Τest: VW Passat Alltrack 2,0 TDI 190PS

Τest: VW Passat Alltrack 2,0 TDI 190PS

Το VW Passat Alltrack μπορεί να προσφέρει ισχυρές δόσεις ευρυχωρίας & ποιότητας, παρέχοντας παράλληλα τη δυνατότητα κίνησης ακόμη και σε εκτός δρόμου κομμάτια.

Τest: VW Passat Alltrack 2,0 TDI 190PS
Για πρώτη φορά στην ιστορία το Passat αποκτά έκδοση με off road χαρακτήρα. Το project μάλλον δεν δυσκόλεψε καθόλου τους ανθρώπους της VW, καθώς η συνταγή είναι γνωστή στο Group από τα Allroad
μοντέλα της Audi. Έτσι, στο ούτως ή άλλως πρακτικό αμάξωμα της station wagon έκδοσης του
Passat, αυξήθηκε η απόσταση από το έδαφος κατά 27,5 χλστ. (174 συνολικά), προστέθηκαν τα απαραίτητα περιφερειακά προστατευτικά & μόνιμη τετρακίνηση και προέκυψε το Alltrack. Πρόκειται για ένα μοντέλο που ξεδιπλώνει στην καθημερινότητα τον πολύπλευρο χαρακτήρα του, όντας ικανό να καλύψει σχεδόν κάθε ανάγκη. Από την μια πλευρά έχεις ένα άκρως πρακτικό αυτοκίνητο ικανό να χωρέσει όλη την οικογένεια και από την άλλη, οι επεμβάσεις της VW χαρίζουν στο αμάξωμα ικανότητες για εκτός δρόμου κίνηση. Ποιοτικό & ευρύχωρο Στο εσωτερικό του Alltrack η εικόνα είναι γνώριμη από τις υπόλοιπες version του μεσαίου μοντέλου που έχουμε γνωρίσει, με κάποιες μεταλλικές επενδύσεις να μας θυμίζουν ότι πρόκειται για το πιο περιπετειώδες Passat στην γκάμα. Κοινός παρανομαστής η υψηλή ποιότητα κατασκευής που παραπέμπει στo premium σκέλος της κατηγορίας, αλλά και οι τεράστιοι χώροι για τους επιβάτες. Τέλος, το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 605 λίτρων και χάρη στο πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα του θα χωρέσει όλες τις αποσκευές της οικογένειας.
Κλείσιμο
Κορυφαία κύλιση-Ισχυρός κινητήρας Κάτω από το καπό της off road έκδοσης του Passat βρίσκουμε την ισχυρότερη version του 2λιτρου TDI μοτέρ του VW Group. Η απόδοση ανέρχεται στους 190 ίππους & τα 400 Nm ροπής και σε συνδυασμό με το πολύ καλό στάνταρ αυτόματο DSG 6 σχέσεων, ο οδηγός έχει στη διάθεσή ένα ικανό σύνολο για κάθε είδους διαδρομή. Τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και σε δύσκολα οδοστρώματα, οι επιβάτες θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει η ενεργή ανάρτηση, καθώς το Alltrack απορροφά με εξαιρετικό τρόπο τις ανωμαλίες. Στα εκτός δρόμου κομμάτια, που θα περίμενε κανείς να είναι και το πεδίο δράσης για μια τέτοια έκδοση, το μεσαίο μοντέλο της VW δε θα πει εύκολα όχι. Η στάνταρ τετρακίνηση (με σύστημα Haldex ) σε συνδυασμό με την αυξημένη ροπή του κινητήρα μπορούν να ανταπεξέλθουν και σε δύσκολες καταστάσεις. Οι μόνοι περιορισμοί έρχονται από τη σχετικά μικρή απόσταση από το έδαφος και τα ασφάλτινα ελαστικά με τα οποία εξοπλιζόταν το μοντέλο της δοκιμής μας.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA Κινητήρας: 1.968cc Ισχύς: 190 PS/3.500-4.000rpm Ροπή: 40 kg/1750-3.250rpm Μετάδοση: Μόνιμη τετρακίνηση Κιβώτιο: Αυτόματο DSG 6 σχέσεων Επιτάχυνση 0-100km/h: 7,8sec Τελική ταχύτητα: 220km/h Μεικτή κατανάλωση (δοκιμής): 8,2 l/100 km Εκπομπές CO2: 137gr/km Βάρος: 1.576kg Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.567/1.799/1.515mm Χώρος αποσκευών: 605lt Τιμή: από 44.900 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης