Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra

Η ιστορία 30 ετών περιλαμβάνει πλέον ένα νέο κεφάλαιο... Ένα κερδισμένο στοίχημα από τα αποδυτήρια αποτελεί η άρρηκτη σχέση του με το πρωτότυπο Sway, πίσω στο 2015.

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra
Με σχεδιαστικό δυναμισμό εξωτερικά και αρετές στο στήσιμο και τη συνολική ποιότητα, το νέο Micra της
Nissan έρχεται αποφασισμένο να πρωταγωνιστήσει σε μια κατηγορία που αποτελεί τη μερίδα του λέοντος στη χώρα μας.

Η ιστορία 30 ετών περιλαμβάνει πλέον ένα νέο κεφάλαιο... Ένα κερδισμένο στοίχημα από τα αποδυτήρια αποτελεί η άρρηκτη σχέση του με το πρωτότυπο Sway, πίσω στο 2015. Αυτό σημαίνει πως η φουτουριστική αισθητική δεν εξαντλήθηκε μόνο σε κάποια διεθνή έκθεση για προκληθεί ντόρος, αλλά μεταφέρθηκε αυτούσια στην παραγωγή, επομένως και στην πραγματικότητα.

Με μήκος σχεδόν στα τέσσερα μέτρα (3,99 m) το νέο Micra είναι 17,4 cm μακρύτερο από το προηγούμενο. Είναι επίσης 7,8 πλατύτερο, αλλά και 5,5 πιο χαμηλό, λόγω της ριζοσπαστικά διαφορετικής και δυναμικής σχεδίασης. Ίδια εύγευστη εικόνα και στην καμπίνα με την προσοχή στη λεπτομέρεια, τους άνετους χώρους επιβατών αλλά και τον hi-tech εξοπλισμό. Το νέο Micra θα διατεθεί με τρεις κινητήρες. Η βενζίνη είναι η turbo με την τρικύλινδρη αρχιτεκτονική των 898 cc (0.9 IG-T) που αποδίδει 90 ίππους (13.490 ευρώ), ενώ θα υπάρχει και ατμοσφαιρική του λίτρου με 73 ίππους (12.090 ευρώ). Όσον αφορά στην diesel έκδοση, συναντάμε τον δοκιμασμένο 1.5 των 90 ίππων και των 22,5 kgm ροπής (14.890 ευρώ).
Κλείσιμο


Nissan-Micra-inter-tsiro-640

 
Στα πιο ουσιαστικά τώρα, η ακαμψία του πλαισίου είναι εκείνη που αποκομίζεις πιο έντονα με το «καλημέρα» πίσω από το τιμόνι. Γεγονός που επιτρέπει ένα σωστό "σετάρισμα" στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, ακόμη και για εκείνους τους οδηγούς με περισσότερες απαιτήσεις. Η πλειοψηφία πάντως, αναμένεται να εκτιμήσει τα πολύ καλά επίπεδα άνεσης για τα δεδομένα των supermini (μην ξεχνάμε και τις γαλλικές επιρροές λόγω συγγένειας με την Renault). Κοινώς, στο δρόμο καμία απολύτως σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Ώριμο πλέον πάτημα, ουδέτερες αντιδράσεις, προβλεψιμότητα στην υπερβολή. Δεν μένει, παρά να δούμε πως θα ανταποκριθεί λοιπόν το εγχώριο αγοραστικό κοινό (και δη το συντηρητικό της Nissan), σε αυτή την ολόφρεσκη πρόταση που καταθέτει το νέο Micra. Ίδωμεν...

   nissan-micra-pylos-b640


 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης