά όπως το οροπέδιο της Κάπελης.


Όχημά μας αυτές τις μέρες το ολοκαίνουργιο Mini Countryman, το οποίο μεγάλωσε και πλέον διαθέτει τους χώρους για να καλύψει τις ανάγκες μιας πολυμελούς οικογένειας. To νέο Mini Countryman έχει μήκος 4.3m. Το μεταξόνιό του με 2.67m είναι πάρα πολύ κοντά στο ιδανικό (σ.σ: 2650mm μεταξονίου είναι η χρυσή τομή για ουδέτερη ισορροπημένη συμπεριφορά). Με χώρο αποσκευών από 450 - 1390lt προσφέρει πολλές δυνατότητες μεταφοράς. Στην πράξη αποδεικνύεται πολύ εξυπηρετικό ότι μετακινούνται μπρος - πίσω, τα πίσω καθίσματα (σ.σ: επίσης πέφτουν 40/40/20). Έτσι μπορείς να έχει χώρο για 3 επιβάτες τραβώντας τα τέρμα πίσω, ή χώρο για περισσότερες αποσκευές τραβώντας τα μπροστά. Εξαιρετικά βολική είναι και η εταζιέρα που διαχωρίζει το χώρο αποσκευών σε κυρίως χώρο και κάτω χώρο όπου μπορείς να αποθηκεύσεις αρκετά ακόμη πράγματα.

 


Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κυριαρχεί ο συναισθηματικός σχεδιασμός της Mini. Ρετρό στοιχεία, εργονομία, πρακτικότητα και κορυφαία τεχνολογία. Στο αυτοκίνητο δοκιμής μας εντυπωσιάζει το head up display, το λογότυπο Mini που προβάλλεται στο έδαφος από ειδική λυχνία η οποία βρίσκεται στο κάτω μέρος του αριστερού καθρέπτη και άλλα πολλά. Καθίσματα επενδυμένα με δέρμα σε καφέ ανοικτό χρώμα και καρό γαζιά. Εύχρηστο σύστημα πλοήγησης που μας βοήθησε να βρούμε το δρόμο για το λιμάνι της Πούντα απέναντι από την Ελαφόνησο σε μια διαδρομή παρατημένη στο έλεος του Θεού: Χωρίς πινακίδες, σήμανση, συντήρηση οδοστρώματος και άλλα πολλά προβλήματα.



Το Mini Countryman που δοκιμάζουμε είναι η έκδοση SD.
Φορά το νέο δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα της BMW απόδοσης 190PS και το κυριότερο με ροπή 41 kgm σχεδόν από το ρελαντί. Πρόκειται για ένα απίστευτα γραμμικό μοτέρ χωρίς κενά δύναμης και χωρίς ξεσπάσματα. Επίσης εντυπωσιάζει η ραφιναρισμένη λειτουργία του, μόνο από το δυνατό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές υποψιάζεσαι ότι πρόκειται για πετρελαιοκινητήρα. Να σημειωθεί εδώ ότι κατά τους ανεφοδιασμούς επιλέγουμε πετρέλαιο καλής ποιότητας με αριθμό κετανίου 55. Παραλάβαμε το Mini Countryman αρχές Αυγούστου και κινηθήκαμε μ' αυτό στην Πελοπόννησο. Μέχρι τώρα έχουμε συμπληρώσει 1500km από Αθήνα για Λεβίδι, Ελαφόνησο, Λεβίδι, Τεγέα, Ναύπλιο, Καλαμάτα.

Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας συνδυάζεται στην περίπτωσή μας με το 8αρι αυτόματο κιβώτιο της ZF που παραμένει κορυφαίο σε απόδοση λειτουργία. Κινηθήκαμε σε κάθε είδους δρόμο: Αυτοκινητόδρομο, εθνική οδό, επαρχιακούς δρόμους, δασικούς και βατό χωματόδρομο. Το Countryman ξεχωρίζει για την ισορροπημένη ασφαλή συμπεριφορά του. Ενδοτική άνετη ανάρτηση, ήπιες υποστροφικές αντιδράσεις στο όριο, υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα ταξιδιού και αγχολυτική άνεση. Τα φώτα led αλλάζουν τα δεδομένα στο νυχτερινό ταξίδι καθότι φωτίζουν στα 300m και πλέον κινείσαι βλέποντας όσα και τη μέρα.



Υπάρχουν 3 χαρτογραφήσεις:
Sport, Mid, Green. Κινηθήκαμε κυρίως με Mid επιλέγοντας Sport για γρήγορα προσπεράσματα. Εδώ βρίσκεται και το δυνατό σημείο του συγκεκριμένου μοντέλου στο ταξίδι. Η ροπή του δίλιτρου πετρελαιοκινητήρα σου επιτρέπει να ολοκληρώνεις ένα προσπέρασμα πολύ γρήγορα, απολαμβάνεις το μέγιστο της ενεργητικής ασφάλειας σ' αυτό τον νευραλγικό τομέα. Στον αυτοκινητόδρομο το Countryman είναι...BMW δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από μια Χ1 ή μια 3αρα. Ταξιδεύει αθόρυβα άνετα, χωρίς να επηρεάζεται από πλάγιους ανέμους, ενώ η προηγμένη λειτουργία του Adaptive Cruise Control μειώνει το φόρτο εργασίας του οδηγού, στοιχείο κρίσιμο στα πολύωρα νυχτερινά ταξίδια.



Συνολικά πρόκειται για ένα ισορροπημένο οικογενειακό αυτοκίνητο
που θα καλύψει όλες τις ανάγκες και τα άγχη, με έμφαση στις συναισθηματικές. Ξεχωρίζει αισθητικά, δεν υστερεί πουθενά και για όσους δεν θέλουν να φτάσουν στα 2.0lt υπάρχουν και τρικύλινδρες έκδοσεις: 1.5lt βενζίνης 136PS, ενώ πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η αντίστοιχη πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5lt. Το Countryman SD είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που κινείται με χαρακτηριστική άνεση στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο, στο χωματόδρομο. Αν θέλετε κάτι παραπάνω υπάρχει και 4κινητη έκδοση. Προσωπικά μας άρεσε και σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να το δείτε προσεκτικά αν ψάχνετε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Αν λειτουργείται δε συναισθηματικά, πιθανόν να το ερωτευτείτε, πράγμα επικίνδυνο καλοκαιριάτικα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.995 cc
Ισχύς: 190 PS/4000 rpm
Ροπή: 40.8 kgm/1.750 - 2.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 220 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 7,7 sec
Μικτή κατανάλωση: 7,3 lt/100 km (δοκιμής, συνεχή χρήση κλιματισμού, φορτωμένο)
Εκπομπές CO2 (gr/km): 130
Βάρος: 1.540 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.299/1.822/1.557 mm
Χώρος αποσκευών: 450 -1390lt (διθέσια διαμόρφωση)
Τέλη κυκλοφορίας: 143 ευρώ
Τιμή: 41.660 ευρώ



Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Αναλαμπή!17/08/201722:25

Εκτός από τη tesla,ο George εκθίαζε και τους κινέζους για την ηλεκρική τεχνολογία τους...Και πόσο προχω είναι και πόσο πολύ μπροστά κτλ κτλ...Τελικά ΝΑΙ ΡΕ,Ο ALDEBARAN ΕΙΧΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ!!!Α τον λούστηηηη...γι'αυτό τους εκθίαζες ε;Τώρα έκανα το κλίκ(Aldebaran-Alfa-Κίνα-Εξαγορά)Τι λές τώρα???!!!Γι'αυτό δεν πιάνεις στο στόμα σου τους Ιταλούς...Κάτι ήξερες εσύ...Γατόνι!!!τσσσσσ...

Απάντηση
Geοrge17/08/201720:06

Προς λουστράκι(α) σαν τον από κάτω που γράφει(ουν) με το nick μου και επαναλαμβάνουν διαρκώς τα ίδια. Από 15 Αυγούστου έχω αλλάξει από George σε Geοrge το nick μου. Ποιά η διαφορά? Τώρα το γράφω με "ο" ελληνικό. Όποιος κάνει μια εύρεση κάνοντας copy το nick μου μπορεί εύκολα να ξεχωρίσει ποια έχω γράψει εγώ τις τελευταίες 3 μέρες και ποια τα λουστράκια που χρησιμοποιούν το ίδιο nick. Επειδή θα το κοπιάρουν από δω και στο εξής θα λάβω άλλα μέτρα για να τα ξεμπροστιάσω πάλι. Κι έχω χιλιάδες τρόπους.

Απάντηση
George o original17/08/201715:50

Εγώ είμαι ο κανονικός ο George και είμαι έξω με πενθήμερη άδεια. Να ξέρετε μετά το 2023 δεν θα υπάρχει ούτε για δείγμα βενζινάδικο, θα κυκλοφορούν μόνο ηλεκτρικά και κυρίως Tesla. Ααα, όλοι οι άλλοι που γράφουν με το όνομα μου είναι μαϊμού George!

Απάντηση
Α ρε Πουρναράκη17/08/201712:52

Γιατί δεν ρίχνεις μια σκηνή, στο Μαίναλο, να μείνεις μόνιμα; χαχα Χρόνια Πολλά, για την ονομαστική εορτή σου...

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία